eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Remont przepustu fi 1800 mm, położonego w ciągu drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice - Bachowice - Witanowice w m. Bachowice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-31

Wadowice: Remont przepustu fi 1800 mm, położonego w ciągu drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice - Bachowice - Witanowice w m. Bachowice.
Numer ogłoszenia: 359334 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przepustu fi 1800 mm, położonego w ciągu drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice - Bachowice - Witanowice w m. Bachowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie robót związanych z remontem przepustu fi 1800 mm, położonego w ciągu drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice - Bachowice - Witanowice w m. Bachowice. Zakres robót: 1.Roboty rozbiórkowe z odwozem -demontaż barier stalowych, -rozebranie betonowego fundamentu słupków, -rozebranie żelbetowych przyczółków, -rozebranie przepustu fi 1800 mm z rur żelbetowych, -rozebranie nawierzchni drogi bitumicznej gr. 6 cm, -rozebranie chodnika z kostki betonowej, -rozebranie nawierzchni betonowej chodnika gr. 15 cm, -rozebranie zasypu przepustu, -rozebranie ubezpieczenia dna cieku z płytek betonowych, -rozebranie rurociągu kanalizacji deszczowej fi 400 mm - betonowe, -rozebranie konstrukcji betonowej - wylot z przepustu (płyta betonowa w dnie). 2.Remont przepustu fi 1800 mm i przyczółków -ława z kruszywa pod przepust, -przepust fi 1800 mm z rur stalowych spiralnie karbowanych, -przyczółki żelbetowe, -zasyp przepustu kruszywem, -ustawienie bariero poręczy, -ustawienie barier stalowych. 3.Odbudowa jezdni i chodnika -warstwa mrozoodporna z kruszyw naturalnych gr. 10 cm, -podbudowa z kruszyw naturalnych 0-63 gr. 20 cm, -podbudowa z kruszyw łamanych 0-63 gr. 20 cm, -nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 7 cm (warstwa wiążąca) -nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 5 cm (warstwa ścieralna), -ściek przykrawężnikowy szer. 20 cm na ławie betonowej, -krawężnik betonowy 20/30 na ławie betonowej, -utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 gr. 15 cm, -chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, 4.Ubezpieczenie skarp -wykopy z odwozem, -ubezpieczenie skarp brukiem gr. 20 cm na betonie gr. 20 cm, -korytka skarpowe na ławie żwirowej, -studnia betonowa rewizyjna fi 1000 mm, h=2,10 m, -ubezpieczenie dna cieku płytą betonową na ławie betonowej, -ubezpieczenie skarp płytą jw. na geowłukninie, -palisada z kołków fi 10-12 cm gł. wbicia 1,5 m, -remont kanalizacji deszczowej fi 400 mm - rury betonowe, -ścianki czołowe na istniejących wylotach z kanalizacji deszczowej fi 400 mm, -wbijanie kołków do płyt betonowych, -rury ochronne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • wykonanie robót związanych z remontem przepustu fi 1800 mm, położonego w ciągu drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice - Bachowice - Witanowice w m. Bachowice. Zakres robót: 1.Roboty rozbiórkowe z odwozem -demontaż barier stalowych, -rozebranie betonowego fundamentu słupków, -rozebranie żelbetowych przyczółków, -rozebranie przepustu fi 1800 mm z rur żelbetowych, -rozebranie nawierzchni drogi bitumicznej gr. 6 cm, -rozebranie chodnika z kostki betonowej, -rozebranie nawierzchni betonowej chodnika gr. 15 cm, -rozebranie zasypu przepustu, -rozebranie ubezpieczenia dna cieku z płytek betonowych, -rozebranie rurociągu kanalizacji deszczowej fi 400 mm - betonowe, -rozebranie konstrukcji betonowej - wylot z przepustu (płyta betonowa w dnie). 2.Remont przepustu fi 1800 mm i przyczółków -ława z kruszywa pod przepust, -przepust fi 1800 mm z rur stalowych spiralnie karbowanych, -przyczółki żelbetowe, -zasyp przepustu kruszywem, -ustawienie bariero poręczy, -ustawienie barier stalowych. 3.Odbudowa jezdni i chodnika -warstwa mrozoodporna z kruszyw naturalnych gr. 10 cm, -podbudowa z kruszyw naturalnych 0-63 gr. 20 cm, -podbudowa z kruszyw łamanych 0-63 gr. 20 cm, -nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 7 cm (warstwa wiążąca) -nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 5 cm (warstwa ścieralna), -ściek przykrawężnikowy szer. 20 cm na ławie betonowej, -krawężnik betonowy 20/30 na ławie betonowej, -utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 gr. 15 cm, -chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, 4.Ubezpieczenie skarp -wykopy z odwozem, -ubezpieczenie skarp brukiem gr. 20 cm na betonie gr. 20 cm, -korytka skarpowe na ławie żwirowej, -studnia betonowa rewizyjna fi 1000 mm, h=2,10 m, -ubezpieczenie dna cieku płytą betonową na ławie betonowej, -ubezpieczenie skarp płytą jw. na geowłukninie, -palisada z kołków fi 10-12 cm gł. wbicia 1,5 m, -remont kanalizacji deszczowej fi 400 mm - rury betonowe, -ścianki czołowe na istniejących wylotach z kanalizacji deszczowej fi 400 mm, -wbijanie kołków do płyt betonowych, -rury ochronne.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - zrealizował z należytą starannością, co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidzianej na powyższe stanowisko. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone, jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Kosztorys ofertowy opracowany wg indywidualnej kalkulacji Wykonawcy na podstawie przedmiaru robót, uproszczonej dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacji technicznych, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. Przedstawione w kosztorysie ceny jednostkowe muszą zawierać należny podatek VAT.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a.z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b.z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c.z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót, d.z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e.z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. f.z powodu złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. 104 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.