eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RegnówBudowa drogi w strefie przemys³owej w Regnowie



Og³oszenie z dnia 2025-06-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi w strefie przemys³owej w Regnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Regnów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148437

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-232

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468131623

1.5.8.) Numer faksu: 468131625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugregnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.ugregnow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi w strefie przemys³owej w Regnowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-81f02458-d2a4-4e1c-8518-e0fd6b3cc4be

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00262624

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00073284/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa drogi w strefie przemys³owej w Regnowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81f02458-d2a4-4e1c-8518-e0fd6b3cc4be

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
4. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
a) w zakresie proceduralnym:
MA£GORZATA FOKS, tel. +48 46 813-16-23 WEW. 8; mail: m.foks@ugregnow.pl
b) w zakresie merytorycznym:
MA£GORZATA FOKS, tel. +48 46 813-16-23 WEW. 8; mail: m.foks@ugregnow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.

Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.

Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).

Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) Wykonawca, w celu utrzymania poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.

Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/ wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia / podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Regnów reprezentowana przez Wójta Gminy. Adres: Urz±d Gminy w Regnowie, Regnów 95, 96-232 Regnów, tel. (+48 46) 813-16-23, fax (+48 46) 813-16-25, e-mail: urzad@ugregnow.pl.
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w sprawach dotycz±cych danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@ugregnow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa drogi w strefie przemys³owej w Regnowie” znak RIZN.271.8.2025.MF, zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia dokumentacji z ni± zwi±zanej tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w zw. z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych.
4. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ:
-Organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
-Osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy Pzp.
-Podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzaj±ce), w szczególno¶ci dostawcy us³ug technicznych i organizacyjnych, dostawcy us³ug ksiêgowych, kadrowych, prawnych i doradczych.
5. Dane osobowe przetwarzane bêd± okres wskazany w obowi±zuj±cych przepisach tj.
-Administrator przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
-Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
-Administrator przechowuje dokumentacjê konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej zosta³a ona sporz±dzona lub przekazana, w sposób gwarantuj±cy jej nienaruszalno¶æ i mo¿liwo¶æ odczytania zgodnie z Ustaw± Prawo Zamówieñ Publicznych (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1 Ustawa Pzp).
6. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przys³uguje:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIZN.271.8.2025.MF

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi w strefie przemys³owej w Regnowie na odcinku 1,17 km wraz z infrastruktur± wodoci±gow± na dzia³kach o nr ew. 306, 349, 350, 351 obrêb Regnów, gm. Regnów, powiat rawski o d³ugo¶ci 1,20 km.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera siê w Za³±czniku Nr 9 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót in¿ynieryjnych, z wyj±tkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45232150-8 - Roboty w zakresie ruroci±gów do przesy³u wody

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodoci±gów

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60% - oznacza, ¿e w postêpowaniu mo¿na uzyskaæ maks. 60 pkt w ramach kryterium (60% ze 100 pkt)
2) Gwarancja (G) – waga kryterium 40% – oznacza, ¿e w postêpowaniu mo¿na uzyskaæ maks. 40 pkt w ramach kryterium (40% ze 100 pkt).
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%

Cn (najni¿sza cena ofertowa brutto*)
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
Co (cena oferty ocenianej brutto)

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Interaktywnym Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Gdzie:
C – punty badanej oferty
Cn – najni¿sza cena ofertowa brutto spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Co – cena oferty ocenianej brutto
Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt

2) Gwarancja (G) – waga 40%

Gb (gwarancja badanej oferty w miesi±cach*)
G = ------------------------------------------------------------------ x 100 pkt x 40%
Gn (najd³u¿sza gwarancja oferowana)

* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu

Gdzie:
G – punkty badanej oferty
Gb – gwarancja badanej oferty spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Gn – najd³u¿sza gwarancja oferowana
Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt
UWAGA! Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± oraz maksymaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesiêcy do 60 miesiêcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertê odrzuci.
Przy okresie gwarancji d³u¿szym ni¿ 60 miesiêcy, dla celów przyznania punktacji w przedmiotowym kryterium zostanie przyjêta warto¶æ 60 miesiêcy.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
8. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów obliczon± wed³ug wzoru: P = C+G
Gdzie:
P – ³±czna liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê
C – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „cena oferty”
G – liczba punktów uzyskana przez badan± ofertê w kryterium „gwarancja”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XI SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A. Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej za spe³niony, je¿eli:
I. Wykonawca: wyka¿e co najmniej dwie roboty budowlane wykonane nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Za roboty podobne do przedmiotu zamówienia uznaje siê wykonanie budowy, przebudowy lub remontu drogi o warto¶ci minimum 550 000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêæset piêædziesi±t tysiêcy 00/100) netto ka¿da robota.
II. Wykonawca: wyka¿e co najmniej dwie roboty budowlane wykonane nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Za roboty podobne do przedmiotu zamówienia uznaje siê budowê lub rozbudowê co najmniej 300 mb sieci wodoci±gowej dla ka¿dej roboty.
Wykaz robót, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 10 do SWZ. Do Wykazu Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
B. Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadaj±cymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi:
a. co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej obejmuj±cej kierowanie robotami budowlanymi lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane lub inne wa¿ne uprawnienia budowlane, uzyskane w oparciu o przepisy obowi±zuj±ce przed wej¶ciem w ¿ycie ww. ustawy lub uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2,15 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
b. co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane o specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych uprawniaj±ce do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, uzyskane w oparciu o przepisy obowi±zuj±ce przed wej¶ciem w ¿ycie ww. ustawy. Zamawiaj±cy uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowi±zuj±cych przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy Prawo budowlane oraz w³a¶ciwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadaj±cych uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga siê od Wykonawcy, aby osoby te spe³nia³y odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane).
Wykaz osób, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 11 do SWZ.
C. Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 11 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w postêpowaniu - Za³. Nr 2b do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³. Nr 2a do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku przed³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê nale¿y z³o¿yæ wraz z wymaganymi za³±cznikami.
1) Interaktywny „Formularz ofertowy” jest dostêpny na Platformie e-Zamówienia w podgl±dzie postêpowania, w zak³adce „Informacje podstawowe”;
2) Formularz o¶wiadczenia – za³±cznik nr 1 do SWZ
3) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, tj.:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik Nr 2a do SWZ);
b) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w postêpowaniu (Za³±cznik Nr 2b do SWZ);
c) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, (Dz. U. 2024 poz. 507) - Za³±cznik Nr 12 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania Formularza ofertowego; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
5) orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu;
6) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (dotyczy Wykonawców polegaj±cych na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 266 w zw. z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) – wg Za³±cznika Nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy);
7) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XV SWZ, tj. o¶wiadczenie z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy wg Za³±cznika Nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 32 000,00 z³ (s³ownie z³otych: trzydzie¶ci dwa tysi±ce 00/100).
2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±.
3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy nr 90 9291 0001 0060 5902 2000 0120 w Banku Spó³dzielczym w Bia³ej Rawskiej z dopiskiem „dotyczy postêpowania: RIZN.271.8.2025.MF”. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
5. Je¿eli wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca do³±cza do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
-nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta / porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib; beneficjentem wskazanym w gwarancji / porêczeniu musi byæ Gmina Regnów, Regnów 95, 96-232 Regnów;
-okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± / porêczeniem;
-kwotê gwarancji / porêczenia;
-termin wa¿no¶ci gwarancji / porêczenia;
-zobowi±zanie gwaranta do zap³aty kwoty gwarancji / porêczenia bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania z ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 1-5 Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 Pzp

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przed dwa lub wiêcej podmiotów gospodarczych oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 Pzp, tj.:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do Formularza ofertowego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Wynagrodzenie bêdzie p³atne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w nastêpuj±cy sposób (po przed³o¿eniu przez Wykonawcê stosownego dokumentu ksiêgowego zaakceptowanego przez Zamawiaj±cego):

1) zaliczka w wysoko¶ci 5,00% wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy z wykonawc± w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy z Wykonawc±, po przedstawieniu harmonogramu robót, o którym mowa w § 2 ust.2 i ust. 5 pkt 1 umowy;

2) zaliczka w wysoko¶ci 20,00% wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy z Wykonawc± p³atna po realizacji 30% przedmiotu zamówienia, na podstawie protoko³u odbioru sporz±dzonego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego;

Warunki p³atno¶ci wynagrodzenia okre¶la Za³±cznik Nr 5 do SWZ - wzór umowy.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik Nr 5 do SWZ.

Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-24 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-24 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Projekt finansowany z udzia³em Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych

Zamawiaj±cy wymaga, ¿eby Wykonawca, z którym podpisze umowê na realizacjê zamówienia posiada³ wa¿n± polisê OC z tytu³u prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 1 000 000,00 z³ (s³ownie z³otych: jeden milion 00/100). Polisa powinna byæ przed³o¿ona Zamawiaj±cemu najpó¼niej 5 dni po zawarciu umowy. W przypadku wyga¶niêcia polisy OC w okresie obowi±zywania umowy, Wykonawca jest zobowi±zany przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu, nie pó¼niej ni¿ w dniu wyga¶niêcia polisy, now± polisê lub dokument potwierdzaj±cy kontynuacjê ubezpieczenia.

Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed zawarciem umowy zobowi±zany jest do przedstawienia Zamawiaj±cemu Kosztorysu ofertowego – sporz±dzonego do zakresów robót wskazanych w Za³±czniku Nr 7 do SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.