eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozbudowa rozwi±zania do ochrony webaplikacji klasy Web Application Firewall (WAF)



Og³oszenie z dnia 2025-10-22

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa rozwi±zania do ochrony webaplikacji klasy Web Application Firewall (WAF)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum £ukasiewicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382967128

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pu³awska 469

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-844

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lukasiewicz.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

rozwojowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa rozwi±zania do ochrony webaplikacji klasy Web Application Firewall (WAF)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e4dd6b4a-1eed-4c1c-b09e-c907942b72cc

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00491128

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00101273/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Rozbudowa oraz odnowienie subskrypcji i us³uga wsparcia technicznego posiadanego rozwi±zania do ochrony webaplikacji klasy Web Application Firewall (WAF)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://lukasiewicz.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linuxlub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,
7) wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do ilo¶ci 10 plików lub
spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
2. Wykonawca, przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy: https://platformazakupowa.pl/strona/1 regulamin;
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci og³oszenia, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy
u¿yciu platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie
elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza sk³adania oferty” dostêpnego na platformie w konkretnym (niniejszym) postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna zawarta jest w za³±czniku nr 5 do SWZ. Szczególne zasady dotycz±ce przetwarzania danych osobowych w postêpowaniach o udzielenie zamówienia publicznego zosta³y okre¶lone w art. 19 i 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno – prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu, w tym obowi±zków wynikaj±cych z RODO.
3. W zwi±zku z powy¿szym, Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego o¶wiadczenia o wype³nieniu obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowi±cego czê¶æ Formularza ofertowego, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Podwykonawca /podmiot trzeci jest zobowi±zany podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz±, i od których dane te bezpo¶rednio pozyska³.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BA-SZP.201.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa dwóch urz±dzeñ klasy Web Application Firewall (WAF) producenta F5 wraz z oprogramowaniem, gwarancj± producenta oraz wsparciem technicznym na okres 12 miesiêcy, lub
2) dostawa urz±dzeñ równowa¿nych do urz±dzeñ wskazanych w pkt. 1 powy¿ej, wraz z oprogramowaniem, gwarancj± producenta, wsparciem technicznym na okres 12 miesiêcy,
oraz
3) przed³u¿enie wsparcia technicznego dla posiadanych obecnie przez Zamawiaj±cego dwóch urz±dzeñ klasy WAF na okres 1 roku.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium - cena za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia (C) – waga 55%,
2) Kryterium – parametry funkcjonalne (PF) – waga 45%,

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry funkcjonalne

4.3.6.) Waga: 45

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Wykonawca w celu spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 (dwie) dostawy rozwi±zania do ochrony webaplikacji klasy Web Application Firewall (WAF) obejmuj±ce równie¿ wsparcie techniczne, o warto¶ci 350 000,00 PLN brutto dla ka¿dej z tych dostaw (wraz ze wsparciem technicznym).

Uwaga!
Przez jedn± dostawê nale¿y rozumieæ dostawê wraz ze wsparciem technicznym zrealizowane w ramach jednej umowy/kontraktu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) aktualnych na dzieñ z³o¿enia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ – wg tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 3c do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
- wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. Wykaz dostaw powinien byæ sporz±dzony wg tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wraz z ofert± Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie wstêpne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegaj± siê Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców i podpisuje dokument, który jego dotyczy. O¶wiadczenie potwierdza brak podstaw
do wykluczenia z postêpowania w zakresie okre¶lonym w rozdziale VII ust. 1 SWZ oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku, gdy Wykonawca powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada dodatkowo oprócz w³asnego o¶wiadczenia, o¶wiadczenie podpisane przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby
na potwierdzenie, ¿e brak jest podstaw do wykluczenia ww. podmiotu, w zakresie okre¶lonym w rozdziale VII ust. 1 SWZ oraz w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na zasoby ww. podmiotu. Wzór o¶wiadczenia wype³nianego przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby stanowi za³±cznik nr 3a do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, dokumentuj± spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego i potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia z postêpowania na zasadach okre¶lonych rozdzia³ach VII-IX SWZ oraz za³±czaj± o¶wiadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale X SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywane zmiany postanowieñ umowy zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-30 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
1.1. Dostawa urz±dzeñ w terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
1.2. Wdro¿enie (instalacja, konfiguracja, uruchomienie) w terminie 7 tygodni od dnia zawarcia umowy w przypadku rozwi±zania równowa¿nego lub instalacja w terminie 7 tygodni od dnia zawarcia umowy w przypadku rozwi±zania referencyjnego.
1.3. Przeprowadzenie warsztatów w terminie 1 tygodnia od zakoñczenia wdro¿enia – dotyczy rozwi±zania równowa¿nego.
1.4. Roczna gwarancja producenta i roczne wsparcie techniczne Wykonawcy dla dostarczonego rozwi±zania.
1.5. Przed³u¿enie wsparcia technicznego dla obecnie posiadanych przez Zamawiaj±cego urz±dzeñ WAF na okres 1 roku.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.