Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-23
Poznań: Usługa monitorowania sygnałów systemu alarmowego zainstalowanego w budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Wawrzyńca 11 w Poznaniu, w terminie od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r.
Numer ogłoszenia: 371233 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820 , strona internetowa www.wup.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa monitorowania sygnałów systemu alarmowego zainstalowanego w budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Wawrzyńca 11 w Poznaniu, w terminie od 01.01.2011 r. do 31.12.2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona przez dozorowanie (monitoring) budynku biurowego Wojewódzkiego Urzędu Pracy Poznaniu przy ul. Wawrzyńca 11. 1 Opis stanu istniejącego. W budynku biurowym jest zainstalowana instalacja przewodowa systemu antywłamaniowego. Monitoring systemu alarmu włamania obejmuje pomieszczenia biurowe na dwóch kondygnacjach tj. I piętro, II piętro budynku oraz hol na parterze i klatki schodowe poszczególnych kondygnacji. 2 Zobowiązania Wykonawcy. a) całodobowy nadzór i utrzymanie w stałej sprawności technicznej stacji bazowej, której zadaniem jest odbiór sygnałów alarmowych z systemu lokalnego Zamawiającego do stacji monitorującej zainstalowanej w siedzibie Wykonawcy i będącej w dyspozycji Wykonawcy. Transmisja realizowana będzie za pośrednictwem modułu i sygnału GSM, b) całodobowe monitorowanie i przyjmowanie sygnałów alarmowych z obiektu Zamawiającego, c) wyposażenie pracowników w sprzęt niezbędny do wykonywania powierzonych im zadań oraz zabezpieczenie im transportu, d) spowodowanie niezwłocznej interwencji i przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 10 minut od odebrania sygnału o alarmie (napad, włamanie) i podjęcia czynności ochronnych. Po dokonaniu stosownych sprawdzeń, podjęcie działań, takich jak: powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, osób wskazanych przez Zamawiającego oraz zabezpieczenia chronionego obiektu do czasu przybycia osób wskazanych przez Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, e) wezwanie osób wskazanych przez Zamawiającego w okolicznościach wskazujących na zaistnienie przestępstwa, bądź w sytuacji uzasadniającej podejrzenie jego popełnienia, takiej jak brak uszkodzeń, lecz: otwarte drzwi czy okna, zauważone przez grupę ruchy wewnątrz zamkniętego obiektu, dochodzące stamtąd odgłosy, światło mogące oznaczać pożar itp., f) powiadamianie o zdarzeniach osoby wskazane przez Zamawiającego. 3 Koszty dojazdu grupy interwencyjnej zostaną uwzględnione przez Wykonawcę w cenie oferty, za wyjątkiem zaistnienia tzw. fałszywego alarmu, zawinionego przez Zamawiającego. Jeżeli po stronie użytkownika nie stwierdzi się żadnych uchybień w zakresie eksploatacji systemu alarmowego, wywołany alarm traktowany jest jako uzasadniony i nie rodzi obowiązku uiszczenia opłaty. Za alarmy nieuzasadnione uznaje się sygnały z chronionego obiektu, w którym grupa interwencyjna nie stwierdziła żadnych widocznych oznak włamania, napadu bądź usiłowania włamania lub napadu, w szczególności alarmy spowodowane przez użytkownika przy rozbrajaniu lub uzbrajaniu systemu, przez pozostawienie w obiekcie otwartych okien, zwierząt, pracujących urządzeń technicznych. Odwołanie alarmu w komunikacie telefonicznym zawierającym hasło, powinno nastąpić nie później niż 2 minuty po zajściu zdarzenia. 4 Wykonawca zobowiązany będzie do: a) utrzymania już istniejącego będącego własnością Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu systemu alarmowego (włamania) w chronionym obiekcie przez czas trwania umowy w stanie sprawnym technicznie, w tym dokonywania odpowiednich czynności konserwacyjnych i okresowych przeglądów. Ewentualna wymiana zużytych elementów może zostać zlecona na podstawie przedstawionego kosztorysu naprawy. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po sporządzeniu protokołu odbioru robót, b) rejestrowania określonych sygnałów z lokalnego systemu alarmowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4) Ustawy, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. Zamawiający przeprowadził dwa postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiotową usługę, obydwa zostały unieważnione ze względu na niezłożenie żadnej oferty (art. 93 ust. 1 pkt 1).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Połysk II Sp. z o.o., ul. Czwartaków 25, 61-495 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 190 na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z drogą krajową nr 10 - etap II
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 263 na odcinku od skrzyżowania z DP 3403P w m. Drzewce do skrzyżowania z DW 473 - etap 2
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych i systemu do zarządzania drukowaniem dla Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego i opatrunków specjalistycznych dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu
- Dostawa pojazdu osobowego typu SUV segmentu D
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi monitoringu wizyjnego w wybranych budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w latach 2026-2027
- "Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych w jednostkach organizacyjnych MZDW w Warszawie z podziałem na 12 części." - nr postępowania 263/25
- USŁUGA bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z usługą monitorowania wizyjnego i systemów alarmowych w budynku Sądu Rejonowego dla Krakowa-Nowej Huty w Krakowie z zam. lok. w Proszowicach
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w budynku OR KRUS w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 1 i w obiektach podległych PT
- Ochrona, monitorowanie i sygnalizacja alarmowa obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





