eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › dostawa 2 (dwóch) fabrycznie nowych (rok produkcji 2011) jednoczłonowych autobusów niskopodłogowych dla potrzeb komunikacji autobusowej, stanowiących element rodziny autobusów miejskich o wysokim stopniu unifikacji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Piła: dostawa 2 (dwóch) fabrycznie nowych (rok produkcji 2011) jednoczłonowych autobusów niskopodłogowych dla potrzeb komunikacji autobusowej, stanowiących element rodziny autobusów miejskich o wysokim stopniu unifikacji.
Numer ogłoszenia: 365496 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337804 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Pile, ul. Łączna 4, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2129701, faks 067 2139702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 2 (dwóch) fabrycznie nowych (rok produkcji 2011) jednoczłonowych autobusów niskopodłogowych dla potrzeb komunikacji autobusowej, stanowiących element rodziny autobusów miejskich o wysokim stopniu unifikacji..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa 2 (dwóch) fabrycznie nowych (rok produkcji 2011) jednoczłonowych autobusów niskopodłogowych dla potrzeb komunikacji autobusowej, stanowiących element rodziny autobusów miejskich o wysokim stopniu unifikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.14.00 - Autobusy niskopodłogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Solaris Bus & Coach S.A., ul. Obornicka 46 Bolechowo-Osiedle, 62-005 Owińska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1499700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1844631,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1844631,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1844631,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w chwili obecnej posiada 45 autobusów z czego 21 autobusów Solaris, 18 autobusów Neoplan i 6 autobusów typu Jelcz. Potrzeby rynku zweryfikowane pracami optymalizacyjnymi wskazują, że omawiany stan ilościowy taboru jest minimalny dla zapewnienia ciągłości ruchu. Potrzeby i wymagania klienta przemawiają natomiast za nowoczesnym taborem niskopodłogowym. W związku z powyższym istnieje konieczność wymiany pojazdów typu Jelcz (dostawa z roku 2000) oraz Neoplan (dostawa z roku 1997). Wzrost awaryjności tej grupy pojazdów, uniemożliwia spełnienie oczekiwań klienta przy zachowaniu niezawodności w eksploatacji Celem Zamawiającego jest wyeliminowanie pojazdów, które osiągając stan graniczny trwałości głównych podzespołów, powodują znaczne podwyższenie kosztów eksploatacji i obniżenie gotowości technicznej całej grupy taboru. Obecnie Zamawiający posiada 21 autobusów Solaris (ok. 47% całej floty autobusów), zakup dwóch dodatkowych autobusów Solaris pozwoli na dalszą unifikację elementów lub ich zespołów, co zmniejszy różnorodność części zapasowych potrzebnych do wykonywania napraw. Zakup autobusów Solaris umożliwi wykonywanie napraw przy użyciu obecnie wykorzystywanych narzędzi diagnostycznych oraz urządzeń kontrolnych bez konieczności zakupu dodatkowych drogich urządzeń (kilkadziesiąt tysięcy złotych). Zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu autobusów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.