eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówKompleksowa organizacja i przeprowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci niepełnosprawnych - uczestników projektu pt. "Krok w przyszłość" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałania 9.1.6 Program aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 358886 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Mikołów: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci niepełnosprawnych - uczestników projektu pt. "Krok w przyszłość" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałania 9.1.6 Program aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Krok w przyszłość"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 332988 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 345536200000, ul. ul. Kolejowa  2, 43-190   Mikołów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 242 660, faks 323 242 694, e-mail zamowienia@mops.mikolow.eu
Adres strony internetowej (URL): http://www.mops.mikolow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci niepełnosprawnych - uczestników projektu pt. "Krok w przyszłość" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałania 9.1.6 Program aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN-40/2016/MOPS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Celem grupy wsparcia jest wzajemna pomoc w rozwiązywaniu wspólnych problemów osobistych i społecznych, zrzeszającej osoby o podobnych doświadczeniach życiowych. Udział w grupie wsparcia winien gwarantować uczestnikom poczucie więzi, zmniejszy uczucie "dyskryminacji", dać oparcie emocjonalne. Poprzez możliwość "przegadania" problemu, zwerbalizowania go, stworzy warunki do wyładowania emocji, możliwości konfrontacji i szukania przyczyn problemów. Ułatwi zrozumienie niewłaściwych sposobów zachowania, uzyskania wglądu i zmian. W trakcie pierwszych spotkań należy przeprowadzić diagnozę potrzeb uczestników w ramach, której zostaną wytyczone kierunki kolejnych spotkań. Diagnoza powinna ewaluować w ramach wzrostu kompetencji grupy uczestników. Zajęcia winny obejmować: a) warsztaty relaksacyjne - udział umożliwia naukę różnych metod radzenia sobie ze stresem i wybór najbardziej odpowiedniej dla siebie. Zajęcia obejmą w szczególności: - naukę oddechu, który wspomaga relaksację, - zwiększenie świadomości ciała (elementy jogi) i jego wpływu na nasze emocje i poziom odczuwanego stresu, - naukę wizualizacji i wykorzystania wyobraźni do osiągnięcia stanu relaksu, - elementy treningu uważności, który zwiększa samoświadomość, - a także relaksację mięśniową. W ramach zajęć powinny być świadczone zabiegi wizażu polegające w szczególności na makijażu make up no make up, makijażu dziennym i wieczorowym, dobór palety barw do typu urody, podstawowe zagadnienia dotyczące stylizacji - w tym przypadku istnieje możliwość realizacji zamówienia w lokalu do tego przystosowanym. Wykonawca przekaże informacje zamawiającemu o siedzibie lokalu najpóźniej na 5 dni przed planowanym wsparciem, b) warsztaty z dietetykiem - warsztaty propagujące zdrowe odżywianie zarówno dla uczestników jak i porady związane z zdrowym odżywianiem dla całej rodziny w szczególności dzieci, zajęcia winny pomóc w kształtowaniu prawidłowych postaw i nawyków żywieniowych, winny inspirować i zmotywować do zdrowego, pełnego smaku życia c) warsztaty z pedagogiem - celem warsztatów jest pomoc w porozumiewaniu się ze swoim dzieckiem, rozwiązaniu pojawiających się konfliktów, wszechstronnym wsparciu rozwoju swojego dziecka, w lepszym radzeniu sobie w sytuacjach trudnych. d) spotkania psychologiczno - warsztatowe - w ramach spotkań będą poruszane między innymi kwestie: minimalizowanie poczucia osamotnienia w problemach; skorygowanie problemu/ów; poprawa samopoczucia; podnoszenie pewnych aspektów poczucia własnej wartości; poprawienie funkcjonowania w społeczeństwie tj. zwrócenie uwagi na różnorodność komunikatów, którymi posługujemy się na co dzień, zwrócenie uwagi na rolę komunikacji w naszym życiu codziennym, kształtowanie otwartości w stosunkach interpersonalnych. e) spotkania informacyjne ze stowarzyszeniami i fundacjami działającymi na terenie Mikołowa działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych realizacja tego zadania będzie wspomagana przez pracowników zamawiającego poprzez nawiązanie kontaktu z powyższymi instytucjami. f) spotkania edukacyjne tj. kosmetolog, ginekolog - celem spotkań będzie pogłębienie wiedzy na wybrane zagadnienia z powyższych dziedzin. Zajęcia o których mowa powyżej powinny być stosowane wymiennie w trakcie dwóch godzin jednego wsparcia lub wymiennych zajęciach. Realizacja powyższych form wsparcia w ramach grupy wsparcia winna wspomóc rodziców w akceptacji przez rodziców choroby dziecka, minimalizowaniu poczucia osamotnienia w problemach, dowartościowaniu rodziców, wskazanie ich mocnych stron oraz możliwość podzielenia się swoją opowieścią, doświadczeniami z bycia rodzicem dziecka niepełnosprawnego, doskonaleniu przez rodziców umiejętności nazywania emocji, określenie ich nasilenia, pozwolenie sobie na ich zwerbalizowanie, wsparciu rodziców w problemach związanych z wychowaniem zdrowego rodzeństwa niepełnosprawnego dziecka, umożliwieniu rodzicom kontaktu ze specjalistami, dostarczeniu rodzicom relaksu, nauce rodziców umiejętności radzenie sobie z przejawami izolacji społecznej. 3.1. Wsparcie będzie prowadzone dla grupy 10 osób. 3.2. Czasowy wymiar wsparcia- spotkania dwa razy w miesiącu; wyjątek- miesiące lipiec i sierpnie- 1 raz w miesiącu; trwające dwie godziny zegarowe (od 17.00 do 19.00), dodatkowo 5 minutowa przerwa. Przewidywana ilość spotkań- 24. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony bezzwłocznie po podpisaniu umowy. 3.3. Wsparcie będzie się odbywać w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Lokal winien być położony w Mieście Mikołów w odległości do 3 km od siedziby Zamawiającego, ponadto powinien mieć stosowne zaplecze techniczne dostosowane do realizacji przedmiotu zamówienia. O siedzibie przeprowadzenia zajęć wykonawca winien poinformować zamawiającego w dniu podpisania umowy. 3.4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 3.4.1. zapewnienie kadry prowadzącej grupę wsparcia w zależności od zdiagnozowanych potrzeb uczestników tj. psychologa, dietetyka, pedagoga, kosmetologa, wizażysty i ginekologa. 3.4.2. Prowadzenie dziennika zajęć. 3.4.3. Przygotowywanie po zakończonym wsparciu protokołu odbioru w danym miesiącu wykonywanej usługi, 3.4.4. Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia wykonania usługi w danym miesiącu przedstawi Zamawiającemu: - listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych (jeżeli takie będą), - listy obecności uczestników - protokół odbioru usługi wraz z fakturą/RACHUNKIEM. 3.4.5. Wykonawca w terminie do dnia 27 grudnia 2017 roku przedstawi Zamawiającemu: - kopię prowadzonego dziennika zajęć, - kopię prowadzonej dokumentacji ze wsparcia przez wykonawcę. - kopie zaświadczeń/certyfikatów wydanych uczestnikom, - listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, jeżeli takie będą, - listy obecności uczestników grupy wsparcia, - fakturę/rachunek - protokół zdawczo - odbiorczy 3.4.6. Zapoznanie się z załącznikiem nr 6 do Regulaminu naboru w ramach Poddziałania 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekty pozakonkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - załącznik dostępny na stronie: https://rpo.slaskie.pl/lsi/nabor/8 3.4.7. Opatrzenie wszystkich dokumentów obowiązującymi logotypami w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. Zamawiający przekaże wykonawcy niezbędne wzory logotypów droga elektroniczną niezwłocznie po zawarciu umowy. 3.4.8.Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu Pani Aleksandry Stolarskiej lub pracowników socjalnych pracujących z grupą uczestników tj. Pani Ireny Kowalskiej i Pani Diany Sawickiej o wszelkich utrudnieniach w realizacji umowy. Informacje można przekazać osobiście lub drogą internetową na adres aleksandra.stolarska@mops.mikolow.eu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 80570000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przetarg ponieważ zaszły okoliczności o których mowa w art. 93 ust. 1- nie złożono żadnej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.