To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Tarnów:
obsługa projektu Nowe wyższe kwalifikacje - to większa szansa na rynku pracy finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w wykonywaniu zadań: koordynatora projektu, specjalisty ds. merytorycznych i rekrutacji, specjalisty ds. logistyki i promocji projektu
Numer ogłoszenia: 12648 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359089 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Tarnowie, ul. Okrężna 2F, Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6269911, faks 014 6269911.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
obsługa projektu Nowe wyższe kwalifikacje - to większa szansa na rynku pracy finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki w wykonywaniu zadań: koordynatora projektu, specjalisty ds. merytorycznych i rekrutacji, specjalisty ds. logistyki i promocji projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi projektu Nowe wyższe kwalifikacje - to większa szansa na rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z następującym zadaniowym zakresem obowiązków:
2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Koordynatora projektu.
- przejmowanie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach,
- koordynowanie działań projektowych,
- koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji,
- dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie odpowiedzialności,
- nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu,
- koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem,
- nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem,
- nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu,
- utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Jednostce Kontraktującej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji w tym sprawozdań okresowych, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów,
- sporządzanie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników oraz sprawozdań merytorycznych i finansowych z realizacji projektu,
- planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników,
- monitoring i ewaluacja projektu.
2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Specjalisty ds. merytorycznych i rekrutacji:
- informowanie potencjalnych uczestników projektu o ofercie kursów finansowanych ze środków EFS i warunkach udziału w poszczególnych kursach,
- wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji grupy docelowej (formularz zgłoszenia, ankieta wstępna, kierowanie na badanie, ubezpieczenie),
- organizacja kursów od strony merytorycznej - kontakt z prowadzącymi kursy,
- prowadzenie bieżącej statystyki projektu (archiwum),
- tworzenie bazy uczestników projektu,
- przygotowanie i wydruk zaświadczeń o uczestnictwie w ramach kursów,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji kursów zaplanowanych w projekcie,
- ścisła współpraca ze specjalistą ds. promocji i logistyki projektu w zakresie organizacji kursów,
- wykonywanie zadań powierzonych przez Koordynatora projektu.
2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Specjalisty ds. logistyki i promocji projektu
- promocja projektu w mediach (prasa, radio) oraz poprzez plakaty, ulotki, broszurę informacyjną w parafiach na terenie realizacji projektu i w innych instytucjach współpracujących,
- organizacja kursów pod kątem logistycznym (zapewnienie cateringu, materiałów szkoleniowych, otwarcie/zamknięcie kursów),
- kontakt z partnerami w zakresie działań promocyjnych i informacyjnych,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji działań promocyjno-logistycznych,
- ścisła współpraca ze specjalistą ds. merytorycznych i rekrutacji w zakresie organizacji kursów,
- wykonywanie zadań powierzonych przez Koordynatora projektu
.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 200200 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
tak, projekt/program:
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: KOORDYNATOR PROJEKTU
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYLWIA GRABEK, ul. Bitwy pod Studziankami 10/291, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 76700
- Oferta z najniższą ceną: j.w. oferta z najwyższą ceną: j.w.
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: SPECJALISTA DS. MERYTORYCZNYCH I REKRUTACJI
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EWA GOLEC, Bobrowniki Małe 65, 33-122 Wierzchosławice, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 62400
- Oferta z najniższą ceną: j.w. oferta z najwyższą ceną: j.w.
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I PROMOCJI PROJEKTU
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARCIN LEWANDOWSKI, ul. Okulickiego 20, 33-101 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 61100
- Oferta z najniższą ceną: j.w. oferta z najwyższą ceną: j.w.
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE.
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 3 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach - I półrocze 2026
- Modernizacja Systemu Ostrzegania i Alarmowania na terenie miasta Tarnowa
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





