To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-22
Ostrów Wielkopolski: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 369739 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297529 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w Ostrowie Wielkopolskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w Ostrowie Wielkopolskim. I. Zakres usługi w szczególności obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad: a) budową oświetlenia w ul. Promienistej, obejmującą: - zamontowanie 8 latarni, - położenie kabla YAKY 4x25 o długości 301 m, - wykonanie 1 złącza ZKOu z zegarem PSO-02. b) budową oświetlenia w ul. ks. Popiełuszki, obejmującą: - zamontowanie 13 latarni, - położenie kabla YAKY 4x25 o długości 495 m, - wykonanie 1 szafki sterowniczej SO z zegarem PSO-02. c) budową oświetlenia w ul. Słonecznikowej, obejmującą: - zamontowanie 8 latarni, - położenie kabla YAKY 4x25o długości 280 m, - wykonanie 1 szafki sterowniczej SO z zegarem PSO-02. d) budową oświetlenia w ul. Kukułczej i ul. Skowronkowej, obejmującą: - zamontowanie 9 latarni, - położenie kabla YAKY 4x25 o długości 369 m, - wykonanie 1 szafki sterowniczej SO z zegarem PSO-02. e) budową oświetlenia w ul. Jaśminowej, obejmującej: - zamontowanie 18 latarni, - położenie kabla YAKY 4x25 o długości 827 m, - wykonanie 1 złącza ZKbw z zegarem PSO-02. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, 4) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 6) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 8) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 9) kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji, 10) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 11) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, 12) sprawdzenie dokumentów atestowych wbudowanych materiałów łącznie z atestami CE, 13) sprawdzenie inwentaryzacji powykonawczej, 14) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji, 15) nadzór na przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INŻYNIERYJNYCH "KRASOŃ" JÓZEF KRASOŃ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INŻYNIERYJNYCH "KRASOŃ" JÓZEF KRASOŃ
- Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjnych KRASOŃ Józef Krasoń, ul. Andromedy 4/18, 44-117 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6770,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3568,50
Oferta z najniższą ceną: 3568,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3568,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza sportowego przy ul. Kilińskiego 6 w Ostrowie Wielkopolskim
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO PROCESU STERYLIZACJI
- Naprawa i remonty przy użyciu tłucznia kamiennego i destruktu asfaltowego nawierzchni dróg gruntowych w ramach bieżącego utrzymania ulic na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
- DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA ZZOZ W OSTROWIE WLKP.
- Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 10 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadania pn. "Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku - skrzydło A i B dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Małkini Górnej"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie wraz z obsługą laboratoryjną
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót bud. zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynków edukacyjnych w Gminie Opatów w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkół Ekonomicznych przy ul. Langiewicza 18 w Kielcach
- Pełnienie Nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 401 przy ul. Tarnowieckiej 4" w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.