Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: wykonanie remontu i wyposażenie dużej sceny wraz z podłogą Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie, do kontaktów: Beata Ochmańska, ul. 1 Maja 4, 10-118 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 527 29 63, fax 089 527 44 46, e-mail: sekretariat.jaracza@teatr. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.teatr.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe "Inwestprojekt" sp. z o.o., Tadeusz Milcewicz, Wojciech Dobrowolski, ul. Kołobrzeska 13, 10-444 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 533 14 04, fax 089 533 14 51, e-mail: inwestprojekt@wp.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe "Inwestprojekt" sp. z o.o., Tadeusz Milcewicz, Wojciech Dobrowolski, ul. Kołobrzeska 13, 10-444 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 533 14 04, fax 089 533 14 51, e-mail: inwestprojekt@wp.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samorządowa Instytucja Kultury; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu i wyposażenie dużej sceny wraz z podłogą. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie ul. 1 Maja 4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie opracowań wielobranżowych niezbędnych do wykonania kompleksowego zakresu robót wbranży architektoniczno-konstrukcyjnej (wzmocnienie konstrukcji), w branży elektroenergetycznej i elektroakustycznej wraz z projektami technologiczmnymi i dokumentacją mechaniczną 2. Wykonanie modernizacji zgodnie z dokumentacją 2.1. Roboty demontażowe, przełożenie instalacji 2.2. Wykonanie robót ogólnobudowlanych 2.3. Wykonanie, dostawa i montaż urządzeń technologicznych 2.4. Wykonanie instalacji elektrycznych, zasilającej i sterowniczej, oświetleniowej, nagłośnieniowej, systemu inspicjenta, instalacja p.poż., SAP i hydrantowej 3. Wykonanie stacji transformatorowej oraz abonenckich sieci SN zasilanej z projektowanego węzła rozdzielczego 4. Nadzór autorski 5. Świadczenie usług pogwarancyjnych i serwisowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: jak w pkt III.2) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.22 - Teatry Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.22 - Roboty budowlane w zakresie teatrów Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powierzchnia dużej sceny 289 mkw. Stacja transformatorowa 15/0,4 V. Urządzenia technologiczne: mechanizmy sceny, część elektryczna do mechanizmów sceny, oświetlenie sceny, nagłośnienie sceny, urządzenia łączności inspicjanta. Mikser foniczny z kolumnami i pulpit sterowniczy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 22.09.2006; lub data zakończenia: 10.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 180 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z kompletem dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego, Wzór formularzy dostępny w siedzibie PIU "Inwestprojekt" sp. z o.o. , 10-444 Olsztyn, ul. Kołobrzeska 13 pok.208 lub można otrzymać faxem albo drogą elektroniczną. 2) złożenie oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) udzielenie minimalnej gwarancji na wszystkie wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia na okres 3 lat. Wykonawcy w okresie gwarancji zapewnią 24 godzinny bezpłatny serwis na kluczowe urządzenia, a w razie konieczności dostarczą urządzenia zamienne na czas naprawy. Zamontują urządzenia technologiczne o najwyższej jakości wykonania i najwyższych parametrach technicznych. Zapewnią 10-letni serwis pogwarancyjny. 5) dysponowanie osobami posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o doświadczeniu zawodowym minimum 5 letnim w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi. Dysponowanie osobą (osobami) mającą doświadczenie w projektowaniu technologu sceny we wszystkich branżach z doświadczeniem minimum 5 letnim. 6) przedłożenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostawy i montażu urządzeń technologicznych sceny z okresu ostatnich 5 lat - minimum trzy dokumenty dotyczące różnych zamówień 7) posiadanie doświadczenia zawodowego polegające na: - zaprojektowaniu i wybudowaniu co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł. - wykonaniu adaptacji, odbudowy lub modernizacji jednego obiektu wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków Przedłożenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie w/w obiektów. 8) przedłożenie opinii od zamawiającego lub użytkownika o niezawodności zamontowanych urządzeń dotyczących technologii sceny oraz sprawności serwisu w okresie gwarancji i po gwarancji z ostatnich pięciu lat - minimum dwie opinie 9) posiadanie średniego przychodu za ostatnie trzy lata obrotowe - na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja" Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" - w wysokości nie mniejszej niż 15.000.000,- zł 10) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie niniejszej niż 3.000.000,- złotych. 11) posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej wysokości 3.500.000,- zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę wymaganych warunków na podstawie załączonych do wniosku dokumentów (spełnia/nie spełnia) przyjmując że: A) W przypadku spełnienia warunków przez więcej niż 5-ciu wykonawców o dopuszczeniu decydować będzie najwyższa ocena spełniania warunków określonych w pkt6), 7) i 8) łącznie, B) Sposób punktacji za spełnianie warunków ponad wymagane minimum: - za każdy dodatkowo zrealizowany obiekt/zadanie ponad wymagane minimum - 5 punktów - za każdy dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy i montażu urządzeń technologicznych sceny ponad wymagane minimum - 5 pkt - za każdą opinię dotyczącą urządzeń technologii sceny oraz serwisu z okresu gwarancji i po gwarancji ponad wymagane minimum - 5 pkt Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. oświadczenia, zgodnie z art 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych; 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4, 8 Prawa zamówień publicznych - za aktualną będzie uznana informacja wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku Wykonawców będących osobami prawnymi ww. informacja dotyczyć ma wszystkich urzędujących członków władz; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, dot. podmiotów zbiorowych (m.in. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka akcyjna, spółka jawna, ale nie spółka cywilna czy osoba prowadząca samodzielną działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - za aktualną będzie uznana informacja wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 6. wykazu osób kadry inżynieryjno-technicznej Wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.). Do wykazu muszą być dołączone kserokopie, poświadczone za zgodność z oryginałem "Uprawnień budowlanych" do projektowania i niezależnie lub łącznie do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i sanitarnych jak również zaświadczeń potwierdzających członkostwo we właściwej terenowo Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa i posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, wszystkich osób wyszczególnionych w wykazie. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 5 letnie. Wykazać osobę (osoby) z doświadczeniem w projektowaniu technologii sceny we wszystkich branżach z doświadczeniem minimum 5 letnim. 7. dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostawy i montażu urządzeń technologicznych sceny z okresu ostatnich 5 lat - minimum trzy dokumenty dotyczące różnych zamówień 8. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań z podaniem przedmiotu, wartości, terminów wykonania i Zamawiającego, polegających na: - zaprojektowaniu i wybudowaniu co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł. - wykonaniu adaptacji odbudowy lub modernizacji jednego obiektu wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków Do wykazów muszą być załączone kserokopie dokumentów, poświadczone za zgodność z oryginałem, potwierdzających, że usługi projektowe i roboty budowlane wyszczególnione w wykazach zostały wykonane z należytą starannością. Dokumentem potwierdzającym może być referencja wystawiona przez zamawiającego lub użytkownika, protokół obioru usług projektowych czy robót budowlanych ze stwierdzeniem jakości wykonania zamówienia. Brak dokumentu potwierdzającego spowoduje, że zamówienie wyszczególnione w wykazie nie zostanie uwzględnione w ocenie Wykonawcy. 9. opinii od zamawiającego lub użytkownika o niezawodności zamontowanych urządzeń dotyczących technologii sceny oraz sprawności serwisu w okresie gwarancji i po gwarancji z ostatnich pięciu lat - minimum dwie opinie 10. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej, że: sumaryczna wysokość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytowa Wykonawcy wynosi nie mniej niż 3.000.000 zł. Informacja taka musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Zaświadczenia z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej informujące o obrotach przedsiębiorstwa lub zaświadczenie o wysokości środków po stronie "winien" i "ma", nie pozwalają na określenie stanu posiadanych środków. W przypadku złożenia takiego zaświadczenia wniosek zostanie odrzucony na podstawie art 89 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych. 11. bilansu oraz rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansów, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres 2003, 2004, 2005- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 12. kserokopii polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie od 3.500.000 zł sumy gwarancyjnej wraz z dowodami wpłat rat składek ubezpieczeniowych, których termin płatności już minął. 13. oświadczenia o udzieleniu gwarancji i zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego jako spełnienie warunku nr 4). 14. oświadczenia o dokonaniu wizji lokalnej przedmiotu zamówienia; Złożenie przez wykonawcę więcej jak jednego wniosku lub występowanie wspólnie jako jeden z wspólników i w innym wniosku zamawiający potraktuje jako czyn nieuczciwej konkurencji, a wnioski z udziałem wykonawcy nie podlegać będą ocenie i dopuszczeniu do postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych; - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do wniosku; - każdy Wykonawca, w tym Wykonawca-Pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w związku z art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy. - łącznie Wykonawcy mogą spełniać warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 2 i 3
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 122 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; EFRR w ramach ZPORR działanie 1.4. Rozwój turystyki i kultury - Tytuł projektu: Rewitalizacja Teatru im stefana Jaracza w Olsztynie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.06.2006.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie prac remontowych w budynku Miejskiego Zespołu Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 36
- Zabezpieczenie ceglanych elementów w obrębie dachu budynku przy ul. Wyzwolenia 30 w Olsztynie - II postępowanie
- ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSU PRAWA JAZDY KATEGORII B NA POTRZEBY PROJEKTU pn.: Pozytywna przyszłość PLUS (...)*
- Dostawa produktu leczniczego Fenfluraminum w ramach programu lekowego
- Remont drogi krajowej nr 51 w Olsztynie - ul. Sybiraków na odcinku od ul. Rataja do ul. Jagiellońskiej (Etap A)
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- PSP nr 32 - wymiana pokrycia dachowego
- "Rozbudowa zaplecza kuchennego Bistro u Koziołka poprzez zabudowę części tarasu na poziomie I piętra"
- Budowa budynku zewnętrznej pracowni elektrycznej do celów praktycznej nauki zawodu na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Tuchowie.
- Modernizacja budynku Gdańsk Sobieszewo wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowo - socjalny. Lokalizacja: województwo pomorskie, powiat gdański, gmina Gdańsk, miejscowość Gdańsk
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi wraz z przebudową budynku oficyny na cele gastronomiczne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.