eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnychBudowa kolektora kanalizacji wody deszczowej - przebudowa skrzyżowania ulic Granicznej i Sobniowskiej w Jaśle oraz Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu jasielskiego - ulica Sobniowska (Jasło)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-16

Jasło: Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych: Budowa kolektora kanalizacji wody deszczowej - przebudowa skrzyżowania ulic Granicznej i Sobniowskiej w Jaśle oraz Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu jasielskiego - ulica Sobniowska (Jasło)
Numer ogłoszenia: 36479 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13957 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych: Budowa kolektora kanalizacji wody deszczowej - przebudowa skrzyżowania ulic Granicznej i Sobniowskiej w Jaśle oraz Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu jasielskiego - ulica Sobniowska (Jasło).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach dwóch zadań inwestycyjnych: 1) Zadanie nr 1: Budowa kolektora kanalizacji wody deszczowej - przebudowa skrzyżowania ulic Granicznej i Sobniowskiej w Jaśle. 2) Zadanie nr 2: Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu jasielskiego - ulica Sobniowska (Jasło) realizowane w ramach projektu pn. Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu jasielskiego - ulica Sobniowska (Jasło) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 w ramach Osi priorytetowej II - Infrastruktura techniczna, Działania 2.1 - Infrastruktura komunikacyjna, Schematu B - Drogi powiatowe. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: a) odbudowie ulicy Sobniowskiej w km 0+600 - 1+170 wraz z przebudową w km 0+575 - 0+600, b) budowie kolektora kanalizacji wody deszczowej z rur żelbetowych fi 1200 mm o długości 175 m wraz z komorami rewizyjnymi prefabrykowanymi żelbetowymi o wym. 2x2m lub z kręgów betonowych fi 2500 mm, zlokalizowanego w obrębie skrzyżowania ulic Granicznej i Sobniowskiej w Jaśle, a także przebudowa dwóch odcinków gazociągu niskiego ciśnienia o łącznej długości 39 m 3. Ze względu na różne źródła finansowania, roboty wymienione w ust. 2 lit. b) zostaną wykonane w ramach dwóch zadań inwestycyjnych wymienionych w nagłówku. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) Odbudowę ulicy Sobniowskiej w km 0+600 - 1+170 wraz z przebudową w km 0+575 - 0+600, obejmującą: roboty przygotowawcze (w tym m.in.: odtworzenie/wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie, zdjęcie warstwy ok. 3,3 tys. m2 humusu, rozbiórka ok 650 m2 nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz elementów dróg, ogrodzeń, rozbiórka ok. 220 m przepustów pod drogą i pod zjazdami wraz ze ściankami czołowymi, usunięcie drzew i krzewów), roboty ziemne (w tym m.in.: wykonanie ok. 1,5 tys. m3 wykopów i ok. 1 tys. m3 nasypów), odwodnienie korpusu drogowego (w tym m.in.: wykonanie ok. 350 m kanalizacji deszczowej drenażowej fi 50 cm, wykonanie przykanalików, studni rewizyjnych i ściekowych), podbudowy (w tym m.in.: korytowanie, w-wa mrozoochronna, ok. 1,3 tys. m2 podbudowy z tłucznia kamiennego, ok. 1,3 tys. m2 podbudowy z betonu asfaltowego), nawierzchnie (w tym m.in.: ok. 3,5 tys. m2 w-wy wiążącej, ok.4 tys. m2 w-wy ścieralnej), roboty wykończeniowe (w tym m.in.: umocnienie dna rowów i ścieków prefabrykowanymi elementami trójkątnymi, płytami ażurowymi i korytkami żelbetowymi typu U, umocnienie poboczy kruszywem naturalnym), oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu (w tym m.in.: oznakowanie poziome jezdni grubowarstwową masą chemoutwardzalną - przejście dla pieszych w km 0+578, oznakowanie pionowe), elementy ulic (w tym m.in.: ustawienie ok. 700 m krawężnika oraz ok 200 m obrzeży betonowych), roboty regulacyjne (w tym m.in.: ubezpieczenie skarp drogi przy wylotach przykanalików koszami siatkowo-kamiennymi). 2) Budowę kolektora kanalizacji wody deszczowej DN1200, w tym m.in. rozebranie ok. 350 m2 nawierzchni i podbudowy drogi powiatowej, ok. 1 tys. m3 robót ziemnych, ułożenie 175 mb kanału fi 1200 mm z rur żelbetowych łączonych na uszczelkę gumową na podłożu żwirowo-piaskowym, 5 sztuk komór rewizyjnych żelbetowych prefabrykowanych o wymiarze 2x2m lub o średnicy 2,5m, zasypanie ok. 900 m3 wykopów wraz z zagęszczeniem nasypów, wykonanie 350 m2 warstw podbudowy i nawierzchni z masy bitumicznej, próba szczelności kolektora. 3) Przebudowę sieci gazowej obejmująca przebudowę 39 mb gazociągu niskiego ciśnienia w dwóch odcinkach: z rur stalowych DN 50 na PE 100 SDR 17,6 dn 90 oraz z rur PE dn 90 na PE 100 SDR 17,6 dn 110. 4) Zaprojektowanie, wykonanie, dostawę, montaż i demontaż 2 jednostronnych tablic informacyjnych: a) Ilość: 2 szt. b) Wymiary: 200 cm (wysokość) x 250 cm (szerokość). c) Materiał: wykonane z trwałego materiału, w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce, wiatr) i wandalizm (graffiti) - np. z blachy ocynkowanej, stali kwasoodpornej, twardego PCV. d) Montaż: na stelażu - konstrukcji metalowej oraz 2 słupkach stalowych, mocujących, przeznaczonych do umieszczenia w gruncie, przy czym wysokość tablic po umieszczeniu w gruncie powinna wynosić ok. 350 - 400 cm, przy jednoczesnym zapewnieniu stabilności konstrukcji. Za prawidłowy montaż tablic zapewniający bezpieczeństwo użytkowników ruchu drogowego odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Tablice należy umieścić w najbardziej widocznych miejscach - na początku i na końcu drogi powiatowej Nr 1851 Jasło - ulica Sobniowska, obejmującej odcinek w km 0+600 - 1+170 - zapewniających niezagrażający bezpieczeństwu dostęp do jak największej liczby osób oraz umożliwiających swobodne zapoznanie się z jej treścią. Tablice należy zamontować do 5 dni od daty podpisania umowy. Kwoty dotyczące całkowitej wartości projektu oraz dofinansowania Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą e-mailową w dniu podpisania umowy. 5) Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 2 jednostronnych tablic pamiątkowych: a) Ilość: 2 szt. b) Wymiary: 70 cm (wysokość) x 90 cm (szerokość). c) Materiał: wykonane z trwałego materiału, w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce, wiatr) i wandalizm (graffiti) - np. z blachy ocynkowanej, stali kwasoodpornej, twardego PCV. d) Montaż: na stelażu - konstrukcji metalowej oraz 2 profilach stalowych, malowanych proszkowo lub ocynkowanych, na wysokości ok. 2 m licząc od poziomu gruntu do dolnej krawędzi tablic. Za prawidłowy montaż tablic zapewniający bezpieczeństwo użytkowników ruchu drogowego odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Tablice należy zamontować w dniu zakończenia robót budowalnych. Do zadań Wykonawcy należy demontaż zainstalowanych uprzednio tablic informacyjnych, które przechodzą na własność Wykonawcy i dokonanie w ich miejscu montażu tablic pamiątkowych. Kwoty dotyczące całkowitej wartości projektu oraz dofinansowania Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą e-mailową. e) Gwarancja: 60 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zmieni na własny koszt treść tablic w przypadku zmiany całkowitej wartości projektu i kwoty dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 5. Tablice informacyjne i pamiątkowe należy wykonać zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa podkarpackiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji. Powyższe wytyczne dostępne są na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego pod adresem www.rpo.podkarpackie.pl - zakładka Promocja projektów. 6. Obowiązkowa treść tablicy informacyjnej i pamiątkowej: a) logo Narodowej Strategii Spójności w formie znaku programu regionalnego; b) emblemat Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego; c) znak promocyjny województwa podkarpackiego z odniesieniem słownym PODKARPACKIE lub herb województwa podkarpackiego z podpisem WOJEWÓDZTWO PODKARPACKIE; d) informacja nt źródeł finansowania: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013; e) tytuł projektu: Odbudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu jasielskiego - ulica Sobniowska (Jasło); f) nazwa Beneficjenta: Powiat Jasielski; g) strona internetowa Beneficjenta: www.powiat.jaslo.pl; h) całkowita wartość projektu: (...); i) kwota dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: (...); j) strona internetowa IZ RPO WP: www.rpo.podkarpackie.pl; k) hasło określone przez IZ RPO Inwestujemy w rozwój województwa podkarpackiego. 7. Tablice informacyjne i promocyjne należy wykonać wg załączonego wzoru (zał. nr 11 do SIWZ). Przed wykonaniem tablic Wykonawca przedłoży Zamawiającemu projekt tablicy informacyjnej i pamiątkowej, celem ich akceptacji. Tablice muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. 8. Przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 8 i 9). 9. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. Roboty te nie spowodują zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty takie nazywane są robotami zaniechanymi. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego. W przypadku odstąpienia od całego elementu robót nastąpi odliczenie wartości tego elementu, od ogólnej wartości przedmiotu umowy. W przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego, przygotowanego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów w oparciu o następujące założenia: - ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów szczegółowych złożonych przez Wykonawcę, a ilości wykonanych robót z książki obmiarów; - w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SECOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. 11. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zabezpieczenia robót budowlanych przez cały okres wykonywania robót wraz z tymczasową organizacją ruchu (na podstawie zatwierdzonego Projektu); b) utrzymania zaplecza budowy przez cały okres wykonywania robót; c) demontażu wiaty przystankowej przy szkole i adaptacji wysokościowej wiaty przy ulicy Różanej z powtórnym ustawieniem; d) zabezpieczenia odsłoniętych w czasie robót przewodów urządzeń uzbrojenia terenu wg warunków uzyskanych od ich administratorów lub zarządców oraz regulacji wysokościowych włazów istniejących studni (warunki uzyskuje wykonawca robót). 12. Podjęcia wszelkich niezbędnych działań w przypadku zaistnienia takiej konieczności, celem zapewnienia prawidłowej eksploatacji obiektu. 13. W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji robót oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. 14. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. 15. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie przewidzianej do realizacji inwestycji w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Materiały pochodzące z rozbiórek, nieprzewidziane do ponownego wbudowania, stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe (krawężniki, kostka brukowa, płyty, rury itp.), materiał pochodzący z frezowania nawierzchni asfaltowej, bariery stalowe, znaki drogowe wraz ze słupkami, itp. wykonawca przewiezie na bazę Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle, ul. Przemysłowa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w zakresie zadania nr 2 jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle, ul. Jana Pawła II 30, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1320584,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1159964,29

  • Oferta z najniższą ceną: 1159964,29 / Oferta z najwyższą ceną: 1517139,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.