Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-21
Pruszków: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę kuchni
i zaplecza w Przedszkolu Miejskim nr 9 przy ul. Moniuszki 9 w Pruszkowie.
Numer ogłoszenia: 35799 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę kuchni i zaplecza w Przedszkolu Miejskim nr 9 przy ul. Moniuszki 9 w Pruszkowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zakres prac projektowych obejmuje: - wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na przebudowę pomieszczeń kuchni i zaplecza wraz z oddzieleniem wewnętrznej klatki schodowej celem dostosowania budynku do obowiązujących przepisów o ochronie przeciw-pożarowej. NA ZAKRES OPRACOWANIA SKŁADA SIĘ: a/ uzyskanie (w imieniu zamawiającego) decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego , b/ wykonanie koniecznych ekspertyz i badań geologicznych, map i inwentaryzacji oraz uzyskanie niezbędnych zgód, opinii, decyzji i uzgodnień, c/ wykonanie projektu budowlanego, obejmującego także projekt zagospodarowania terenu z uzbrojeniem, przyłączami, ewentualnymi sieciami, drogami, chodnikami, parkingami i innymi koniecznymi elementami (w zakresie wystarczającym do uzyskania pozwolenia na budowę), d/ wykonanie projektu wykonawczego (będącego uszczegółowieniem projektu budowlanego w zakresie potrzebnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót). Projekt wykonawczy powinien obejmować także wszystkie konieczne branże m.in. zagospodarowanie terenu wraz z uzbrojeniem, instalacje wewnętrzne, wentylację mechaniczną kuchni z doprowadzeniem czynnika grzewczego z węzła c. o., technologię kuchni, wraz z wyposażeniem (projekty wykonawcze powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i muszą umożliwić wykonawcy wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań), e/ wykonanie projektu organizacji budowy, f/ uzyskanie (w imieniu zamawiającego) pozwolenia na budowę, g/ wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. Dz. U. nr 202 poz. 2072, h/ wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku /Dz. U. nr 120, poz. 1126/, i/ przedmiary robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. j/ kosztorys inwestorski - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku /Dz. U. nr 130, poz. 1389/ z podziałem na etapy jak dla przedmiarów, k/ oświadczenie o kompletności dokumentacji oraz że jest zweryfikowana i posiada odpowiednie uzgodnienia. Uwagi : - pomieszczenie intendentki winno znajdować się w miejscu, w którym jest obecnie, - ilość osób żywionych 100, - ilość personelu kuchni 3 osoby, - Zamawiający wyraża zgodę na adaptowanie znajdującego się na parterze budynku mieszkania na potrzeby kuchni i zaplecza, Gwarancja z tytułu wad przedmiotu umowy winna wynosić minimum 2 lata od daty odbioru końcowego. UWAGA: Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 03.120.1133) oraz zgodnie z Rozporządzaniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). Opracowanie projektu w pełnym zakresie powinno posiadać wymagane decyzje i uzgodnienia (w tym z użytkownikiem) niezbędne do otrzymania decyzji pozwolenia na budowę. Wszystkie materiały do projektowania jednostka projektująca uzyska we własnym zakresie. Na dokumentację składa się: Projekt budowlany - w 5 egzemplarzach, Projekty wykonawcze - w 3 egzemplarzach, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - w 3 egzemplarzach, Komplet przedmiarów - w 3 egzemplarzach, Komplet kosztorysów inwestorskich - w 2 egzemplarzach, Komplet dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej w postaci plików odczytywanych przez powszechnie stosowane programy ( w tym 1 egzemplarz bez kosztorysu inwestorskiego) - w 2 egzemplarzach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.23.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wpłaty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 30 000,00zł. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum po 1(jednym) Projektancie posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania (zgodnie z Przepisami Prawa Budowlanego), w specjalnościach: - architektonicznej bez ograniczeń, - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, c. o., gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisanym na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Udzielą minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonane prace projektowe. 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów. /zał. Wykonawcy/ 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /zał. Wykonawcy/ 3/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /zał. nr 2/ 4/ Wykaz wykonywanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /zał. nr 3/ 5/ Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie /zał. Wykonawcy/ 6/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. /zał. nr 4/ 7/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: tj. kserokopie uprawnień budowlanych do projektowania w specjalnościach: - architektonicznej bez ograniczeń, - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /zał. Wykonawcy/
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. koncepcja przebudowy - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.04.2008.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz awaryjne usunięcie wody zalegającej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...)oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- Dostawa jednego fabrycznie nowego wózka jezdniowego podnośnikowego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi nr 1765E na odcinku Strońsko - Pstrokonie wraz z budową ronda na skrzyżowaniu dróg nr 1765E i 4919E
- Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





