To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Nowy Sącz: Dostawa mebli biurowych na rzecz Inspektoratu ZUS w Gorlicach przy
ul. Jagiełły14
Numer ogłoszenia: 368982 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279158 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4498020, faks 18 4498005.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych na rzecz Inspektoratu ZUS w Gorlicach przy ul. Jagiełły14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli i krzeseł.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.14.13.00 - Szafy 39.14.33.10 - Stoliki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Krzesła
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- Meriwa Sp. J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26991,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28111,65
Oferta z najniższą ceną: 28111,65 / Oferta z najwyższą ceną: 56949,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Meble
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KAJAN" STEFAN GRZYBOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KAJAN" STEFAN GRZYBOWSKI
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjno-Usługowe A.S., ul. Ogrodowa 21, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103821,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102658,33
Oferta z najniższą ceną: 97957,20 / Oferta z najwyższą ceną: 151154,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.39.2024 Dostawa drzew i krzewów do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej Nowego Sącza
- BZP.271.31.2024 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - ul. Dunajewskiego.
- Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawy endoprotez oraz materiałów zespalajacych
- BZP.271.37.2024 Opracowanie koncepcji (.....) oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych wzdłuż rzek - odcinek od ul. Barskiej do mostu na ul. Nowochruślickiej"
- Wymiana podłogi i drzwi (2 szt.) na sali Centrum Kontaktu Klientów (wcześniej COT) - (sala 100, 101, 102b) - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- " Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Szkoły Podstawowej w Zagorowie na Klub Dziecięcy Maluch+ , Pl. Szkolny 1, 62-410 Zagórów, działka nr 1775/2 " - Dostawa wyposażenia.
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
- "Zakup wyposażenia żłobka"
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.