Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-31
Krotoszyn: Dostawa materiałów opatrunkowych, okładów zimno-ciepłych oraz siatek chirurgicznych dla SPZOZ Krotoszyn .
Numer ogłoszenia: 358634 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych, okładów zimno-ciepłych oraz siatek chirurgicznych dla SPZOZ Krotoszyn ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych, okładów zimno-ciepłych oraz siatek chirurgicznych dla SPZOZ Krotoszyn..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) Dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010r. nr 107, poz. 679) odpowiednio do klasy wyrobów (dotyczy wszystkich pakietów) z zastrzeżeniem, że: - w Pakiecie nr 1 poz. 2 - 6 ; 10 - 29; - zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II a , reguła 7; - W Pakiecie nr 4 poz.3-5 - zamawiający wymaga dołączenia dokumentów potwierdzających wymogi zawarte w SIWZ - Karta danych technicznych - w Pakiecie nr 9 Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II inwazyjnego oraz załączenia dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji pod postacią Raportu z Walidacji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III pkt 5 i VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . c. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 6 PROJEKTU UMOWY: 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 13 PROJEKTU UMOWY. 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - przedmiotowym / produkt zamienny - sposobu konfekcjonowania - liczby opakowań - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego - zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 20..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Chusta trójkątna bawełniana niejałowa szt. 1 000 2 Gaza opatrunkowa jałowa 0,5m2,17nitek,(sterylizacja: para wodna) szt 13 000 3 Gaza opatrunkowa jałowa 1 m2, 17 nitek, (sterylizacja:para wodna) szt 13 000 4 Kompresy gazowe niejałowe, 8 warstw , 5cm x 5cm,17 nitek a 100 szt. op. 1 000 5 Kompresy gazowe niejałowe, 12 warstw, 7,5cm x 7,5cm,17 nitek a 100 szt. op. 1 000 6 Kompresy gazowe niejałowe, 12 warstw, 10 cm x 10cm, 17 nitek a 100 szt. op. 1 000 7 Kompresy jałowe kombinowane chłonne 15 cm X 25 cm szt. 2 500 8 Kompresy jałowe kombinowane chłonne 10 cm X 20 cm szt. 12 000 9 Kompresy jałowe kombinowane chłonne 10 cm X 10 cm szt. 2 000 10 Kompresy gazowe jałowe, 8 warstw,17 nitek,(sterylizacja:para wodna), 5cm x 5cm a 2 szt. op 2szt 200 000 11 Kompresy gazowe jałowe, 8 warstw,17 nitek, (sterylizacja: para wodna),7,5cm x 7,5cm a 2 szt. op 2szt. 120 000 12 Kompresy gazowe jałowe,12 warstw,17 nitek,(sterylizacja: para wodna), 7,5cm x 7,5cm a 10 szt. op.=10szt 2 500 13 Kompresy gazowe jałowe,12 warstw,17 nitek,(sterylizacja: para wodna), 7,5cm x 7,5cm a 20 szt. op.=20szt 3 200 14 Kompresy gazowe jałowe,12 warstw,17 nitek,(sterylizacja: para wodna),a 7,5cm x 7,5cm a 40 szt. op.=40szt 2 000 15 Kompresy gazowe jałowe, 8 warstw,17 nitek,(sterylizacja: para wodna),10cm x 10cm a 2 szt. op 2szt 80 000 16 Kompresy gazowe jałowe,12 warstw,17 nitek,(sterylizacja: para wodna), 10cm x 10cm a 10 szt. op.=10szt 1 000 17 Kompresy gazowe jałowe,12 warstw,17 nitek,(sterylizacja: para wodna), 10cm x 10cm a 20 szt. op.=20szt 1 000 18 Kompresy gazowe jałowe,12 warstw,17 nitek,(sterylizacja:para wodna ), 10cm x 10cm a 40 szt. op.=40szt 1 000 19 Niejałowe tampony z gazy (tupfery) w kształcie kuli, wykonane z jednego kawałka gazy 20 nitkowej w rozmiarze 20cmx20cm szt. 10 000 20 Niejałowe tampony z gazy (tupfery) w kształcie kuli, wykonane z jednego kawałka gazy 20 nitkowej w rozmiarze 24cmx24cm szt 10 000 21 Kompresy włókninowe, niejałowe 30g, 6 warstw 10cm x 20cm a 100 szt. op. 50 22 Serweta operacyjna jałowa, 40 - 45cm x 40 - 45cm, 4 warstwy,(sterylizacja : para wodna), z nitką RTG (wplecioną na całej długości serwety) i taśmą, gaza 17 - 20 nitek. (produkt finalny serweta operacyjna po wstępnym praniu - dokument potwierdzający wymóg).Opakowanie a 2 szt. op.=2szt 6 000 23 Serweta operacyjna jałowa, 40- 45cm x 40-45cm, 4 warstwy, (sterylizacja:para wodna), z nitką RTG ( wplecioną na całej długości serwety) i taśmą, gaza 17 - 20 nitek, (produkt finalny serweta operacyjna po wstępnym praniu - dokument potwierdzający wymóg). Opakowanie a 3 szt. op.=3szt 2 000 24 Serweta operacyjna jałowa, 40- 45cm x 40-45cm, 4 warstwy, (sterylizacja:para wodna), z nitką RTG ( wplecioną na całej długości serwety) i taśmą, gaza 17 - 20 nitek, ( produkt finalny serweta operacyjna po wstępnym praniu - dokument potwierdzający wymóg). Opakowanie a 5 szt. op.=5szt 4 000 25 Tampon jałowy, (sterylizacja : para wodna), z gazy w kształcie fasolki, ( bardzo twardy), z elementem RTG, wykonany z gazy 24 nitkowej, o rozmiarach 6cm x 6cm +/- 0,2cm, pakowany a 10 szt. op.=10szt 1 200 26 Tampon jałowy, (sterylizacja : para wodna), z gazy w kształcie fasolki, (bardzo twardy), z elementem RTG,wykonany z gazy 24 nitkowej, o rozmiarach 8cm x 8cm +/- 0,2cm, pakowany a 10 szt. op.=10szt 600 27 Tampon jałowy, (sterylizacja :para wodna), z gazy w kształcie fasolki, (bardzo twardy) z elementem RTG,wykonany z gazy 24 nitkowej,o rozmiarach 12cm x 12cm +/- 0,2cm, pakowany a 10 szt. op.=10szt 300 28 Tampon jałowy,(sterylizacja :para wodna),z gazy w kształcie kuli z elementem RTG,wykonany z gazy 20 nitkowej, o rozmiarach 13cm x13cm +/- 5%, pakowany a 10 szt. op.=10szt 300 29 Tampon jałowy,(sterylizacja :para wodna), z gazy w kształcie kuli z elementem RTG,wykonany z gazy 20 nitkowej,o rozmiarach 20x20cm +/- 5%, pakowany a 10 szt. op.=10szt 300 30 Wata celulozowa bielona, 40cm x 60 cm, arkusze / tolerancja +/- 10% / kg 2 000 31 Wata opatrunkowa a 200 g / bawełniano - wiskozowa / minimum 70% bawełny /. op. 300 W poz. 2 - 6 ; 10 - 29; - zamawiający wymaga zaoferowania wyrobu medycznego klasy II a , reguła 7. W poz. 4 - 6; - zamawiający wymaga zaoferowania kompresów z podwijanymi czterema brzegami / kompres bez luźnych nitek /. W poz.1 -31; - zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości 1 op. jednostkowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Elastyczna taśma samoprzylepna, włókninowa, hypoalergiczna szer. 20 cm (klej z syntetycznego kauczuku). mb. 3 000 2 Elastyczna taśma samoprzylepna, włókninowa, hypoalergiczna szer. 15 cm ( klej z syntetycznego kauczuku). mb. 1 200 3 Elastyczna taśma samoprzylepna, włókninowa, hypoalergiczna szer. 10 cm (klej z syntetycznego kauczuku). mb. 100 4 Jałowy, hipoalergiczny opatrunek włókninowy, z nacięciem, do mocowania kaniul, o wymiarach 80 mm x 60 mm , opatrunek o zaokrąglonych rogach z dodatkową poduszeczką , pakowany pojedyńczo (klej z syntetycznego kauczuku). szt. 40 000 5 Przylepiec włókninowy szer. 2,5 cm mb. 25 000 6 Przylepiec na tkaninie szer. 2,5 cm mb. 100 7 Przylepiec jedwabny szer. 2,5 cm mb. 15 000 8 Przylepiec jedwabny szer. 1,25 cm mb. 500 9 Przylepiec z opatrunkiem na włókninie rozmiar 10 cm x 6 cm szt. 1 000 10 Przylepiec z opatrunkiem szerokość 6cm x 5m włókninowy mb. 1 000 11 Wyjałowiony pooperacyjny opatrunek z warstwą chłonną 25 cmx 9 - 10 cm , pakowany pojedyńczo szt. 100 Zamawiający wymaga w pozycji 1-3, 5-11 dostarczenia próbek w ilości jednego opakowania jednostkowego, w pozycji 4: 5 - sztuk jednostkowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 -Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opaska dziana podtrzymująca 4m x 5cm, pakowana pojedyńczo szt. 4 000 2 Opaska dziana podtrzymująca 4m x 10cm, pakowana pojedyńczo szt. 25 000 3 Opaska dziana podtrzymująca 4m x 15cm, pakowana pojedyńczo szt. 10 000 4 Opaska gazowa bawełniana tkana 4 m x 10 cm szt. 200 5 Opaska gazowa bawełniana tkana 4 m x 15 cm szt. 200 6 Opaska elastyczna szer. 15 cm x 5 m tkana z dwiema zapinkami /znajdującymi się w opakowaniu/, pojedyńczo pakowana szt. 8 000 7 Opaska elastyczna szer. 10 cm x 5 m tkana z jedną zapinką /znajdującą się w opakowaniu/,pojedyńczo pakowana. szt. 3 000 W poz.1-7 - zamawiający wymaga dostarczenia próbek po jednym opakowaniu jednostkowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opaska pod opatrunki unieruchamiające z waty syntetycznej 3m x 10 cm szt. 2 500 2 Opaska pod opatrunki unieruchamiające z waty syntetycznej 3m x 15 cm szt. 6 000 3 Opaska gipsowa szer.10cm x 3m, czas wiązania 4-6 min. pakowana a 2 sztuki, w zgrzewanym opakowaniu (obustronnie natryskiwana; minimum 94% naturalnego gipsu w opasce ). szt. 1 000 4 Opaska gipsowa szer. 12cm x 3 m , czas wiązania 4 - 6 minut, pakowana a 2 sztuki, w zgrzewanym opakowaniu ( obustronnie natryskiwana ; minimum 94% naturalnego gipsu w opasce ). szt. 800 5 Opaska gipsowa szer. 14 cm x 3 m , czas wiązania 4 - 6 minut, pakowana a 2 sztuki, w zgrzewanym opakowaniu ( obustronnie natryskiwana ; minimum 94% naturalnego gipsu w opasce ). szt. 3 000 W poz.1-5 - zamawiający wymaga dostarczenia próbek po jednym opakowaniu jednostkowym. W poz.3-5 - zamawiający wymaga dołączenia dokumentów potwierdzających wymogi zawarte w SIWZ - Karta danych technicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5- Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej - z maścią - nie zawierającej substancji czynnych 10 x 10 cm szt. 1 500 2 Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej - z maścią - nie zawierającej substancji czynnych 10 x 20 cm szt. 3 000 3 Opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczenia, jałowy, aktywowany roztworem Ringera działający 24 godziny 7,5 x 7,5 cm (gotowy do użycia). szt. 600 4 Opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczenia, jałowy, aktywowany roztworem Ringera działający 24 godziny 10 x 10 cm (gotowy do użycia). szt. 800 5 Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy do opatrywania ran średnio i silnie sączących 10 x 10 cm szt. 2 400 6 Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy do opatrywania ran średnio i silnie sączących 20 x 20 cm szt. 200 7 Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy do opatrywania ran średnio i silnie sączących15 x 15 cm sz 200 8 Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy do opatrywania ran średnio i silnie sączących na okolice kości krzyżowej 12 x 18 cm szt. 200 9 Jałowy patrunek z hydrofobowej siatki poliamidowej pokrytej metalicznym srebrem 10 x 10 cm szt. 600 10 Jałowy opatrunek z hydrofobowej siatki poliamidowej pokrytej metalicznym srebrem 10 x 20 cm szt. 600 11 Kompresy jałowe z alginianów wapnia do opatrywania ran 10 x 10 cm szt. 1 000 12 Opatrunek jałowy hydropolimerowy, piankowy samoprzylepny, do ran silnie sączących się11cm x 11 cm szt. 200 13 Opatrunek jałowy hydropolimerowy, piankowy samoprzylepny, do ran silnie sączących się10cm x 20 cm szt. 100 14 Opatrunek jałowy hydropolimerowy, piankowy samoprzylepny, do ran silnie sączących się15cm x 15 cm szt. 200 15 Opatrunek jałowy hydrokoloidowy do opatrywania ran na łokciach i piętach 8cm x 12cm szt. 100 16 Opatrunek jałowy, przeźroczysty, samoprzylepny 10cm x 15cm szt. 1 500 17 Amorficzny /bezpostaciowy/, przeźroczysty hydrożel, dozownik w formie strzykawki a 15 ml szt. 400 18 Jednorazowe myjki wykonane z włókniny, miękkie , odporne na rozerwanie pod wpływem wilgoci.Minimalny rozmiar 15cm x 20cm.Opakowanie a 50 sztuk. op.=50szt 200 19 Prześcieradło włókninowe,jednorazowego użytku, nieprzemakalne, 80cm x 210cm a 100 szt op.=100szt 12 20 Niejałowy podkład z warstwą chłonną z rozdrobnionej celulozy ,nieprzemakalny, 60cmx90cm +/- 3cm a 50szt. Chłonność minimalna 2550g. op.=50szt 25 21 Olejek ochronny do skory w aerosolu, zawierający Panthenol a 200 ml szt. 40 22 Płyn do masażu skóry zawierający w swoim składzie Panthenol a 500 ml szt. 30 23 Pianka do oczyszczania skóry a 400 ml zawierająca w swoim składzie kreatynę. szt. 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6 - Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przylepiec z włókniny do łączenia brzegów ran zastępujący nici chirurgiczne, jałowy. wielkość - 6 x 76 /75/ mm szt. 300 wielkość - 3 x 76 /75/ mm szt. 250 wielkość - 6 x 101 /100/ mm szt. 1 000 wielkość - 12 x 101 /100/ mm szt. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7 - Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elastyczna siatka opatrunkowa do mocowania opatrunków typu Codofix( siatka musi zawierać minimum 50% bawełny; możliwość sterylizacji-dokument potwierdzający ten wymóg) Noga dorosłego , w stanie wolnym, opakowanie a 11-12,5 mb.(w stanie roboczym a 25 m) op. 50 Głowa dziecka , w stanie wolnym, opakowanie a 11-12,5 mb.(w stanie roboczym a 25 m) op. 20 Głowa dorosłego , w stanie wolnym, opakowanie a 11-12,5 mb.(w stanie roboczym a 25 m) op. 50 Tułów dziecka , w stanie wolnym, opakowanie a 11-12,5 mb.(w stanie roboczym a 25 m) op. 10 Tułów dorosłego , w stanie wolnym, opakowanie a 11-12,5 mb.(w stanie roboczym a 25 m) op. 40 Dłonie,ramię,stopa,w stanie wolnym,opakowanie a 11-12,5mb.(w stanie roboczym a 25 m) op. 20 Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po jednym opakowaniu jednostkowym z każdej pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Siatki chirurgiczne do operacyjnego leczenia przepuklin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka monofilamentowa, polipropylenowa., niewchłanialna, używana do protezowania powłok ciała w operacjach przepuklin. Rozmiar siatki: 6 cm x 11 cm szt. 40 15 cm x 15 cm szt. 200 30 cm x 30 cm szt. 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9 - Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw jałowy do dializy : serweta typu TMS 35 cm x 35 cm z otworem 5 cm - 1 szt , serweta 50cm x 50cm - 1 szt, pojemnik trzyczęściowy - 1 szt.,kompresy gazowe 7,5 cm x 7,5 cm 8 warstw 17 nitek - 3 x 5 szt., rękawice 7,5 - 1 para, plastofix 2,5 x 15 cm - 1 szt., strzykawka 2 ml Leuer 1 szt., strzykawka 10 ml Leuer - 2 szt. op. 720 2 Pakiet zabiegowy jałowy : tupfer typu kula 30 cm x 30 cm 17 nitek - 7 szt., penseta medyczna, serweta niebieska do owinięcia - 1 szt., kubek plastikowy - 1 szt.,nerka tekturowa - 1 sztuka ,kompres włókninowy 40g 5 cm x 5 cm 4 warstwy - 5 szt., serweta włókninowa typu TF 45 cm x 75 cm z otworem o średnicy 8 cm i przylepcem - 1 szt. op. 980 3 Tupfer gazowy jałowy,typu fasolka, 15 cm x 15 cm, z gazy 17-nitkowej,bez nitki RTG szt, 2 000 4 Tupfer gazowy, jalowy, typu kula, 15 cm x 15 cm, z gazy 17- nitkowej, bez nitki RTG szt. szt. 2 000 5 Tupfer gazowy, jałowy, typu groszki, 12 cm x 12 cm, z gazy 17- nitkowej, bez nitki RTG szt. 2 000 Zamawiający wymaga : - zaoferowania wyrobu medycznego klasy II inwazyjnego, - zaoferowania kompresów z podwijanymi czterema brzegami / kompres bez luźnych nitek /, - sposobu sterylizacji - parą wodną w nadciśnieniu, dla wyrobów z gazy i włókniny kompresowej, - materiały pomocnicze w zestawach - poz. 1, 2 - dopuszczone EO i radiacja - poz. 1,2. - dostarczenia próbek po jednym opakowaniu jednostkowym dla wszystkich pozycji, - załączenia dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji pod postacią Raportu z Walidacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) - zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2026 roku
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz produktów do pielęgnacji skóry
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 15 zadań)
- Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
- Produkty lecznicze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





