To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-05
Ogłoszenie nr 358886 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.
Mikołów: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci niepełnosprawnych - uczestników projektu pt. "Krok w przyszłość" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałania 9.1.6 Program aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Krok w przyszłość"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332988 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
345536200000, ul.
ul. Kolejowa
2,
43-190
Mikołów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 242 660, faks
323 242 694, e-mail
zamowienia@mops.mikolow.eu
Adres strony internetowej (URL): http://www.mops.mikolow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie grupy wsparcia dla rodziców dzieci niepełnosprawnych - uczestników projektu pt. "Krok w przyszłość" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania 9.1 Aktywna Integracja, Poddziałania 9.1.6 Program aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN-40/2016/MOPS
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem grupy wsparcia jest wzajemna pomoc w rozwiązywaniu wspólnych problemów osobistych i społecznych, zrzeszającej osoby o podobnych doświadczeniach życiowych. Udział w grupie wsparcia winien gwarantować uczestnikom poczucie więzi, zmniejszy uczucie "dyskryminacji", dać oparcie emocjonalne. Poprzez możliwość "przegadania" problemu, zwerbalizowania go, stworzy warunki do wyładowania emocji, możliwości konfrontacji i szukania przyczyn problemów. Ułatwi zrozumienie niewłaściwych sposobów zachowania, uzyskania wglądu i zmian. W trakcie pierwszych spotkań należy przeprowadzić diagnozę potrzeb uczestników w ramach, której zostaną wytyczone kierunki kolejnych spotkań. Diagnoza powinna ewaluować w ramach wzrostu kompetencji grupy uczestników. Zajęcia winny obejmować: a) warsztaty relaksacyjne - udział umożliwia naukę różnych metod radzenia sobie ze stresem i wybór najbardziej odpowiedniej dla siebie. Zajęcia obejmą w szczególności: - naukę oddechu, który wspomaga relaksację, - zwiększenie świadomości ciała (elementy jogi) i jego wpływu na nasze emocje i poziom odczuwanego stresu, - naukę wizualizacji i wykorzystania wyobraźni do osiągnięcia stanu relaksu, - elementy treningu uważności, który zwiększa samoświadomość, - a także relaksację mięśniową. W ramach zajęć powinny być świadczone zabiegi wizażu polegające w szczególności na makijażu make up no make up, makijażu dziennym i wieczorowym, dobór palety barw do typu urody, podstawowe zagadnienia dotyczące stylizacji - w tym przypadku istnieje możliwość realizacji zamówienia w lokalu do tego przystosowanym. Wykonawca przekaże informacje zamawiającemu o siedzibie lokalu najpóźniej na 5 dni przed planowanym wsparciem, b) warsztaty z dietetykiem - warsztaty propagujące zdrowe odżywianie zarówno dla uczestników jak i porady związane z zdrowym odżywianiem dla całej rodziny w szczególności dzieci, zajęcia winny pomóc w kształtowaniu prawidłowych postaw i nawyków żywieniowych, winny inspirować i zmotywować do zdrowego, pełnego smaku życia c) warsztaty z pedagogiem - celem warsztatów jest pomoc w porozumiewaniu się ze swoim dzieckiem, rozwiązaniu pojawiających się konfliktów, wszechstronnym wsparciu rozwoju swojego dziecka, w lepszym radzeniu sobie w sytuacjach trudnych. d) spotkania psychologiczno - warsztatowe - w ramach spotkań będą poruszane między innymi kwestie: minimalizowanie poczucia osamotnienia w problemach; skorygowanie problemu/ów; poprawa samopoczucia; podnoszenie pewnych aspektów poczucia własnej wartości; poprawienie funkcjonowania w społeczeństwie tj. zwrócenie uwagi na różnorodność komunikatów, którymi posługujemy się na co dzień, zwrócenie uwagi na rolę komunikacji w naszym życiu codziennym, kształtowanie otwartości w stosunkach interpersonalnych. e) spotkania informacyjne ze stowarzyszeniami i fundacjami działającymi na terenie Mikołowa działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych realizacja tego zadania będzie wspomagana przez pracowników zamawiającego poprzez nawiązanie kontaktu z powyższymi instytucjami. f) spotkania edukacyjne tj. kosmetolog, ginekolog - celem spotkań będzie pogłębienie wiedzy na wybrane zagadnienia z powyższych dziedzin. Zajęcia o których mowa powyżej powinny być stosowane wymiennie w trakcie dwóch godzin jednego wsparcia lub wymiennych zajęciach. Realizacja powyższych form wsparcia w ramach grupy wsparcia winna wspomóc rodziców w akceptacji przez rodziców choroby dziecka, minimalizowaniu poczucia osamotnienia w problemach, dowartościowaniu rodziców, wskazanie ich mocnych stron oraz możliwość podzielenia się swoją opowieścią, doświadczeniami z bycia rodzicem dziecka niepełnosprawnego, doskonaleniu przez rodziców umiejętności nazywania emocji, określenie ich nasilenia, pozwolenie sobie na ich zwerbalizowanie, wsparciu rodziców w problemach związanych z wychowaniem zdrowego rodzeństwa niepełnosprawnego dziecka, umożliwieniu rodzicom kontaktu ze specjalistami, dostarczeniu rodzicom relaksu, nauce rodziców umiejętności radzenie sobie z przejawami izolacji społecznej. 3.1. Wsparcie będzie prowadzone dla grupy 10 osób. 3.2. Czasowy wymiar wsparcia- spotkania dwa razy w miesiącu; wyjątek- miesiące lipiec i sierpnie- 1 raz w miesiącu; trwające dwie godziny zegarowe (od 17.00 do 19.00), dodatkowo 5 minutowa przerwa. Przewidywana ilość spotkań- 24. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony bezzwłocznie po podpisaniu umowy. 3.3. Wsparcie będzie się odbywać w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Lokal winien być położony w Mieście Mikołów w odległości do 3 km od siedziby Zamawiającego, ponadto powinien mieć stosowne zaplecze techniczne dostosowane do realizacji przedmiotu zamówienia. O siedzibie przeprowadzenia zajęć wykonawca winien poinformować zamawiającego w dniu podpisania umowy. 3.4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 3.4.1. zapewnienie kadry prowadzącej grupę wsparcia w zależności od zdiagnozowanych potrzeb uczestników tj. psychologa, dietetyka, pedagoga, kosmetologa, wizażysty i ginekologa. 3.4.2. Prowadzenie dziennika zajęć. 3.4.3. Przygotowywanie po zakończonym wsparciu protokołu odbioru w danym miesiącu wykonywanej usługi, 3.4.4. Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia wykonania usługi w danym miesiącu przedstawi Zamawiającemu: - listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych (jeżeli takie będą), - listy obecności uczestników - protokół odbioru usługi wraz z fakturą/RACHUNKIEM. 3.4.5. Wykonawca w terminie do dnia 27 grudnia 2017 roku przedstawi Zamawiającemu: - kopię prowadzonego dziennika zajęć, - kopię prowadzonej dokumentacji ze wsparcia przez wykonawcę. - kopie zaświadczeń/certyfikatów wydanych uczestnikom, - listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych, jeżeli takie będą, - listy obecności uczestników grupy wsparcia, - fakturę/rachunek - protokół zdawczo - odbiorczy 3.4.6. Zapoznanie się z załącznikiem nr 6 do Regulaminu naboru w ramach Poddziałania 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekty pozakonkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - załącznik dostępny na stronie: https://rpo.slaskie.pl/lsi/nabor/8 3.4.7. Opatrzenie wszystkich dokumentów obowiązującymi logotypami w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. Zamawiający przekaże wykonawcy niezbędne wzory logotypów droga elektroniczną niezwłocznie po zawarciu umowy. 3.4.8.Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu Pani Aleksandry Stolarskiej lub pracowników socjalnych pracujących z grupą uczestników tj. Pani Ireny Kowalskiej i Pani Diany Sawickiej o wszelkich utrudnieniach w realizacji umowy. Informacje można przekazać osobiście lub drogą internetową na adres aleksandra.stolarska@mops.mikolow.eu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
80570000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił przetarg ponieważ zaszły okoliczności o których mowa w art. 93 ust. 1- nie złożono żadnej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup agregatów prądotwórczych
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego z udziałem środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II
- Zakup i dostawa stacji uzdatniania wody na przyczepie dwuosiowej
- Zapewnienie dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami na Centrum Przesiadkowym w Mikołowie - projekt i wykonanie
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego z udziałem środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II
- Zakup i dostawa paczkowarki wody pitnej
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.