Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w budynku OR KRUS w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 1 i w obiektach podległych PT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego OR Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-959
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 5349771
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olsztyn@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenie społeczne rolników
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w budynku OR KRUS w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 1 i w obiektach podległych PT
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-343137b2-eefd-4620-8fdd-bce6e9f14a4a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124095/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Ochrona osób i mienia , monitorowanie wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i ppoż w OR KRUS w Olsztynie i w podległych placówkach terenowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.krus.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Prawo zamówień
publicznych (Pzp), za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem:
https://ezamowienia.krus.gov.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie.
Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy (dostępny pod adresem
internetowym: https://ezamowienia.krus.gov.pl. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.
bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy,
określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
4. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według
Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1000-OP.261.2.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitorowania
oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie przy
ul. Mickiewicza 1, w obiektach podległych Placówek Terenowych w: Mrągowie, Nidzicy, Kętrzynie, Morągu, Iławie, Lidzbarku Warmińskim, Szczytnie, Ostródzie z siedzibą
w Grabinie, Braniewie, Pasłęku, Nowym Mieście Lubawskim, Działdowie, Ełku, Giżycku, Olecku, Piszu, a także w budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu patrolu interwencyjnego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuz udziału w postępowaniu o zamówienie oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczących:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia
(Dz.U. z 2025 r. poz. 532);
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych);
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
• dysponuje co najmniej jedną stacją monitorowania alarmów obejmującą swoim zasięgiem obszar całego województwa warmińsko-mazurskiego;
• dysponuje co najmniej 3 osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie ochrony fizycznej w OR KRUS w Olsztynie, posiadającymi legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony oraz 2 osobami posiadającymi legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, które wpisane są na listę kwalifikowanych pracowników ochrony;
• posiada odpowiednie doświadczenie umożliwiające należyte wykonanie zamówienia, tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Oznacza to, że wykazana usługa musi:
- być wykonywana, w tym samym czasie, w co najmniej 10 obiektach w 10 różnych miejscowościach, spośród których przynajmniej 1 obiekt jest objęty jednocześnie całodobową ochroną fizyczną i monitoringiem;
- okres wykonywania usługi nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 439 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy określonego w § 7 ust. 1 umowy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia (waloryzacja wynagrodzenia).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.krus.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-23
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług pocztowych dla KOWR OT w Olsztynie ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn oraz Sekcji Zamiejscowych i Archiwum z lokalizacją w terenie w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2027 roku.
- Dostawa stacji badawczych do analizy danych i łamania haseł
- Kompleksowe sprzątanie biura i posesji Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Olsztynie
- Wdrożenie usług wsparcia telefonii IP (VoIP)
- Rozbudowa licencji Data Protection Suite for VMware z 20 do 32 CPU oraz zapewnienie wsparcia technicznego producenta na poziomie ProSupport dla całości na okres 60 miesięcy.
- Remont korytarza przy katedrze Fizjologii Klinicznej Wydziału Medycyny Weterynaryjnej w budynku przy ul. Oczapowskiego 13 w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- Świadczenie usług Ochrony osób i mienia w siedzibach prokuratur okręgu suwalskiego na okres 18 miesięcy
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu, mienia a także bezpieczeństwa osób podczas wydarzeń kulturalnych w Powiatowym Centrum Kultury Fabryczka w Wołominie
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej oraz usługi monitoringu elektronicznego wraz z dojazdem grupy interwencyjnej w podziale na 4 części
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





