Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-15
Różanka: Dostawa artykułów chemicznych do Domu Pomocy Społecznej SENIOR w okresie 01.01.2011r. - 31.12.2011r.
Numer ogłoszenia: 368602 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Różanka 117B, 22-211 Różanka, woj. lubelskie, tel. 082 5718116.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.senior.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.senior.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów chemicznych do Domu Pomocy Społecznej SENIOR w okresie 01.01.2011r. - 31.12.2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów chemicznych do Domu Pomocy Społecznej SENIOR w okresie 01.01.2011r. - 31.12.2011r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 33.14.14.20-0, 33.63.16.00-8, 33.71.15.20-8, 33.71.16.10-6, 33.71.19.00-6, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.80.00.00-0, 39.81.11.10-4, 39.81.13.00-3, 39.81.21.00-8, 39.81.30.00-4, 39.82.10.00-3, 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.12.20-4, 39.83.12.30-7, 39.83.12.40-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Podstawą oceny jest cena przedstawiona przez Wykonawcę na formularzu cenowym (załącznik nr 2 i nr 3 do niniejszej SIWZ). Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę oferty otrzymuje maksymalną ilość punktów - 100 pkt. 1.Ocena ofert zostanie wykonana metodą punktową według wzoru: liczba punktów ocenianego parametru = parametr najkorzystniejszy/ parametr oceniany x 100 pkt x wartość procentowa przypisanego znaczenia. Ocena końcowa oferty = sumie punktów za poszczególne parametry. 2.Parametry oceniane w ofercie wraz z przypisanym im procentowym znaczeniem: a) cena za wykonanie zamówienia - 100% 3.Na podstawie w /w kryterium zostanie wybrana najkorzystniejsza oferta. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której zaproponowano najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia. 4.Jeżeli w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia oferty dodatkowej w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia. 5.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w złożonych ofertach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełniają warunki określone w art.22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie handlu artykułami chemicznymi co najmniej od roku. 4. Są dopuszczeni do obrotu prawnego zgodnie z wymogami ustawowymi.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełniania warunków w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3. Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne i ubezpieczenie zdrowotne oraz oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu podatków. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone w załączniku nr 5 do niniejszej dokumentacji. 5. Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i o przyjęciu warunków przetargu (załącznik nr 1).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senior.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.senior.com.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej SENIOR.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 06.12.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów chemicznych wynikających zzałącznika nr 2 i artykułów myjących, konserwujących i dezynfekujących zawierających załącznik nr 3 w 2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.83.12.50-3, 39.83.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa 450 000 sztuk worków polipropylenowych na piasek do celów ochrony ludności i wyposażenia magazynów interwencyjnych dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego DUW
- Sukcesywne dostawy środków higieny BHP
- Dostawa sprzętu przeciwpowodziowego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa gazów medycznych i preparatu do dezynfekcji
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





