eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi dodatkowe nieobjęte umową ZP/31/09 na zaprojektowanie oraz wdrożenie informatycznego systemu p.n. Zintegrowany System Oprogramowania Klasy ERP Wspomagający Zarządzanie Instytutem Odlewnictwa.



Ogłoszenie z dnia 2010-12-21

Kraków: Usługi dodatkowe nieobjęte umową ZP/31/09 na zaprojektowanie oraz wdrożenie informatycznego systemu p.n. Zintegrowany System Oprogramowania Klasy ERP Wspomagający Zarządzanie Instytutem Odlewnictwa.
Numer ogłoszenia: 367861 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Odlewnictwa, ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków, woj. małopolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dodatkowe nieobjęte umową ZP/31/09 na zaprojektowanie oraz wdrożenie informatycznego systemu p.n. Zintegrowany System Oprogramowania Klasy ERP Wspomagający Zarządzanie Instytutem Odlewnictwa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. PANEL ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI 1) Zmiana mechanizmu obiegu projektów tak, aby było możliwe ich rozliczenie przez pracowników Sekcji Finansowo - Kadrowej; 2) Wykonanie nowego elementu planowania projektów i rejestracji godzin na projektach - FUNKCJA W PROJEKCIE. Należy również zaktualizować mechanizm eksportu danych do programu Symfonia o dodatek godzinowy, zależny od funkcji w projekcie; 3) Wykonanie nowego ekranu z raportem prezentującym zbiorczo kalkulacje do wszystkich projektów (na obecnej liście brak informacji o cenie całkowitej, narzutach, itd.); 4) Wykonanie mechanizmu detekcji zmian w kalkulacjach i wymuszania ponownej weryfikacji projektu przez Dyrekcję; 5) Wykonanie mechanizmu automatycznej aktualizacji danych dotyczących wymiaru czasu pracy, urlopów, danych osobowych, itp. z programu kadrowego Symfonia w momencie utworzenia nowego konta użytkownika w Systemie; 6) Rozszerzenie zestawu danych na zakładce Dane szczegółowe projektu o informację - zewnętrzny numer projektu; 7) Usunięcie pola-nazwa skrócona-na zakładce-Dane szczegółowe projektu; 8) Wykonanie automatycznego mechanizmu oznaczania projektu jako autorski na podstawie informacji o wykonawcach na zakładce Wykonawcy projektu; 9) Wykonanie mechanizmu walidacji kalkulacji, sprawdzającego, czy pozycje w kalkulacjach nie przekraczają ustalonego progu procentowego całkowitej wartości projektu: w takim przypadku System powinien wymuszać dodanie komentarza do takiej pozycji. Mechanizm ten nie powinien obejmować pozycji Wynagrodzenia i Premia motywacyjna; 10) Utworzenie funkcjonalności ukrywania i pokazywania komentarzy na zakładce Kalkulacje projektu; 11) Wykonanie mechanizmu pobierania średniej stawki godzinowej z programu kadrowego Symfonia oraz jej prezentowanie na zakładce Kalkulacje. Należy przy tym uwzględnić daty obowiązywania stawki średniej informacja ma być pobierana z programu kadrowego Symfonia; 12) Wykonanie aktualizacji narzutów dla działalności statutowej oraz wynikającej z tej zmiany aktualizacji danych w istniejących projektach; 13) Rozszerzenie zakresu danych prezentowanych na zakładce Dane finansowe projektu o informacje o fakturach sprzedażowych integracja z modułem Symfonia FK Forte, gdzie faktury sprzedażowe księgowane są na 7-kach po stronie MA; 14) Rozszerzenie zakresu danych prezentowanych na zakładce Dane finansowe projektu o pozycje zgodne z pozycjami w kalkulacjach Razem koszty bezpośrednie, Narzuty, Zysk, Cena umowna; 15) Rozszerzenie zakresu danych prezentowanych na zakładce Dane finansowe projektu o informacje o godzinach faktycznie zarejestrowanych i zaksięgowanych; 16) Rozszerzenie zakresu danych prezentowanych na zakładce Dane finansowe projektu o informacje o datach ostatnio zaksięgowanych dokumentów w każdej z kategorii kosztów pobrane z modułu Symfonia FK Forte; 17) Rozszerzenie zakresu danych prezentowanych na zakładce Dane finansowe projektu o dane z kont analitycznych nr 16 wynagrodzenia dla obsługi; 18) Wykonanie mechanizmu automatycznego kasowania wartości 0,00 w polach przy kliknięciu (mechanizm ułatwiający wpisywanie nowych kwot); 19) Rozszerzenie zakresu danych prezentowanych na ekranach do rejestracji godzin o etatową liczbę godzin pracownika; 20) Modyfikacja wszystkich raportów tabelarycznych, zawierających informację o numerze projektu, tak, aby w miejscu numeru projektu pojawiła się przy najechaniu myszką podpowiedź: tytuł projektu i kierownik; 21) Wykonanie mechanizmu automatycznego wyboru ostatniego niezamkniętego miesiąca zamiast bieżącego, z uwagi na omyłkowe wprowadzanie danych na kolejny miesiące; 22) Dodanie funkcjonalności ostrzeżenia dla Kierowników Komórek Organizacyjnych, w momencie wejścia w szczegóły projektu, informujące iż teraz JEST W TRYBIE PODGLĄDU, a edycja dostępna jest z panelu zarządzania projektami tylko dla Kierowników Projektów; 23) Wprowadzenie do Systemu dwóch nowych grup kosztów: 503-8 Wykonywanie odlewów oraz 503-9 Usługi laboratoryjne; 24) Dodanie funkcjonalności edycji flagi Czy można rejestrować godziny dla użytkowników z prawami Centrum Projektów i Monitoringu dla projektów w grupie kosztów 521; 25) Modyfikacja mechanizmu walidacji wysłania projektu przez Kierownika Projektu do Centrum Projektów i Monitoringu, polegająca na sprawdzeniu, czy jest uzupełnione pole Zamawiający; 26) Wprowadzenie hierarchicznej struktury komórek organizacyjnych oraz modyfikacja mechanizmów wyświetlania danych dotyczących komórek organizacyjnych tak, aby prezentowane dane dotyczyły komórki nadrzędnej i wszystkich podrzędnych; 27) Modyfikacja wydruku Danych Autorskich w zakresie: likwidacja miejsca na podpis Sekretarza Naukowego, dodanie informacji o przysługującym w projekcie dodatku godzinowym, prezentowanie informacji o pracy autorskiej tak-nie; 28) Modyfikacja wydruku Rozliczenia w zakresie: prezentowanie informacji o FUNKCJI W PROJEKCIE, dodanie w podsumowaniu sumy wynagrodzeń przypadających na obsługę, uwzględnienie w stawkach godzinowych DODATKU GODZINOWEGO i sprawdzenie zgodności prezentowanej sumy z kalkulacjami; 29) Modyfikacja wydruku Potwierdzenie realizacji zlecenia w zakresie: likwidacja miejsca na podpisy; 30) Modyfikacja wydruku Rozliczenia w zakresie: dodanie stawki godzinowej i kwoty wynagrodzenia, widocznych tylko dla Centrum Projektów i Monitoringu; 31) Modyfikacja wydruku Wniosek o premię od struktury sprzedaży w zakresie: rozszerzenie tabeli na całą stronę, w pierwszych wierszach mają się prezentować osoby z godzinami, później puste wiersze, dodanie numeru faktur sprzedażowych (oddzielane przecinkami); 2. PANEL ZARZĄDZANIA INSTYTUTEM 1) Wykonanie kompleksowej modyfikacji istniejącego mechanizmu rejestrowania godzin, tak aby możliwa była rejestracja godzin w trybie dziennym, przez każdego pracownika osobiście; 2) Modyfikacja mechanizmu rejestrowania godzin autorskich polegająca na umożliwieniu rejestrowania godzin autorskich-nieautorskich w jednym miesiącu w jednym projekcie. Zmiana wiąże się z dokonaniem stosownych modyfikacji w eksporcie danych do modułu KD Forte; 3) Modyfikacja mechanizmu rejestrowania godzin autorskich polegająca na dodaniu nowej opcji przy rejestracji godzin Zadania, w postaci rozwijanej listy wypełnionej elementami słownikowymi podpowiedzi; Uzupełnienie tej opcji musi być obowiązkowe; 4) Wykonanie automatycznie działającego mechanizmu, która uzupełnia godziny godzinami pustymi 10-tego każdego miesiąca o 00:00:00 dla tych pracowników, którzy nie uzupełnili raportów w wymaganym terminie; 5) Zmodyfikowanie mechanizmu obsługi i prezentowania danych finansowych projektów pod kątem nowoutworzonej analityki w module FK Forte na potrzeby księgowania premii motywacyjnych; 3. PANEL ZARZĄDZANIA FORMULARZAMI 1) Wykonanie nowego obiegu Zamówienia-Zapotrzebowania umożliwiającego jego finansowanie z wielu projektów; 2) Wykonanie dodatkowego mechanizmu w obiegach Zamówienia-Zapotrzebowania warunkującego konieczność ich akceptacji przez Dyrekcję Instytutu w zależności od ich wartości - obiegi o wartości poniżej 100 zł mogą być realizowane bez konieczności akceptacji przez Dyrekcję; 3) Zmodyfikowanie obiegu Zamówienia-Zapotrzebowania - w obiegach dotyczących zakupu materiałów biurowych konieczne jest dodanie nowego etapu -Realizacja zamówienia-przed etapem -Rozliczenie w Sekcji Finansowo - Księgowej. Nowy etap będzie obsługiwany przez pracowników działu NA; 4) Zmodyfikowanie obiegu Zamówienia-Zapotrzebowania - w obiegach dotyczących zakupu sprzętu komputerowego konieczne jest dodanie nowego etapu -Opinia Kierownika Sekcji Informatycznej-przed etapem-Akceptacja Kierownika Centrum Projektów i Monitoringu. Na tym etapie generowany będzie nowy dokument zawierający specyfikację zamawianego sprzętu; 5) Zmodyfikowanie obiegu Zamówienia-Zapotrzebowania - modyfikacja mechanizmu blokowania kosztów w projektach, tak aby uwzględniane były projekty z grupami kosztów gdzie naliczany jest VAT; 6) Zmodyfikowanie obiegu Zamówienia-Zapotrzebowania - dodanie nowych pól: uwagi do zamówienia-dostawcy:, nr faktury zewnętrzny, nr faktury wewnętrzny, sposób realizacji zamówienia z opcjami wysyłka pocztą lub kurierem, wysyłka faksem, wysyłka e-mailem, zakup własny; 7) Zmodyfikowanie obiegu Zamówienia-Zapotrzebowania - w obiegach dotyczących zakupu sprzętu komputerowego lub materiałów biurowych należy wyeliminować konieczność wyboru dostawcy oraz dodać jako opcjonalne drukowanie zamówienia;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr POIG.02.03.00-00-019/08 Kompleksowa informatyzacja Instytutu Odlewnictwa poprzez wdrożenie zaawansowanych aplikacji informatycznych i modernizacji infrastruktury sprzętowo-sieciowej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PBConsult s.c. Chwesiuk Czerniewski, Bystrzańska 70, 43-309 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26840,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.