eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.
Numer ogłoszenia: 360418 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych artykułów spożywczych lub równoważnych ( podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień publicznych) o nie gorszej jakości dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. w następujących rodzajach i ilościach z dostawą sukcesywnie wg złożonego zamówienia, dostawa od poniedziałku do piątku w okresie od 2 stycznia 2011r do 31 grudnia 2011r ( termin dostawy określi zamawiający składając zamówienie)tj.: aromaty do ciast różne 180 szt., barszcz biały w butelce 0,5 L - 850 szt., budyń 40 g -500 szt., chrupki -300g -820 szt., chrzan 180g-1150szt., cukier puder 0,5 kg - 30 szt., cukier waniliowy -16g 900 szt., cynamon 15g-10 szt., dżemy 280 g różne-600 szt., fasola biała typu Jaś 500 g-80 szt., fasolka szparagowa puszka 460g- 120 szt., galaretka owocowa różne 140g- 30 szt., groch łupany 500g-500 kg, groszek konserwowy puszka 400g-300 szt., herbata sypana w torebce 0,80 g -1400 szt., kakao 100g - 140 szt., kasza gryczana 500g - 20 kg, kasza jęczmienna 1 kg - 850 szt., kasza manna 500g - 50 szt., kawa Inka 150 g -60 szt., kawa zbożowa 20g- 100 szt., koncentrat pomidorowy 180g - 1800 szt. , krakersy 180g - 1500 szt., kwasek cytrynowy 25g-270 szt., liść laurowy 7g - 170 szt., majeranek 16g-240 szt., majonez 310g- 120 szt., makaron nitki 0,4 kg - 1000szt., makaron nitki 1 kg - 1000 kg, makaron świderki 1 kg -2000 kg, makaron wstążki 0,4 kg - 1000 szt., margaryna palma 250 g-80 szt., marmolada 850 g- 15 szt., mąka poznańska 1 kg - 1000kg, mąka tortowa 1 kg-900 kg, mąka ziemniaczana 0,5 kg, musztarda 190 g-30 szt., ogórki konserwowe 0,9 l - 2800 szt., olej 0,9 L - 500 szt., olej 0,5 L -450 szt., paluszki 70 g- 80 szt., pieprz mielony 20 g - 750 szt., płatki owsiane 0,4 kg - 600 szt., proszek do pieczenia 30 g - 80 szt., przyprawa typu appetita/de gusta/Jarzynka 200g - 700 szt. , przyprawa do piernika 20 g-10 szt., przyprawa do zup w płymie 1 L - 180 szt., rodzynki w torebce 100g - 350 szt., ryż 1 kg - 400 kg, sól 1 kg - 900 kg, suchary bezcukrowe 285 g - 1200 szt., ziele angielskie 15 g - 190 sztuk. Wymienione ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy na -/+ w zależności od stanu osobowego mieszkańców co oznacza, że nie mogą być podstawą do roszczeń finansowych. Dostarczona żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.21.00 - Pieprz 15.82.11.50 - Sucharki 15.86.32.00 - Herbata czarna 15.33.22.90 - Dżemy 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.33.14.60 - Warzywa puszkowane 15.41.11.00 - Olej roślinny 15.61.10.00 - Ryż łuskany 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.31.00 - Produkty przemiału owsa 15.61.33.11 - Płatki kukurydziane 15.83.10.00 - Cukier 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3). dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania należy dołączyć podpisane oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ dotyczące spełnienia udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, aktualny wyciąg z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( z ostatnich 6 miesięcy ),podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - Załączniki Nr 4 do SIWZ , pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa i innych dokumentów.Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o wymienione dokumenty metodą warunku granicznego -spełnie/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl w zakładce: Komunikaty i ogłoszenia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. - Dział Techniczno-Gospodarczy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.