eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › USŁUGA WYWOŻENIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z TERENU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTUŁACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Szamotuły: USŁUGA WYWOŻENIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z TERENU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTUŁACH
Numer ogłoszenia: 369299 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297821 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYWOŻENIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z TERENU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTUŁACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA WYWOŻENIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z TERENU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTUŁACH w tym: 1) odbiór z miejsca magazynowania wytworzonych przez Zamawiającego odpadów medycznych w ilości 2 500 kg miesięcznie, tj. 30 000 kg rocznie, tj. 120 000 kg na 4 lata, zakwalifikowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001 nr 112 poz. 1206) do grup: a) 18 01 01 narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki z wyłączeniem 18 01 03 - b) 18 01 02* części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania z wyłączeniem 18 01 03 c) 18 01 03* inne odpady , które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego o którym wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 d) 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 e) 16 02 13 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (rtęć z uszkodzonych termometrów rtęciowych). Asortyment i ilości zostały przedstawione przez Zamawiającego szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - ilościowo - cenowy. Za odbiór odpadów medycznych uważa się ich odbiór od Zamawiającego w każdy : poniedziałek , środę i piątek w godzinach od 7.00 do 14.00. W przypadku wystąpienia sytuacji gdy : poniedziałek, środa i piątek przypadną jako dzień nieroboczy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy również w dzień przypadający jako nieroboczy, tak aby nie stanowiły one zagrożenia sanitarno - epidemiologicznego. 2) Dostarczenie na czas trwania umowy do Zamawiającego wagi do ważenia odpadów ,ich ważenie oraz załadunek odbieranych odpadów będących przedmiotem zamówienia, w obecności pracownika Zamawiającego 3) Potwierdzanie odbioru ilościowego odpadów wg wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów tj. na Karcie Ewidencji Odpadów i Karcie Przekazania Odpadów- wystawiane przez Wykonawcę. 4) Usługa transportu odbieranych odpadów medycznyc, o których mowa w pkt.1.1) 5) Usługa unieszkodliwiania odbieranych odpadów medycznych , o których mowa w pkt.1.1) 6) Ponoszenia odpowiedzialności za właściwą i terminową realizację odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, o których mowa w pkt.1.1. 7) Ponoszenia odpowiedzialności za realizację usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych , o których mowa w pkt.1.1. wobec organów kontroli zewnętrznych 2.Podstawa prawna opracowania SIWZ: 1) Ustawa Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 113,poz.759, ze zm.),zwana dalej PZP, 2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) 3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. 2009 nr 224 poz. 1796) 4) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251, ze zm.) 5) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001 nr 112 poz. 1206) 6) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2010 nr 139 poz. 940) 7) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych weterynaryjnych ( Dz. U. z 2003 r. nr 8, poz. 104 z późn. zm.) 8) Rozporządzenie MOŚ z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. nr 30 poz. 213) 9) Ustawa z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. nr 199, poz. 1671 z późn. zm.) 10) Umowa europejska dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR), sporządzona w Genewie dnia 30 września 1957 r. (Dz. U. 1975 nr 35 poz. 189, ze zm.) 11) Oświadczenie Rządowe z dnia 26 lipca 2005 r. w sprawie wejścia w życie zmian do załączników A i B Umowy europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR), sporządzonej w Genewie dnia 30 września 1957 r. (Dz. U. 2005 nr 178 poz. 1481) 12) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2001 nr 62 poz. 627, ze zm.) 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HYGEA Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Czesław Golik, ul. Szkolna 21, 64-720 Lubasz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 329345,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246728,97

  • Oferta z najniższą ceną: 246728,97 / Oferta z najwyższą ceną: 278426,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.