Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Warszawa: Implanty do stabilizacji kręgosłupa wraz z narzędziami
Numer ogłoszenia: 368224 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Matki i Dziecka , ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 32-77-240, faks 022 32-77-233, 32-77-305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imid.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implanty do stabilizacji kręgosłupa wraz z narzędziami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do stabilizacji kręgosłupa wraz z narzędziami. Wartość szacunkowa wynosi 203.760,54 euro. Szczegółowy opis zawiera SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 23.250,00 złotych. Kwota wadium jest podzielna w stosunku do każdej części przedmiotu zamówienia. Wysokość wadium do poszczególnych zadań została podana w SIWZIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz następujące dokumenty: W celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia, wg Zał. Nr 3 do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami ust. 2. 4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie. 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Zał. Nr 3 do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w danym postępowaniu. Dokumenty (za wyjątkiem oświadczeń, które muszą być złożone w oryginale) są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imid.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Matki i Dziecka
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia,
pokój nr 311 - budynek Lipsk
01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Instytut Matki i Dziecka Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 311 - budynek Lipsk 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: IMPLANTY DO KOMPLEKSOWEJ STABILIZACJI W SKOLIOZACH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMPLANTY DO KOMPLEKSOWEJ STABILIZACJI W SKOLIOZACH.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: IMPALNTY DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA Z DOSTĘTPU PRZEDNIEGO I TYLNEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMPALNTY DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA Z DOSTĘTPU PRZEDNIEGO I TYLNEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: IMPLANTY DO KOREKCJI I STABILIZACJI DEFORMACJI KRĘGOSŁUPA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMPLANTY DO KOREKCJI I STABILIZACJI DEFORMACJI KRĘGOSŁUPA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IMPLANTY DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA W ODCINKU LĘDŹWIOWYM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMPLANTY DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA W ODCINKU LĘDŹWIOWYM.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: IMPLANTY DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA W ODCINKU SZYJNYM Z DOSTĘPU PRZEDNIEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMPLANTY DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA W ODCINKU SZYJNYM Z DOSTĘPU PRZEDNIEGO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: IMPLANTY Z NARZĘDZIAMI DO TYLNEGO USZTYWNIENIA KRĘGOSŁUPA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMPLANTY Z NARZĘDZIAMI DO TYLNEGO USZTYWNIENIA KRĘGOSŁUPA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: IMPLANTY I NARZĘDZIA DO PRZEDNIEGO USZTYWNIENIA KRĘGOSŁUPA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMPLANTY I NARZĘDZIA DO PRZEDNIEGO USZTYWNIENIA KRĘGOSŁUPA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: IMPLANTY DO STABILIZACJI zwyrodnieniowego kręgosłupa szyjnego z dostepu przedniego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IMPLANTY DO STABILIZACJI zwyrodnieniowego kręgosłupa szyjnego z dostepu przedniego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-4-2024 - Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
- Dostawa implantów ortopedycznych - doposażenie wraz z użyczeniem instrumentarium wg dodatku nr 2 do SWZ. CPV - 33183100-7 Implanty ortopedyczne.
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem konsoli shavera kostnego i 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera oraz zakup optyki do artroskopii
- Materiały i sprzęt jednorazowy na potrzeby ortopedii dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO PRZEZSKÓRNEJ WERTEBROPLASTYKI TRZONU KRĘGOWEGO - MAŁOINWAZYJNY ZESTAW DO PLASTYKI TRZONÓW KRĘGOSŁUPA
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.