Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania do obliczeń statystycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata.hryc@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umlub.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka sektora finansów publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania do obliczeń statystycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a64bda5b-db10-4493-9139-309d02bdbbd5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00491247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Modernizacja i wyposażenie obiektów dydaktycznych w związku ze zwiększeniem limitów przyjęć na studia medyczne – Uniwersytet Medyczny w Lublinie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umlub.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4920603.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umlub.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/492060
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://umlub.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/492060
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.25.68.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do obliczeń statystycznych, zwana dalej: „przedmiotem zamówienia”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
48463000-1 pakiety oprogramowania statystycznego
4. Zamówienie finansowane jest w ramach projektu UE - Planu rozwojowego Przedsięwzięcia pn. "Modernizacja i wyposażenie obiektów dydaktycznych w związku ze zwiększeniem limitów przyjęć na studia medyczne – Uniwersytet Medyczny w Lublinie’’ będącego elementem Inwestycji D2.1.1 pn. „Inwestycje związane z modernizacją i doposażeniem obiektów dydaktycznych w związku ze zwiększeniem limitów przyjęć na studia medyczne”, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” w ramach Umowy nr KPOD.07.05-IP.10-0023/24/KPO/1206/2025/99.
4.1. Zamawiający informuje, że wszystkie dostawy realizowane są w ramach przedsięwzięcia pn. „Modernizacja i wyposażenie obiektów dydaktycznych w związku ze zwiększeniem limitów przyjęć na studia medyczne – Uniwersytet Medyczny w Lublinie " finansowane przez Unię Europejską ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponent D Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia, będącego elementem Inwestycji D2.1.1 pn. „Inwestycje związane z modernizacją i doposażeniem obiektów dydaktycznych w związku ze zwiększeniem limitów przyjęć na studia medyczne” (DNSH), w rozumieniu art. 17 rozporządzenia (UE) 2020/852 (rozporządzenie w sprawie taksonomii). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnienie zasady DNSH oraz udzielania wyjaśnień w tym zakresie na wezwanie Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48463000-1 - Pakiety oprogramowania statystycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z Umową7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-30 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: strona prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-28
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawę aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego: Głowica USG z tabletem i programowaniem, Lampa bezcieniowa zabiegowo-operacyjna, przenośna
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie, dzieci oraz osób towarzyszących
- Dostawa czterech urządzeń sieciowych na potrzeby Lubelskiego Centrum Konferencyjnego
- RDW w Puławach. Czyszczenie separatorów w pasach drogowych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie RDW w Puławach.
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 6 części
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany nawierzchni ul. Łabędziej w Lublinie na odcinku od przychodni do budynku Banku Żywności wraz z miejscami parkingowymi oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania dla Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie
- Dostawa zestawów komputerowych (laptop, monitor wraz z akcesoriami), oprogramowania biurowego, drukarek przenośnych z torbą, dysków twardych dedykowane do NAS dla WIOŚ w Bydgoszczy
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Trzeszczany"
- "Zakup wyposażenia serwerowni i oprogramowania dla zapasowego miejsca pracy (serwer, oprogramowanie, macierz dyskowa, przełącznik sieci LAN, UPS, szafa RACK)"
- Wdrożenie systemu zarządzania logami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





