eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › WYWÓZ ŚMIECI Z KONTENERA O POJEMNOŚCI 7,5 m3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-02

Kostrzyn: WYWÓZ ŚMIECI Z KONTENERA O POJEMNOŚCI 7,5 m3
Numer ogłoszenia: 36 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 8178565, fax 061 8178191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ŚMIECI Z KONTENERA O POJEMNOŚCI 7,5 m3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz śmieci z kontenera o poj. 7,5 m3 zlokalizowanego na parkingu Urzędu Miejskiego w Kostrzynie, przy ul. Dworcowej 5. 1. Do zadań wykonawcy należy wywóz śmieci z jednego kontenera o pojemności 7,5 m3, z posesji znajdującej się w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5 - średnio 1 raz w tygodniu. 2. Reakcja na telefoniczne zgłoszenie o konieczności wywozu śmieci z w/w kontenera nie może przekroczyć 24 godzin z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Samowolne wywiezienie kontenera - bez wcześniejszego zgłoszenia pracownika Urzędu Miejskiego w Kostrzynie nie będzie podlegało zapłacie. 3. Usługę należy realizować specjalistycznym środkiem transportowym służącym do wywozu śmieci i będącym w dyspozycji wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności przy opróżnianiu kontenera. 5. W przypadku uszkodzenia kontenera przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania. 6. Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego informowania Zamawiającego o uszkodzonym kontenerze lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia (wskazana forma pisemna). 7. Wykonawca zobowiązuje się w razie potrzeby na życzenie Zleceniodawcy wstawić we wskazane miejsce dodatkowy kontener o poj. 7,5 m3 . 8. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej roczne sprawozdanie o ilości (Mg, kg) wywiezionych z przedmiotowego kontenera, w terminie do 30 dni po zakończeniu roku kalendarzowego, którego sprawozdanie będzie dotyczyć. 9. Wykonawca musi posiadać karty przekazania odpadów z w/w kontenera na składowisko 10. W trakcie obowiązywania umowy ceny jednostkowe za wykonanie usług nie będą ulegały zmianom. 11. W trakcie realizacji zamówienia ilość, zakres zamówienia oraz częstość wywozu mogą być modyfikowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe za każdy opróżniony kontener. 12. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi posiadać zezwolenie na usuwanie odpadów komunalnych stałych na terenie miasta i gminy Kostrzyn ważne na czas świadczenia usług. 2) Wykonawca musi posiadać aktualne decyzje na transport odpadów. 3) Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać uprawnienia - prawo jazdy odpowiedniej kategorii. 4) Wykonawca musi dysponować odpowiednimi pojazdami oraz niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia - pojazd specjalistyczny do wywozu śmieci wyposażony w urządzenia umożliwiające załadunek kontenerów o pojemności 7,50 m3 . 5) Wykonawca w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ (doświadczenie podwykonawcy nie będzie brane pod uwagę) i dysponuje odpowiednimi referencjami potwierdzającymi to. 6) Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia. 7) Informacja w zakresie wykonywania zamówienia przez podwykonawców - zamawiający nie przewiduje możliwości wykonywania usług przez podwykonawców, z wyjątkiem sytuacji losowych, wówczas całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 09.07.2007 r.), 2) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3) oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru oraz oświadczenie dotyczące właściwości Wykonawcy - zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ , tj. oświadczenie, że : 1. Posiada zezwolenie na usuwanie odpadów komunalnych stałych na terenie miasta i gminy Kostrzyn ważne od....................do................i w razie konieczności zobowiązuję się je przedłużyć na czas świadczenia usług. 2. Posiadam aktualne decyzje na transport odpadów wydane przez ................................................... z dnia ......................... nr...................................................... 3. Osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia - prawo jazdy odpowiedniej kategorii. 4. Dysponuje odpowiednimi pojazdami oraz niezbędnym sprzętem (wraz z obsługą) do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia - pojazd specjalistyczny do wywozu śmieci wyposażony w urządzenia umożliwiające załadunek kontenerów o pojemności 7,50 m3 z ważnymi badaniami technicznym, które będą aktualizowane w trakcie świadczenia usług. 5. W ostatnich trzech latach (lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli jest on krótszy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia realizował usługę o charakterze i złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem i dysponuję odpowiednimi referencjami potwierdzającymi to. 6. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia. Polisa ważna jest od ........................do ........................ W przypadku utraty ważności polisy w trakcie świadczenia usług zobowiązuje się ją przedłużyć na czas obowiązywania umowy). 4) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ 5) Wypełniony zał. nr 4 do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY, 6) Zaparafowany wzór umowy - zał. nr 2 do SIWZ, jako akceptacja warunków w niej zawartych. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 4. Inne dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -- wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ), 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -- wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ) Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl (przetargi , SIWZ, 2008 r.)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul. Dworcowa 5 pok. 31.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul. Dworcowa 5 pok. 01 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.02.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.