To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-23
Kołczygłowy: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na sfinansowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowanego w ramach RPO WP
Numer ogłoszenia: 370603 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285944 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołczygłowy, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie, tel. 0-59 8213231, faks 0-59 8213597.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na sfinansowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowanego w ramach RPO WP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu krótkoterminowego na sfinansowanie części unijnej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowanego w ramach RPO WP na zadanie pn.: Aktywizacja i integracja społeczności poprzez budowę infrastruktury rekreacyjnej we wsi Łubno w gminie Kołczygłowy CPV 66 11 30 00-5 usługi udzielania kredytu 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Udzielenie kredytu krótkoterminowego w kwocie 73 543,00 zł na sfinansowanie części unijnej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowanego w ramach RPO WP na zadanie pn.: Aktywizacja i integracja społeczności poprzez budowę infrastruktury rekreacyjnej we wsi Łubno w gminie Kołczygłowy. Kredyt przejściowy ma sfinansować część podlegającą zwrotowi ze środków budżetu Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia kredytu w jednej transzy. Okres kredytowania - od października 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. Udostępnienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego, na wskazany rachunek bankowy, jednorazowo do października 2010 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Bytowie, ul. Wojska Polskiego 33, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1369,05
Oferta z najniższą ceną: 1369,05 / Oferta z najwyższą ceną: 1369,05
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.