Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-21
Piotrków Trybunalski: Zorganizowanie dla Beneficjentów projektu systemowego pn. Zielone światło dla integracji społecznej w Powiecie Piotrkowskim osób towarzyszacych, opiekunów i osób realizujacych projekt wycieczek integracyjnych oraz świadczeń niezbędnych do ich realizacji
Numer ogłoszenia: 360240 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Aleje 3 Maja 33, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 732 31 64, faks 44 732 31 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprpiotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dla Beneficjentów projektu systemowego pn. Zielone światło dla integracji społecznej w Powiecie Piotrkowskim osób towarzyszacych, opiekunów i osób realizujacych projekt wycieczek integracyjnych oraz świadczeń niezbędnych do ich realizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednodniowego wyjazdu do Zakładu Pracy Chronionej w Łodzi dla 20 osób w tym 18 uczestników projektu Zielone światło dla integracji społecznej w Powiecie Piotrkowskim oraz 2 osób realizujących projekt. Część II Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednodniowego wyjazdu integracyjno-krajoznawczego do Sandomierza dla 24 osób w tym dla 22 uczestników projektu Zielone światło dla integracji społecznej w Powiecie Piotrkowskim oraz 2 osób realizujących projekt. Część III Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 5 dniowego wyjazdu integracyjno do Trójmiasta dla 30 osób, w tym dla uczestników projektu Zielone światło dla integracji społecznej w Powiecie Piotrkowskim, opiekunów oraz 2 osób realizujących projekt Część IV Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 7 dniowego wyjazdu integracyjnego do Zakopanego dla 30 osób, w tym dla uczestników projektu Zielone światło dla integracji społecznej w Powiecie Piotrkowskim,osób towarzyszących, opiekunów oraz 2 osób realizujących projekt. 1.2.Szczegółowy zakres części I zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednodniowego wyjazdu do Zakładu Pracy Chronionej w Łodzi dla 20 osób, w tym 18 uczestników projektu Zielone światło dla integracji społecznej w Powiecie Piotrkowskim i 2 osób realizujących projekt. Celem wyjazdu jest zapoznanie uczestników z zasadami zatrudnienia i organizacji pracy, przystosowania stanowisk pracy do potrzeb osób niepełnosprawnych, uprawnień niepełnosprawnych pracowników w zakładach pracy chronionej. Wymagania zamawiającego: 1. Wyjazd odbywać się będzie w dniu 23.11.2012 r. Wyjazd spod siedziby PCPR w Piotrkowie Trybunalskim w godzinach ok. 8:30, powrót do Piotrkowa Trybunalskiego w godzinach popołudniowych ok. 16:00. 2. Wykonawca zorganizuje wejście do Zakładu Pracy Chronionej na terenie miasta Łódź. 3. Wykonawca zapewni transport autokarowy uczestników na trasie Piotrków Trybunalski - Łódź- Piotrków Trybunalski 4. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przejazdem, parkingiem i parkowaniem autokaru. 5. Wykonawca zapewni ubezpieczenie KL, NNW dla wszystkich uczestników wyjazdu. 6. Wykonawca zapewni opiekę pilota wycieczek posiadającego wszelkie zezwolenia, licencje i ubezpieczenie. 7. Wykonawca zapewni wyżywienie dla wszystkich uczestników wyjazdu w postaci obiadu składającego się co najmniej z jednego dania gorącego (drugie danie) i napoju w ilości nie mniejszej niż 250 ml na osobę. 8. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy szczegółowy plan jednodniowej wycieczki, który stanowić będzie załącznik do umowy. 9. Wykonawca zapewni osobę odpowiedzialną za organizację i koordynację przebiegu wyjazdu integracyjnego podając jego imię i nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczy uczestników. O dokładnej liczbie uczestników wyjazdu Zamawiający poinformuje Wykonawcę na 3 dni przed terminem wyjazdu. 1.3.Szczegółowy zakres części II zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednodniowego wyjazdu integracyjno-krajoznawczego do Sandomierza dla 24 osób, w tym dla 22 uczestników projektu Zielone światło dla integracji społecznej w Powiecie Piotrkowskim oraz 2 osób realizujących projekt. Celem wyjazdu jest poznanie historii regionu i integracja uczestników wycieczki. Wymagania Zamawiającego: 1. Wyjazd odbywać się będzie w dniu 30.10.2012 r. Wyjazd spod siedziby PCPR w Piotrkowie Trybunalskim w godzinach ok. 7:00, powrót do Piotrkowa Trybunalskiego w godzinach wieczornych ok. 20:00. 2. Wykonawca zapewni transport autokarowy uczestników na trasie Piotrków Trybunalski - Sandomierz - Piotrków Trybunalski. 3. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przejazdem, parkingiem i parkowaniem autokaru. 4. Wykonawca zapewni ubezpieczenie KL, NNW dla wszystkich uczestników wyjazdu. 5. Wykonawca zapewni opiekę pilota wycieczek posiadającego wszelkie zezwolenia, licencje i ubezpieczenie. 6. Wykonawca zapewni suchy prowiant na drogę dla każdego uczestnika wycieczki w postaci: dwóch kanapek (bułek) z masłem żółtym serem i wędliną, 1 owoca, 1 słodkiego wafla, wody mineralnej niegazowanej 500 ml; obiadu w trakcie zwiedzania składającego się co najmniej z jednego dania gorącego (drugie danie) i napoju w ilości nie mniejszej niż 250 ml na osobę. 7. Wykonawca zapewni zwiedzanie z przewodnikiem i poniesie koszty wstępu do poniżej opisanych atrakcji Sandomierza: a) Podziemna Trasa Turystyczna b) Rejs statkiem po Wiśle c) Brama Opatowska d) Rynek Sandomierski e) Wąwóz Królowej Jadwigi 8. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy szczegółowy plan jednodniowej wycieczki, który stanowić będzie załącznik do umowy. 9. Wykonawca zapewni osobę odpowiedzialną za organizację i koordynację przebiegu wyjazdu integracyjnego podając jego imię i nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczy uczestników. O dokładnej liczbie uczestników wyjazdu Zamawiający poinformuje Wykonawcę na 3 dni przed terminem wyjazdu. 1.4.Szczegółowy zakres części III zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu integracyjno do Trójmiasta dla około 30 osób, w tym dla uczestników projektu Zielone światło dla integracji społecznej w Powiecie Piotrkowskim, opiekunów oraz 2 osób realizujących projekt. Celem wyjazdu jest poznanie i integracja uczestników wycieczki. Uczestnikami wycieczki są osoby niepełnosprawne - uczestnicy Warsztatów Terapii Zajęciowej, opiekunowie i osoby realizujące projekt. Wymagania Zamawiającego: 1. Wyjazd odbywać się będzie w okresie od 12.11.2012 r. do 16.11.2012 r. (4 noclegi). 2. Wykonawca zapewni transport uczestników autokarem klasy LUX ( wc, klimatyzacja, video, barek ) na trasie Piotrków Trybunalski - Trójmiasto - Piotrków Trybunalski. 3. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przejazdem, parkingiem i parkowaniem autokaru. 4. Wykonawca zapewni ubezpieczenie KL, NNW dla wszystkich uczestników na okres wyjazdu do miejscowości wypoczynkowej, pobytu i powrotu. 5. W razie potrzeby Wykonawca zapewni bezpłatną opiekę lekarsko-pielęgniarską. 6. Wykonawca zapewni całodobowe zakwaterowanie w pokojach 2, 3 lub 4-osobowych z łazienkami (z wyłączeniem miejsc noclegowych w schroniskach młodzieżowych i kwaterach prywatnych). Obiekt usytuowany blisko morza. 7. Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie dla wszystkich uczestników wyjazdu w postaci śniadania, obiadu składającego się co najmniej z dwóch dań gorących oraz kolacji. Pierwszego dnia Wykonawca zapewni suchy prowiant oraz obiadokolację; piątego dnia - śniadanie, suchy prowiant. 8.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić suchy prowiant (tam i powrót), który składa się przynajmniej z: dwóch kanapek (bułek) z masłem żółtym serem i wędliną, 1 owoca, 1 słodkiego wafla, wody mineralnej niegazowanej 500 ml. 9. Wykonawca zorganizuje zajęcia integracyjno-rozwojowe dla uczestników wyjazdu, np.: wieczorki taneczne, ognisko grill z pieczeniem kiełbasek. 10. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy szczegółowy plan 5 dniowego wyjazdu, który stanowić będzie załącznik do umowy. 11. Wykonawca zapewni osobę odpowiedzialną za organizację i koordynację przebiegu wyjazdu integracyjnego podając jego imię i nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników. O dokładnej liczbie uczestników wyjazdu Zamawiający poinformuje Wykonawcę na 3 dni przed terminem wyjazdu. Minimalne oczekiwania co do programu wyjazdu: a) Zwiedzanie z przewodnikiem Gdańskiej Starówki, b) Zwiedzanie Sopotu (ulica Monte Cassino, molo w Sopocie), i Gdyni (Port w Gdyni, zwiedzanie żaglowca Dar Pomorza), Westerplatte. c) Śniadanie w dniu wyjazdu, suchy prowiant na drogę powrotną. d) Wieczorki integracyjne, taneczne, grill na terenie ośrodka. 1.5.Szczegółowy zakres części IV zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 7 dniowego wyjazdu integracyjnego do Zakopanego dla 30 osób, w tym dla uczestników projektu Zielone światło dla integracji społecznej w Powiecie Piotrkowskim, opiekunów oraz 2 osób realizujących projekt. Celem wyjazdu jest poznanie i integracja uczestników wycieczki. Uczestnikami wycieczki są osoby z rodzin zastępczych i ich dzieci, wychowankowie domu dziecka, opiekunowie i osoby realizujące projekt. Wymagania Zamawiającego: 1.Wyjazd odbywać się będzie w okresie od 18.10.2012 r. do 24.10.2012 r. (6 noclegów). 2.Wykonawca zapewni transport autokarem klasy LUX ( wc, klimatyzacja, video, barek ) uczestników na trasie Piotrków Trybunalski - Zakopane - Piotrków Trybunalski. 3.Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przejazdem, parkingiem i parkowaniem autokaru. 4. Wykonawca zapewni ubezpieczenie KL, NNW dla wszystkich uczestników na okres wyjazdu do miejscowości wypoczynkowej, pobytu i powrotu. 5. W razie potrzeby Wykonawca zapewni bezpłatną opiekę lekarsko-pielęgniarską. 6. Wykonawca zapewni całodobowe zakwaterowanie w pokojach 2, 3 lub 4-osobowych z łazienkami (z wyłączeniem miejsc noclegowych w schroniskach młodzieżowych i kwaterach prywatnych). 7. Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie dla wszystkich uczestników wyjazdu w postaci śniadania, obiadu składającego się co najmniej z dwóch dań gorących oraz kolacji. Pierwszego dnia Wykonawca zapewni suchy prowiant oraz obiadokolację; siódmego dnia - śniadanie, suchy prowiant, obiad w drodze powrotnej. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić suchy prowiant (tam i powrót), który składa się przynajmniej z dwóch kanapek (bułek) z masłem żółtym serem i wędliną, 1 owoca, 1 słodkiego wafla, wody mineralnej niegazowanej 500 ml. 9. Wykonawca zorganizuje zajęcia integracyjno-rozwojowe dla uczestników wyjazdu, np.: wieczorki taneczne, ognisko/grill z pieczeniem kiełbasek. 10. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy szczegółowy plan 7 dniowego wyjazdu, który stanowić będzie załącznik do umowy. 11. Wykonawca zapewni osobę odpowiedzialną za organizację i koordynację przebiegu wyjazdu integracyjnego podając jego imię i nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników. O dokładnej liczbie uczestników wyjazdu Zamawiający poinformuje Wykonawcę na 3 dni przed terminem wyjazdu. Minimalne oczekiwania co do programu wyjazdu: a) Baseny Termalne w Bukowinie Tatrzańskiej b) Zwiedzanie z przewodnikiem Zakopanego, c) Gubałówka d) Wycieczka z przewodnikiem do Doliny Kościeliskiej e) Wycieczka z przewodnikiem do Morskiego Oka i wodospadu Wodogrzmoty Mickiewicza, f) Śniadanie w dniu wyjazdu, suchy prowiant na drogę powrotną g) Inwałd - Park Miniatur h) Wieczorki integracyjne, taneczne, grill na terenie ośrodka 1.6. Wykonawca zobowiązuje się do : Szczegółowe wymagania warunków transportu: 1.Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie uprawnienia przepisane prawem do świadczenia usług turystycznych oraz organizacji imprez turystycznych i rekreacyjnych. 2.Wykonawca oświadcza, że posiada sprawny technicznie autokar posiadający aktualne badania techniczne, spełniający wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami o transporcie drogowym. 3.W przypadku awarii autokaru Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zapewnienia na własny koszt autokaru zastępczego. 4.Wykonawca zapewni kierowców posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowymi służącymi do przewozu osób. 5.W celu zapewnienia bezpiecznego transportu oraz prawidłowej realizacji programu wycieczek Wykonawca zapewni opiekę pilota wycieczek. 6.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane przez uczestników wycieczki. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego przed wyruszeniem w trasę. 8.Wykonawca nie może powierzyć wykonania umowy osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego. 9.Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów potwierdzających wykonanie umowy do dnia 31 grudnia 2020 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany we właściwym rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tj. Dz. U. z 2004 r. nr 223 poz.2268 ze zm.) Wykonawca jako dowód przedłoży zaświadczenie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonego przez właściwego marszałka województwa .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 4 usługi odpowiadające rodzajem i wielkością usługom będącym przedmiotem zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia osobami posiadajacymi uprawnienia pilota wycieczek, zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznyh ( Dz.U. z 2004 r. Nr 223, poz.2268 z późn. zmianami).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprpiotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , 97-300 Piotrków Trybunalski, Aleja 3 Maja 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , 97-300 Piotrków Trybunalski, Aleja 3 Maja 33, pokój nr 19. godziny pracy od poniedziałku do piatku 7.30-15.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Zielone światło dla integracji społecznej w Powiecie Piotrkowskim współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Umowa Ramowa nr UDA-POKL.07.01.02-10-009/08-00 z dnia 16 września 2008r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- 40/DOBP/DCZP/2025/US Realizacja programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach - "Dobry posiłek w szpitalu"
- Obsługa cateringowa Gali Sylwestrowej 2025 organizowanej w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





