eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w budynku OR KRUS w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 1 i w obiektach podległych PT



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w budynku OR KRUS w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 1 i w obiektach podległych PT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego OR Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-959

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 5349771

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olsztyn@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenie społeczne rolników

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w budynku OR KRUS w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 1 i w obiektach podległych PT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-343137b2-eefd-4620-8fdd-bce6e9f14a4a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124095/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Ochrona osób i mienia , monitorowanie wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i ppoż w OR KRUS w Olsztynie i w podległych placówkach terenowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.krus.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Prawo zamówień
publicznych (Pzp), za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem:
https://ezamowienia.krus.gov.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie.
Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy (dostępny pod adresem
internetowym: https://ezamowienia.krus.gov.pl. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.
bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy,
określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
4. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według
Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1000-OP.261.2.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitorowania
oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie przy
ul. Mickiewicza 1, w obiektach podległych Placówek Terenowych w: Mrągowie, Nidzicy, Kętrzynie, Morągu, Iławie, Lidzbarku Warmińskim, Szczytnie, Ostródzie z siedzibą
w Grabinie, Braniewie, Pasłęku, Nowym Mieście Lubawskim, Działdowie, Ełku, Giżycku, Olecku, Piszu, a także w budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu patrolu interwencyjnego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z udziału w postępowaniu o zamówienie oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczących:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia
(Dz.U. z 2025 r. poz. 532);
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych);
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
• dysponuje co najmniej jedną stacją monitorowania alarmów obejmującą swoim zasięgiem obszar całego województwa warmińsko-mazurskiego;
• dysponuje co najmniej 3 osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie ochrony fizycznej w OR KRUS w Olsztynie, posiadającymi legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony oraz 2 osobami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, które wpisane są na listę kwalifikowanych pracowników ochrony;
• posiada odpowiednie doświadczenie umożliwiające należyte wykonanie zamówienia, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Oznacza to, że wykazana usługa musi:
- być wykonywana, w tym samym czasie, w co najmniej 10 obiektach w 10 różnych miejscowościach, spośród których przynajmniej 1 obiekt jest objęty jednocześnie całodobową ochroną fizyczną i monitoringiem;
- okres wykonywania usługi nie może być krótszy niż 12 miesięcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 439 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy określonego w § 7 ust. 1 umowy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia (waloryzacja wynagrodzenia).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.krus.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.