eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkałaMODERNIZACJĘ ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY SKAŁA etap II Wykonanie nawierzchni placów zabaw oraz prace modernizacyjne w toaletach.



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Skała: MODERNIZACJĘ ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY SKAŁA etap II : Wykonanie nawierzchni placów zabaw oraz prace modernizacyjne w toaletach.
Numer ogłoszenia: 370292 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Szkół Gminy Skała , ul. Szkolna 4, 32-043 Skała, woj. małopolskie, tel. 12 389 01 70, faks 12 389 01 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skala.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.skala.pl/modernizacja_przedszkoli/et2

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJĘ ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY SKAŁA etap II : Wykonanie nawierzchni placów zabaw oraz prace modernizacyjne w toaletach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem. Prace mają mieć miejsce na ternie poniższych szkół: a. Szkoła Podstawowa w Cianowicach. (Opis w Zał. 7 a), -zagospodarowanie terenów zielonych, -wykonanie strefy bezpiecznej zgodnej z PN EN 1177 , -zakup materiałów i wykonanie prac ziemnych w celu wykonania nawierzchni bezpiecznej (gumowej lub piankowej zgodnej z norma i wytycznymi), - wykonanie chodnika, -wykonanie ogrodzenia, b. Szkoła Podstawowa w Minodze. (Opis w Zał. 7 b) -zagospodarowanie terenów zielonych , -wykonanie strefy bezpiecznej zgodnej z PN EN 1177 , -zakup materiałów i wykonanie prac ziemnych w celu wykonania nawierzchni bezpiecznej (gumowej lub piankowej zgodnej z norma i wytycznymi) , - wykonanie ciągu pieszych , -wykonanie ogrodzenia, c. Szkoła Podstawowa w Smardzowicach. (Opis w Zał. 7 c). -zagospodarowanie terenów zielonych o powierzchni, -wykonanie strefy bezpiecznej zgodnej z PN EN 1177 , -zakup materiałów i wykonanie prac ziemnych w celu wykonania nawierzchni bezpiecznej (z piasku, ziarno 0,2 do 2 bez cząstek mułu i gliny), - wykonanie ciągu pieszych , d. Szkoła Podstawowa w Skale. (Opis w Zał. 7 d.) -zagospodarowanie terenów zielonych , - wykonanie strefy bezpiecznej zgodnej z PN EN 1177 , -zakup materiałów i wykonanie prac ziemnych w celu wykonania nawierzchni bezpiecznej (z piasku, ziarno 0,2 do 2 bez cząstek mułu i gliny) , -zakup materiałów i wykonanie prac ziemnych w celu wykonania nawierzchni bezpiecznej (gumowej lub piankowej zgodnej z norma i wytycznymi) , e. Szkoła Podstawowa Szczodrkowicach. (Opis w Zał. 7 e). -zagospodarowanie terenów zielonych , -wykonanie strefy bezpiecznej zgodnej z PN EN 1177 , -zakup materiałów i wykonanie prac ziemnych w celu wykonania nawierzchni bezpiecznej (gumowej lub piankowej zgodnej z norma i wytycznymi) , - wykonanie ciągu pieszych , -wykonanie ogrodzenia, 2.2) Dostosowanie pomieszczeń. (Opis w Zał. 7 f): Wykonawca wykona następujące prace mające na celu dostosowanie starych pomieszczeń do aktualnych standardów. a. Szkoła Podstawowa w Cianowicach. Oddział I: -Zakup umywalki z baterią umywalkową. -Montaż umywalki z baterią. -Zakup zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka). -Montaż zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka). -Zakup i montaż lustra. -Zakup i montaż podajnika na mydło. -Zakup i montaż podajnika na ręczniki. -Zakup glazury i materiałów budowlanych (toaleta dla dzieci). Demontaż i montaż nowej glazury (toaleta dla dzieci). Oddział II: - Zakup umywalki z baterią umywalkową. - Montaż umywalki z baterią. - Zakup zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka). - Montaż zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka). - Zakup i montaż lustra. - Zakup i montaż podajnika na mydło. - Zakup i montaż podajnika na ręczniki. - Zakup glazury i materiałów budowlanych (toaleta dla dzieci). - Demontaż i montaż nowej glazury (toaleta dla dzieci). - Zakup glazury i materiałów budowlanych (pomieszczenia dla personelu. - Demontaż i montaż nowej glazury (pomieszczenia dla personelu). b. Szkoła Podstawowa w Minodze. Oddział I: -Zakup zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka). -Montaż zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka). -Zakup i montaż lustra. -Zakup i montaż podajnika na mydło. c. Szkoła Podstawowa w Smardzowice. Oddział I: - Zakup i montaż zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka). - Zakup umywalki z baterią. - Montaż umywalki z baterią. d. Szkoła Podstawowa Szczodrkowicach. Oddział I: -Zakup zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka). -Montaż zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka). -Zakup umywalki z baterią umywalkową. -Montaż umywalki z baterią. -Zakup i montaż lustra. -Zakup i montaż podajnika na mydło. -Zakup i montaż podajnika na ręczniki. -Zakup i montaż uchwytów na papier toaletowy. Szczegółowy opis robót został zawarty w załącznikach nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e, 7f..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Wolbrom Oddział Skała 69 84500005 0020 0200 0723 0006.(Odbiorca Urząd Miasta i Gminy Skała - Gmina Skała)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobą z uprawnieniami do wykonywania prac ogólno-budowlanych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji robót - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.skala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.skala.pl/modernizacja_przedszkoli/et2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 13:00, miejsce: Adresat Administracja Szkół Gminy Skała, ul Szkolna 4 ; 32-043.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.