eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnówobsługa projektu Nowe wyższe kwalifikacje - to większa szansa na rynku pracy finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w wykonywaniu zadańkoordynatora projektu, specjalist

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Tarnów:
obsługa projektu Nowe wyższe kwalifikacje - to większa szansa na rynku pracy finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w wykonywaniu zadań: koordynatora projektu, specjalisty ds. merytorycznych i rekrutacji, specjalisty ds. logistyki i promocji projektu.

Numer ogłoszenia: 359089 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie , ul. Okrężna 2F, 33-104 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6269911, faks 014 6269911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
obsługa projektu Nowe wyższe kwalifikacje - to większa szansa na rynku pracy finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w wykonywaniu zadań: koordynatora projektu, specjalisty ds. merytorycznych i rekrutacji, specjalisty ds. logistyki i promocji projektu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi projektu Nowe wyższe kwalifikacje - to większa szansa na rynku pracy finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z następującym zadaniowym zakresem obowiązków:
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Koordynatora projektu.
- przejmowanie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach,
- koordynowanie działań projektowych,
- koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji,
- dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie odpowiedzialności,
- nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu,
- koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem,
- nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem,
- nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu,
- utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Jednostce Kontraktującej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji w tym sprawozdań okresowych, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów,
- sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników oraz sprawozdań merytorycznych i finansowych z realizacji projektu,
- planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników,
- monitoring i ewaluacja projektu.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Specjalisty ds. merytorycznych i rekrutacji:
- informowanie potencjalnych uczestników projektu o ofercie kursów finansowanych ze środków EFS i warunkach udziału w poszczególnych kursach,
- wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji grupy docelowej (formularz zgłoszenia, ankieta wstępna, kierowanie na badanie, ubezpieczenie),
- organizacja kursów od strony merytorycznej - kontakt z prowadzącymi kursy,
- prowadzenie bieżącej statystyki projektu (archiwum),
- tworzenie bazy uczestników projektu,
- przygotowanie i wydruk zaświadczeń o uczestnictwie w ramach kursów,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji kursów zaplanowanych w projekcie,
- ścisła współpraca ze specjalistą ds. promocji i logistyki projektu w zakresie organizacji kursów,
- wykonywanie zadań powierzonych przez Koordynatora projektu.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Specjalisty ds. logistyki i promocji projektu
- promocja projektu w mediach (prasa, radio) oraz poprzez plakaty, ulotki, broszurę informacyjną w parafiach na terenie realizacji projektu i w innych instytucjach współpracujących,
- organizacja kursów pod kątem logistycznym (zapewnienie cateringu, materiałów szkoleniowych, otwarcie zamknięcie kursów),
- kontakt z partnerami w zakresie działań promocyjnych i informacyjnych,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji działań promocyjno-logistycznych,
- ścisła współpraca ze specjalistą ds. merytorycznych i rekrutacji w zakresie organizacji kursów,
- wykonywanie zadań powierzonych przez Koordynatora projektu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
    1.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Pzp, posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz odpowiednie kwalifikacje.
    1.2 Wykonawcy powinni posiadać potwierdzone dyplomem wykształcenie wyższe z tytułem magistra.
    1.3 Wykonawcy wykonujący zamówienie muszą posiadać:
    1) trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a w szczególności w wykonywaniu zadań związanych z koordynacją i nadzorem nad projektami (Koordynator projektu),
    2) minimum roczne doświadczenie zawodowe w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Specjalista ds. merytorycznych i rekrutacji),
    3) minimum roczne doświadczenie w zakresie organizacji i prowadzenia punktu informacyjnego w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Specjalista ds. merytorycznych i rekrutacji),
    4) umiejętność prowadzenia archiwum projektu (Specjalista ds. merytorycznych i rekrutacji),
    5) doświadczenie w prowadzeniu bieżących czynności związanych z funkcjonowaniem biura projektu (Specjalista ds. merytorycznych i rekrutacji),
    6) znajomość procedur tworzenia bazy uczestników projektu (Specjalista ds. merytorycznych i rekrutacji),
    7) doświadczenie w prowadzeniu statystyki projektu, dokumentowaniu działań w ramach projektu EFS (Specjalista ds. merytorycznych i rekrutacji),
    8) minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Specjalista ds. logistyki i promocji projektu),
    9) minimum roczne doświadczenie w organizacji współpracy personelu zaangażowanego w realizację działań w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Specjalista ds. logistyki i promocji projektu),
    10) odbyte szkolenia podnoszące kwalifikacje w obszarach interwencji EFS, potwierdzone certyfikatami, zaświadczeniami (Koordynator projektu).
    1.4 Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w ust. VI SIWZ.
    1.5 Ocena spełnienia warunków wymaganych w postępowaniu zostanie dokonana według formułyspełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
    2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
    2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.3.
    2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
    2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
    2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
    2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
    2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

    .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy w ramach złożonej oferty składają Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków:
    1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ,
    2) wykaz wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej jednej usługi w zakresie wykonywania czynności związanych z realizacją zadań prowadzenia czynności projektowych przez okres minimum jednego roku - z podaniem daty wykonania i odbiorcy wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana należycie, sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 3 do SIWZ (dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia w poszczególnych zadaniach),
    Wykaz innych dokumentów, które zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy wraz ze złożoną ofertą:
    1) dyplom ukończenia studiów wyższych magisterskich (dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia),
    2) dokument potwierdzający trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a w szczególności w wykonywaniu zadań związanych z koordynacją i nadzorem nad projektami (Koordynator projektu),
    3) dokument potwierdzający minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a w szczególności w wykonywaniu zadań związanych z przygotowaniem merytorycznym i rekrutacją w ramach prowadzonego projektu (Specjalista ds. merytorycznych i rekrutacji),
    4) dokument potwierdzający minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a w szczególności w wykonywaniu zadań związanych z organizacją współpracy personelu zaangażowanego w realizację działań (Specjalista ds. logistyki i promocji projektu),
    5) dokument potwierdzający ukończenie szkolenia z zakresu Europejskiego Funduszu Społecznego (dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia w poszczególnych zadaniach),
    6) oświadczenie zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ- (dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej),
    7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z wykonywanym zamówieniem,
    8) kserokopię dowodu osobistego - (dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia w poszczególnych zadaniach).
    Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
    Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mord.tarnow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 33-104 Tarnów, ul. Okrężna 2F, pokój nr 25, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: 33-104 Tarnów, ul. Okrężna 2F, pokój nr 21 (sekretariat), II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 001 NAZWA: Koordynator projektu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - przejmowanie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach,
    - koordynowanie działań projektowych,
    - koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji,
    - dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie odpowiedzialności,
    - nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu,
    - koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem,
    - nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem,
    - nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu,
    - utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Jednostce Kontraktującej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji w tym sprawozdań okresowych, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów,
    - sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników oraz sprawozdań merytorycznych i finansowych z realizacji projektu,
    - planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników,
    - monitoring i ewaluacja projektu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 002 NAZWA: Specjalista ds. merytorycznych i rekrutacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - informowanie potencjalnych uczestników projektu o ofercie kursów finansowanych ze środków EFS i warunkach udziału w poszczególnych kursach,
    - wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji grupy docelowej (formularz zgłoszenia, ankieta wstępna, kierowanie na badanie, ubezpieczenie),
    - organizacja kursów od strony merytorycznej - kontakt z prowadzącymi kursy,
    - prowadzenie bieżącej statystyki projektu (archiwum),
    - tworzenie bazy uczestników projektu,
    - przygotowanie i wydruk zaświadczeń o uczestnictwie w ramach kursów,
    - sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji kursów zaplanowanych w projekcie,
    - ścisła współpraca ze specjalistą ds. promocji i logistyki projektu w zakresie organizacji kursów,
    - wykonywanie zadań powierzonych przez Koordynatora projektu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 003 NAZWA: Specjalista ds. logistyki i promocji projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - promocja projektu w mediach (prasa, radio) oraz poprzez plakaty, ulotki, broszurę informacyjną w parafiach na terenie realizacji projektu i w innych instytucjach współpracujących,
    - organizacja kursów pod kątem logistycznym (zapewnienie cateringu, materiałów szkoleniowych, otwarcie/zamknięcie kursów),
    - kontakt z partnerami w zakresie działań promocyjnych i informacyjnych,
    - sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji działań promocyjno-logistycznych,
    - ścisła współpraca ze specjalistą ds. merytorycznych i rekrutacji w zakresie organizacji kursów,
    - wykonywanie zadań powierzonych przez Koordynatora projektu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.