eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawamodernizacja Przychodni Rejonowej Nr 6 w Warszawie Falenicy ul. Patriotów 46/48 w zakresie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-07-12

POZYCJA 36261

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja Przychodni Rejonowej Nr 6 w Warszawie Falenicy ul. Patriotów 46/48 w zakresie: wykonania windy osobowej zewnętrznej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych od strony wejścia głównego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych oraz podjazdem od strony Poradni Dzieci Zdrowych i Chorych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, do kontaktów: Małgorzata Pasoń, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120271, fax 022 8120271, e-mail: mpason@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zoz-wawer.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Przychodni Rejonowej Nr 6 w Warszawie Falenicy ul. Patriotów 46/48 w zakresie: wykonania windy osobowej zewnętrznej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych od strony wejścia głównego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych oraz podjazdem od strony Poradni Dzieci Zdrowych i Chorych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa Falenica, ul. Patriotów 46/48. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: -Roboty rozbiórkowe -Budowa szybu windowego zewnętrznego i dostawa dźwigu dla osób niepełnosprawnych oraz odbiór windy przez UDT: -Przebudowa wiatrołapu od strony wejścia głównego oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych od strony Poradni Dzieci Zdrowych i Chorych: -Wymiana kostki brukowej na placu przychodni oraz wyłożenie nowych dojść. -Wykonanie instalacji elektrycznych związanych z zasilaniem windy oraz doprowadzenie do zalicznikowania budynku przez STOEN 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4 500 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz posiadają uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do wytwarzania w zakresie montażu dźwigów osobowych. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) Zrealizowali w ostatnich pięciu latach, tj. w okresie od 02.08.2001 r. do 03.08.2006 r. (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), jako generalny wykonawca lub podwykonawca co najmniej 1 zadanie inwestycyjne obejmujące roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za zadanie inwestycyjne, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia budowę windy dla osób niepełnosprawnych lub windy osobowej wraz z podjazdem o wartości robót nie mniejszej niż 300 000,00 zł, budowę, modernizację lub remont budynku obejmujące montaż dźwigu osobowego o wartości robót nie mniejszej niż 300 000,00 zł. b) Dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. "Prawo Budowlane" (j. t. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego c) Dysponują poza pracownikami , o których mowa w lit. b ), co najmniej 10 osobami bezpośredniego wykonawstwa w pionie remontowo-budowlanym. d) Dysponują pracownikiem posiadającym właściwe dla przedmiotu zamówienia świadectwo kwalifikacyjne odpowiadające wymogom Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r Nr 89 poz. 828 ze zm.) uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV. e) Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, co najmniej takim jak: - samochód dostawczy, samochód samowyładowczy do 5t, betoniarka wolnospadowa elektryczna, wibrator powierzchniowy, spawarka elektryczna wirująca, młot pneumatyczny. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie umowy a) Dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). b) Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest w okresie realizacji umowy ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zawrą przed rozpoczęciem robót umowę ubezpieczeniową dotyczącą odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej, za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. Wymagana suma kwoty gwarancyjnej wynikająca z ww. dokumentów winna być nie mniejsza niż 200.000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 5. Ponadto od wykonawcy wymagane jest: - udzielenie na wykonane przez siebie prace gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, - zobowiązanie się do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto oferty, - w przypadku udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - określenie , którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy , a także podanie nazwy proponowanych podwykonawców, - przyjęcie warunków dotyczących opracowania i złożenia oferty oraz realizacji zamówienia, określonych w SIWZ i wzorze umowy, - wniesienie wadium w wysokości 4 500 zł brutto Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków określonych powyżej oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. uprawnień Urzędu Dozoru Technicznego do wytwarzania w zakresie montażu dźwigów osobowych. Ad. 2 a - na podstawie załączonego do oferty wykazu podobnych zamówień, określonego w pkt. 12.1.8 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencji lub protokołów odbioru końcowego robót), Ad. 2 b - na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień pracowników nadzoru i stosownych aktualnych zaświadczeń o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, Ad. c - na podstawie wykazu osób (nadzoru i pracowników bezpośredniego wykonawstwa), które będą wykonywać zamówienie, wraz z określeniem ich kwalifikacji i przewidywanego dla nich zakresu prac, opracowanym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Ad.2 d - na podstawie przedłożonego świadectwa kwalifikacyjnego osoby zajmującej się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r Nr 89 poz. 828 ze zm.) uprawniającego do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, Ad. 2 e - na podstawie wykazu sprzętu opracowanego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Ad. 3 a - na podstawie załączonej do oferty informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, w której potwierdza się wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, tj. potwierdzającej, że oferent dysponuje środkami finansowymi, zdolnością kredytową lub łącznie środkami finansowymi i zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ad. 3b - na podstawie załączonej do oferty polisy bądź oświadczenia, że polisa (lub inny dokument ubezpieczeniowy) zostanie zawarta, najpóźniej na 1 dzień przed zawarciem umowy z Zamawiającym. Ad. 4 na podstawie ww. dokumentów wchodzących w skład oferty oraz : - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotycząca wszystkich urzędujących członków władz oferenta). - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ad. 5 - na podstawie informacji zawartych w ofercie ( w formularzu ofertowym - zał. nr 3 do SIWZ), - na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu według wzoru oświadczenia, stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ (w przypadku udziału podwykonawców w realizacji zamówienia), - na podstawie dowodu wniesienia wadium. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie siedziby SZPZLO lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.08.2006, godzina 11:30, 04- 564 Warszawa, ul. Strusia 4/8, III piętro, świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.