eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › RZP-5/13/13 dostawa sprzętu, pomocy naukowych i dydaktycznych wraz z jego montażem i uruchomieniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-11

Słupsk: RZP-5/13/13 dostawa sprzętu, pomocy naukowych i dydaktycznych wraz z jego montażem i uruchomieniem
Numer ogłoszenia: 368232 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku , ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8417558, faks 059 8417559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RZP-5/13/13 dostawa sprzętu, pomocy naukowych i dydaktycznych wraz z jego montażem i uruchomieniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa przystawek do zdalnego sterowania radiotelefonami Motorola GM360 za pośrednictwem sieci IP, rejestratora rozmów przystosowanego do rejestracji kanałów VoIP, ISDN oraz analogowych, systemu monitoringu wizyjnego opartego na technologii IP z wykorzystaniem istniejącej sieci komputerowej, przełącznika sieciowego w istniejącej szafie teleinformatycznej PPD, dodatkowych mikrofonów sufitowych do kamer IP, analogowych kamer zewnętrznych i videoserwerów, odbiorników telewizyjnych LCD 32 cale, wzmacniaczy akustycznych i zestawów głośnikowych oraz podłączenie ich z komputerowymi stanowiskami podglądu monitoringu, interaktywnych tablic multimedialnych, projektorów o ultra-krótkiej ogniskowej oraz podłączenie ich z komputerowymi stanowiskami podglądu monitoringu, komputerowych stanowisk zarządzania i podglądu monitoringu oraz montaż i uruchomienie systemu, przeprowadzenie właściwych szkoleń obsługi, opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej (dotyczy zadania nr 2 i 3). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Zamówienie będzie realizowane w trzech częściach zwanych dalej zadaniami: 1)Zadanie nr 1 - dostawa przystawek do zdalnego sterowania radiotelefonami Motorola GM360 za pośrednictwem sieci IP, 2)Zadanie nr 2 - dostawa rejestratora rozmów przystosowanego do rejestracji kanałów VoIP, ISDN oraz analogowych wraz z jego montażem, 3)Zadanie nr 3 - dostawa systemu monitoringu wizyjnego opartego na technologii IP z wykorzystaniem istniejącej sieci komputerowej, przełącznika sieciowego w istniejącej szafie teleinformatycznej PPD, dodatkowych mikrofonów sufitowych do kamer IP, analogowych kamer zewnętrznych i videoserwerów, odbiorników telewizyjnych LCD 32 cale, wzmacniaczy akustycznych i zestawów głośnikowych oraz podłączenie ich z komputerowymi stanowiskami podglądu monitoringu, interaktywnych tablic multimedialnych, projektorów o ultra-krótkiej ogniskowej oraz podłączenie ich z komputerowymi stanowiskami podglądu monitoringu, komputerowych stanowisk zarządzania i podglądu monitoringu. 4)Montaż urządzeń odbędzie się w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, wyposażonych w sieć komputerową, instalację zasilającą 230V oraz listwy kablowe umożliwiające układanie dodatkowych kabli sygnałowych. Dobór sprzętu oraz jego konfiguracja, instalacja i programowanie musi nastąpić w sposób spełniający wymogi funkcjonalne Zamawiającego. 4.Urządzenia dostarczone zostaną wraz ze wszystkimi elementami dołączanymi przez ich producentów (piloty, baterie, kable, opakowanie itp.). Oprogramowanie i sterowniki przekazane zostaną na oryginalnych nośnikach CD DVD..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.70-9, 32.34.24.50-1, 32.33.31.00-7, 35.12.53.00-2, 32.42.00.00-3, 32.34.10.00-5, 35.12.53.00-2, 32.42.00.00-3, 32.32.46.00-6, 32.34.31.00-0, 32.34.24.12-3, 32.32.20.00-6, 30.21.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą kart opisów zaoferowanych urządzeń zawierających między innymi parametry techniczne, nazwę producenta, typ itp. - dotyczy przedmiotu zamówienia od pkt. 1 do 12 zawartych w załączniku nr 1, stosownie do § 6 ust 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013 poz. 231), natomiast w zakresie przedmiotu zamówienia od pkt. 13 do 17 zawartych w załączniku nr 1, Wykonawca jest zobowiązany wypełnić kolumnę nr 5 i złożyć przedmiotowy załącznik wraz z ofertą jako dokument potwierdzający, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku,76-200 Słupsk, ul. Kilińskiego 42, Zespół ds. Zamówień Publicznych, nr tel. 59 84 17 558, fax. 59 84 17 559.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Policji w Słupsku,76-200 Słupsk, ul. Kilińskiego 42, Kancelaria Jawna Wydziału Prezydialnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa przystawek do zdalnego sterowania radiotelefonami Motorola GM360 za pośrednictwem sieci IP,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przystawka do zdalnego sterowania radiotelefonem Motorola GM 360 - 2 kpl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa rejestratora rozmów przystosowanego do rejestracji kanałów VoIP, ISDN oraz analogowych wraz z jego montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System nagrywania rozmów telefonicznych i radiowych - 1 kpl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.50-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa systemu monitoringu wizyjnego opartego na technologii IP z wykorzystaniem istniejącej sieci komputerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa systemu monitoringu wizyjnego opartego na technologii IP z wykorzystaniem istniejącej sieci komputerowej, przełącznika sieciowego w istniejącej szafie teleinformatycznej PPD, dodatkowych mikrofonów sufitowych do kamer IP, analogowych kamer zewnętrznych i videoserwerów, odbiorników telewizyjnych LCD 32 cale, wzmacniaczy akustycznych i zestawów głośnikowych oraz podłączenie ich z komputerowymi stanowiskami podglądu monitoringu, interaktywnych tablic multimedialnych, projektorów o ultra-krótkiej ogniskowej oraz podłączenie ich z komputerowymi stanowiskami podglądu monitoringu, komputerowych stanowisk zarządzania i podglądu monitoringu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.31.00-7, 35.12.53.00-2, 32.42.00.00-3, 32.34.10.00-5, 35.12.53.00-2, 32.42.00.00-3, 32.32.46.00-6, 32.34.31.00-0, 32.34.24.12-3, 32.32.20.00-6, 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.