Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-08
Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.
Numer ogłoszenia: 360418 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych artykułów spożywczych lub równoważnych ( podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień publicznych) o nie gorszej jakości dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. w następujących rodzajach i ilościach z dostawą sukcesywnie wg złożonego zamówienia, dostawa od poniedziałku do piątku w okresie od 2 stycznia 2011r do 31 grudnia 2011r ( termin dostawy określi zamawiający składając zamówienie)tj.: aromaty do ciast różne 180 szt., barszcz biały w butelce 0,5 L - 850 szt., budyń 40 g -500 szt., chrupki -300g -820 szt., chrzan 180g-1150szt., cukier puder 0,5 kg - 30 szt., cukier waniliowy -16g 900 szt., cynamon 15g-10 szt., dżemy 280 g różne-600 szt., fasola biała typu Jaś 500 g-80 szt., fasolka szparagowa puszka 460g- 120 szt., galaretka owocowa różne 140g- 30 szt., groch łupany 500g-500 kg, groszek konserwowy puszka 400g-300 szt., herbata sypana w torebce 0,80 g -1400 szt., kakao 100g - 140 szt., kasza gryczana 500g - 20 kg, kasza jęczmienna 1 kg - 850 szt., kasza manna 500g - 50 szt., kawa Inka 150 g -60 szt., kawa zbożowa 20g- 100 szt., koncentrat pomidorowy 180g - 1800 szt. , krakersy 180g - 1500 szt., kwasek cytrynowy 25g-270 szt., liść laurowy 7g - 170 szt., majeranek 16g-240 szt., majonez 310g- 120 szt., makaron nitki 0,4 kg - 1000szt., makaron nitki 1 kg - 1000 kg, makaron świderki 1 kg -2000 kg, makaron wstążki 0,4 kg - 1000 szt., margaryna palma 250 g-80 szt., marmolada 850 g- 15 szt., mąka poznańska 1 kg - 1000kg, mąka tortowa 1 kg-900 kg, mąka ziemniaczana 0,5 kg, musztarda 190 g-30 szt., ogórki konserwowe 0,9 l - 2800 szt., olej 0,9 L - 500 szt., olej 0,5 L -450 szt., paluszki 70 g- 80 szt., pieprz mielony 20 g - 750 szt., płatki owsiane 0,4 kg - 600 szt., proszek do pieczenia 30 g - 80 szt., przyprawa typu appetita/de gusta/Jarzynka 200g - 700 szt. , przyprawa do piernika 20 g-10 szt., przyprawa do zup w płymie 1 L - 180 szt., rodzynki w torebce 100g - 350 szt., ryż 1 kg - 400 kg, sól 1 kg - 900 kg, suchary bezcukrowe 285 g - 1200 szt., ziele angielskie 15 g - 190 sztuk. Wymienione ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy na -/+ w zależności od stanu osobowego mieszkańców co oznacza, że nie mogą być podstawą do roszczeń finansowych. Dostarczona żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.21.00 - Pieprz 15.82.11.50 - Sucharki 15.86.32.00 - Herbata czarna 15.33.22.90 - Dżemy 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.33.14.60 - Warzywa puszkowane 15.41.11.00 - Olej roślinny 15.61.10.00 - Ryż łuskany 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.31.00 - Produkty przemiału owsa 15.61.33.11 - Płatki kukurydziane 15.83.10.00 - Cukier 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3). dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania należy dołączyć podpisane oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ dotyczące spełnienia udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, aktualny wyciąg z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( z ostatnich 6 miesięcy ),podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - Załączniki Nr 4 do SIWZ , pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa i innych dokumentów.Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o wymienione dokumenty metodą warunku granicznego -spełnie/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl w zakładce: Komunikaty i ogłoszenia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. - Dział Techniczno-Gospodarczy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza"
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowieckiego poprzez remont drogi powiatowej nr 1623T oraz drogi powiatowej nr 1590T.
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Polna 3a w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Polna 3a w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zakup i dostawy obłożeń i bielizny operacyjnej
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy w II półroczu 2024 r. artykułów spożywczych do Przedszkola nr 376 mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Admiralskiej 17
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Chorzowie, ul. Sportowa 4 - I/2024
- Dostawa artykułów żywnościowych
więcej: Warzywa puszkowane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.