Ogłoszenie z dnia 2006-07-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Opole Lubelskie: zastosowanie technologii informatyczno-komunikacyjnych w tworzeniu społeczeństwa informacyjnego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Henryk Stankiewidcz - tel.81 8276105; Burek Tadeusz tel. 81 8276122, ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 081 8276103, e-mail: starostwo@opole.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opole.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zastosowanie technologii informatyczno-komunikacyjnych w tworzeniu społeczeństwa informacyjnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim, ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w związku z zadaniem pn. Zastosowanie technologii informatyczno-komunikacyjnych w tworzeniu społeczeństwa informacyujnego - zgodnie z opisanym zakresem. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie, że przedmiot oferty jest zodny z przedmiotem zamówienia określonym w parametrach technicznych. Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie wykonawcę, który złóżył ofertę o najkorzystniejszym bilansie ceny i kryterium dodatkowej gwarancji odnoszącej się do przedmiotu zamówienia, do dostarczenia sprzętu będącego przedmiotem dostawy w terminie 3 dni od otrzymania wezwania celem sprawdzenia poprawności zestawów komputerowych z preinstalowanym systemem Windows XP Pro PL. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem 38 szt. - Dostawa serwera plików i aplikacji 1 szt. - Dostawa infomatu PIAP 2 szt. - Dostawa i wdrożenie systemu obiegu dokumentów 1 szt. - Opracowanie i uruchomienie portalu internetowego 1 szt. - Dostawa programu antywirusowego na 55 stanowisk 1 kpl. - Budowa okablowania logicznego sieci komputerowej - 1 kpl. - Dostawa UPS do stacji roboczych i serwera - 39 szt. - Dostawa drukarki laserowej sieciowej -2 szt. - Dostawa drukarki laserowej lokalnej - 14 szt. - Dostawa komputera przenośnego z oprogramowaniem -1 szt. - Dostawa rzutnika multimedialnego - 1 szt. - Dostawa skanera stacjonarnego -1 szt. - Dostawa i uruchomienie punktu dostępowego do sieci Wireless 1szt. - Dostawa karty sieciowej bezprzewodowej - 3 szt. - Dostawa i montaż ścianki działowej serwerowni wraz z zamkiem elektronicznym na kartę procesorową wg rysunku stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ - Dostawa i montaż klimatyzatora serwerowni - Dostawa i montaż zestawu alarmowego serwerowni 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium 7.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: wynikające z art. 22 i 24 prawa zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych; posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że we wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; udokumentują, iż w okrewsie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali dostawy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością wykazaną w przedmiocie zamówienia -przynajmniej 5 instalacji systemu elektronicznego obiegu dokumentów, z czego 3 dla ponad 40 użytkowników oraz winien wykazać, że zrealizował w tym okresie 5 dedykowanych portali internetowych dla jednostek samorządowych z wykorzystaniem mechanizmów autoryzacji, aktualizacji on-line za pomocą wbudowanego edytora WYSIWYG i opartych na relacyjnych bazach danych; zapewnią czas reakcji serwisu gearancyjnego i serwisu w okresie gwarancyjnym w ciągu 23 godz., a w przypadku awarii serwera w ciągu 5 godzin, od chwili wezwania drogą faxową lub elektroniczną, a w przypadku niemożności naprawy sprzętu zapewnią na czas naprawy sprzęt zastępczy o takich samych parametrach; Udzielą gwarancji na poszczególne urządzenia conajmniej na następujące okresy: - serwer 5 lat - komputery stacjonarne 2 lata komputer przenośny 2 lata - informat PIAP 3 lata - skaner 2 lata - monitory 3 lata - myszy, klawiatury 2 lata - UPS-y 2 lata - drukarki laserowe 2 lata - punkt dostępowy do sieci Wireless 2 lata - rzutnik multimedialny 2 lata - klimatyzator 3 lata. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza zawartości oferty w celu ustalenia odpowiedzi czy spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: sprawozdanie finanowe, jeżeli podlega badaniu biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości wraz z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowewgo - innych dokumentów określających obroty i zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres; informacja z banku, w którym wykonawca posiada rachunek, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych dostaw lub usług.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty brutto 90 2. dodatkowa gwarancja 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/powiatopole/. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew w terminie 7 dni od otrzymania faktury za przekazaną specyfikację. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2006, godzina 10:05, Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim przy ul. Lubelskiej 4, pokój 301 (III piętro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintregowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.07.2006.
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dla taboru samochodowego Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
- "Budowa drogi gminnej klasy technicznej D w miejscowości Grabówka - etap I"
- ZAKUP AMBULANSU TYPU B NA POTRZEBY POGOTOWIA DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O. Z SIEDZIBĄ W OPOLU LUBELSKIM
- Zakup sprzętu do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026" .
- "Przebudowa boiska sportowego wraz z niezbędną infrastrukturą"
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu komputerowego" w ramach projektu pn. "Planuję swoją przyszłość, zdobywam zawód, osiągam sukces"
- Dostawa oprogramowania do obliczeń statystycznych
- Dostawa rozwiązania do nadzorowania sesji uprzywilejowanych klasy Privileged Access Management (PAM)
- Dostawa oprogramowania JFrog Artifactory Enterprise+ w wersji Self-Hosted lub równoważnego w modelu subskrypcyjnym na okres 12 m-cy wraz z gwarancją
- Rozbudowa rozwiązania do ochrony webaplikacji klasy Web Application Firewall (WAF)
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Rudzie Malenieckiej - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.