eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y"Przebudowa ulicy Polnej w Komorowie Wsi w Gminie Micha³owice"



Og³oszenie z dnia 2025-10-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ulicy Polnej w Komorowie Wsi w Gminie Micha³owice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1156502

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ulicy Polnej w Komorowie Wsi w Gminie Micha³owice”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-99ce808d-9f6d-4f1d-b07b-7828c99a9623

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00501628

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033178/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.13 Przebudowa ul. Polnej w Komorowie Wsi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00365577

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.32.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1199091,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na przebudowie ulicy Polnej w Komorowie Wsi na odcinku o d³ugo¶ci 440,00 m.
2. W ramach robót objêtych zamówieniem Wykonawca wykona:
1) rozbiórkê istniej±cych nawierzchni z kostki betonowej oraz z betonu asfaltowego, w tym podbudowy
2) zdjêcie humusu w obszarze wykonania robót
3) wykonanie odwodnienia drogi w postaci studni ch³onnej oraz piêciu odcinków kanalizacji deszczowej pe³ni±cych funkcje poziomych uk³adów retencyjno – rozs±czaj±cych
4) ustawienie krawê¿ników najazdowych, oporników oraz obrze¿y dla nowych nawierzchni
5) wykonanie nowych nawierzchni jezdni, zjazdów oraz doj¶æ do nieruchomo¶ci.
3. Pe³ny zakres Przedmiotu zamówienia okre¶lony jest w dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik do niniejszego postêpowania, w tym: przedmiar, projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, STWIOR.
4. Wykonawca realizuj±cy przedmiot zamówienia bêdzie zobowi±zany do:
1) realizacji robót budowlanych, sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia, kompleksowo zgodnie z zakresem rzeczowym, ujêtym w dokumentacji projektowej;
2) stosowania siê do tre¶ci wszystkich uzgodnieñ i decyzji wydanych przez osoby Przedstawiciela/i Zamawiaj±cego;
3) wykonania dokumentacji powykonawczej;
4) pozostawienia przejezdnego odcinka drogi w celu umo¿liwienia dojazdu do posesji mieszkañcom, w sytuacji je¶li wykonywane roboty bêd± kolidowa³y z dostêpem do posesji, powiadomienie mieszkañców w formie informacji wrzuconej do skrzynki w terminie co najmniej 5 dni roboczych przed dat± rozpoczêcia robót uniemo¿liwiaj±cych dojazd do posesji;
5) utrzymania miejsca robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzw³ocznego usuwania zbêdnych materia³ów, odpadów, niepotrzebnych urz±dzeñ prowizorycznych oraz zachowania czysto¶ci i porz±dku;
6) przerwania robót na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zabezpieczenia wykonywanych robót przed ich zniszczeniem;
7) wykonywania prac rêcznie, w sytuacjach, których uzasadnia to lokalizacja lub specyficzne warunki wykonania je¶li niemo¿liwe bêdzie u¿ycie sprzêtu;
8) wywozu odpadów i pozosta³o¶ci po pracach we w³asnym zakresie i na w³asny koszt do podmiotów uprawnionych do ich odbioru. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania wszystkich obowi±zków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowi±zek zagospodarowania odpadów powsta³ych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustaw± o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.).
9) zabezpieczenia wszystkich drzew, krzewów oraz ro¶lin wieloletnich (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz prowadziæ prace i sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej na terenie prowadzonych prac, (zgodnie z ustaleniami obowi±zuj±cymi w UG);
10) odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz usuniêcia uszkodzonych ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni/Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, na swój koszt;
11) usuniêcia na swój koszt wszelkich szkód, powsta³ych w trakcie wykonywania prac w szczególno¶ci dotycz±cych uszkodzeñ istniej±cych nawierzchni, instalacji, obiektów ma³ej architektury, w uzgodnieniu z odpowiednim Referatem Urzêdu Gminy Micha³owice;
12) zachowania i nieuszkadzania oznaczeñ geodezyjnych;
13) wykonania robót zgodnie ze sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi odpowiednimi przepisami i wymogami bhp.;
14) ka¿dorazowego pozostawienia, po zakoñczeniu prac, miejsca wykonywania prac czystego, tj. wolnego od odpadów, pozosta³o¶ci budowlanych i innych elementów odpadowych powstaj±cych podczas realizacji robót.
5. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania tylko fabrycznie nowych materia³ów posiadaj±cych wymagane atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty oraz powinny odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane oraz STWiOR.
6. Wykonawca zobowi±zany jest, na ¿±danie Zamawiaj±cego, okazaæ niezbêdne atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty i inne równowa¿ne dokumenty stwierdzaj±ce jako¶æ oraz w³a¶ciwo¶ci materia³ów.
7. Atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty i inne równowa¿ne dokumenty stwierdzaj±ce jako¶æ oraz w³a¶ciwo¶ci materia³ów musz± zostaæ zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
9. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami technicznymi opisanymi w dokumentacji projektowej.
10. Roboty, które sk³adaj± siê na przedmiot zamówienia, bêd± prowadzone w terenie uzbrojonym.
11. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów, studni i innych urz±dzeñ znajduj±cych siê w pasie drogowym, Wykonawca zobowi±zany jest do bezzw³ocznej ich naprawy na koszt w³asny.
12. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy Micha³owice.
14. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane bêd± roboty, od chwili rozpoczêcia robót, a¿ do chwili ich zakoñczenia na danym odcinku, odpowiedzialny jest Wykonawca.
15. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do:
1) sporz±dzenia w porozumieniu z Zamawiaj±cym projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas realizacji robót oraz uzyskania wszystkich niezbêdnych uzgodnieñ i zatwierdzeñ ,
2) wprowadzenia w terenie oznakowania drogowego,
3) usuniêcia w terenie tymczasowego oznakowania drogowego po zakoñczeniu realizacji robót.
16. Pracownicy Wykonawcy wykonuj±cy pracê w terenie musz± byæ wyposa¿eni w ubranie ochronne z logo firmy Wykonawcy oraz elementami odblaskowymi, pojazdy musz± mieæ czytelne logo Wykonawcy.
17. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych w toku realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiaj±cego.
18. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za metody organizacyjno-techniczne stosowane podczas wykonywania robót objêtych przedmiotem zamówienia.
19. Wykonawca, sk³adaj±c ofertê w niniejszym postêpowaniu potwierdza i o¶wiadcza, ¿e posiada do¶wiadczenie, wiedzê oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobowym posiadaj±cym wymagane uprawnienia w zakresie niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
20. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania robót objêtych niniejszym postêpowaniem z nale¿yt± staranno¶ci±, z zasadami wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami (lub równowa¿nymi) oraz przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej oraz uzgodnieniami dokonywanymi w czasie jej trwania.
21. Wszelkie narzêdzia, materia³y, ¶rodki niezbêdne do realizacji robót zapewnia sobie Wykonawca na koszt w³asny.
22. Wykonawca o¶wiadcza, i¿ po zakoñczeniu robót pozostawi miejsce wykonywania prac czyste, tj. wolne od ¶mieci, pozosta³o¶ci budowlanych i innych elementów odpadowych powstaj±cych podczas realizacji robót.
23. Materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania przedmiotu umowy, powinny odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spe³niaæ wymogi okre¶lone w ustawie Prawo budowlane oraz wymagania dokumentacji projektowej.
24. W przypadku, w którym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dojedzie do kontaktu z osob± ze szczególnymi potrzebami w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2024 r. poz. 1411 ze zm.), Wykonawca zobowi±zuje siê do realizacji przedmiotu zamówienia z uwzglêdnieniem warunków dostêpno¶ci, w szczególno¶ci poprzez:
1) zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych;
2) zapewnienie osobie ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby podczas wykonywania czynno¶ci, bêd±cych przedmiotem zamówienia lub przemieszczaj±cej siê w okolicach lub przez teren robót.
25. Termin i warunki gwarancji i rêkojmi:
1) Wykonawca zobowi±zuje siê do udzielenia gwarancji w rozumieniu art. 57 Kodeksu Cywilnego na ca³y zakres zamówienia.
2) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty oraz zastosowane materia³y na okres nie krótszy ni¿ 48 miesiêcy liczony od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
3) W zakresie rêkojmi i gwarancji koszty zwi±zane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosiæ bêdzie Wykonawca.
4) Szczegó³owy opis gwarancji i rêkojmi znajduje siê w Projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ.
26. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê (klauzule spo³eczne):
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 poz. 277) osoby wykonuj±ce czynno¶ci operatora maszyn budowlanych, oraz robotników budowlanych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277
27. Wizja lokalna
1) W celu prawid³owego przygotowania oferty Zamawiaj±cy zaleca i rekomenduje dokonanie przez Wykonawcê wizji lokalnej dla uzyskania niezbêdnej informacji co do ryzyka, trudno¶ci i wszelkich innych okoliczno¶ci jakie mog± mieæ wp³yw na wykonanie przedmiotu zamówienia.
2) Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
3) Zamawiaj±cy nie bêdzie odrzuca³ oferty Wykonawcy, który nie bêdzie uczestniczy³ w wizji lokalnej.
4) Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ Wykonawca sk³adaj±c ofertê bez przeprowadzenia wizji lokalnej nie mo¿e ¿±daæ od Zamawiaj±cego podwy¿szenia umówionej wysoko¶ci wynagrodzenia powo³uj±c siê na ryzyka i trudno¶ci i wszelkie inne okoliczno¶ci mog±ce wyst±piæ w trakcie realizacji umowy objêtej niniejszym przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1025000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1247220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1025000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dowbud-C II Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132987386

7.3.3) Ulica: Pawlikowskiego 1/23

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-983

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1025000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.