Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-13
Olecko: Rozbudowa, modernizacja i doposażenie bazy kształcenia zawodowego w powiecie oleckim w Olecku przy ul. Wiejskiej
Numer ogłoszenia: 357332 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.olecko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, modernizacja i doposażenie bazy kształcenia zawodowego w powiecie oleckim w Olecku przy ul. Wiejskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Budynek warsztatów w Olecku przy ul. Wiejskiej, roboty budowlano - instalacyjno - wyposażeniowe i zagospodarowanie terenu 2.Budynek wiaty w Olecku przy ul. Wiejskiej, roboty budowlano - instalacyjne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 60000,00 PLN (sześćdziesiąt tysięcy złotych) zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Warunki uczestnictwa - o zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 2.1. Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień oraz zatrudnia pracowników należących do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk, osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego oraz kwalifikacje niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy lub robót. Stanowisko Ilość lat pracy na stanowisku kierownika budowy (robót) Kierownik budowy (robót ogólnobudowlanych) Min 5 2.3.Dysponuje potencjałem technicznym i posiada lub ma zapewniony dostęp /przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób/ do niżej podanych, jednostek wyposażenia technicznego: Jednostki wyposażenia technicznego ILOŚĆ Jednostki transportu /samochody ciężarowe 5 - 10 t/ 1 Rusztowanie fasadowe - komplet 1 Ciągnik kołowy 1 2.4.Posiada doświadczenie zawodowe, zrealizował i przekazał w użytkowanie minimum 2 zamówienia obiektów o zbliżonym zakresie i przybliżonej wartości, jednak nie mniejszej niż 250 000,00 PLN na jednym obiekcie w ostatnich pięciu latach 2.5.Osiąga średni obrót roczny z ostatnich trzech lat w wysokości nie mniejszej niż 1.000 000,00 PLN. 2.6.Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 11.1.formularz ofertowy /wg załączonego wzoru/; 11.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia); 11.3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ); 11.4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art.22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - /załącznik nr 7/; 11.5.Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i składek ZUS 11.6.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 11.7.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /załącznik Nr 4/ oraz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, wraz z zaświadczeniem o członkostwie we właściwej izbie inżynierów budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej /Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami/, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień; 11.8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca /załącznik nr 5/; 11.9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik nr 6/; 11.10.Dowód wniesienia wadium; 11.11.Wypełniony kosztorys ofertowy wg wzoru dołączonego do SIWZ; 11.12.Wypełniony i podpisany projekt umowy wraz harmonogramem rzeczowo finansowym dołączoną do SIWZ 11.13.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /załącznik Nr 3/; 11.14.Dane dotyczące podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania. 11.15.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.16.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 1.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11.17.W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 11.18.Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy winien w ofercie określić, jaka część zamówienia będzie realizowana przez podwykonawcę. 11.19. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11.20. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonym przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 11.21.Ocena spełnienia warunków wymaganych dla Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w pkt. 11, które są potwierdzeniem wymogów określonych w części B SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.olecko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko (kancelaria - pokój nr 22).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1818N miejscowość Orzechówko
- Zakup i dostawa ambulansu z wyposażeniem na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego w Olecku
- Dostawa artykułów żywnościowych - ryby i mrożonki na potrzeby żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku
- Dostawa oleju opałowego do Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku
- Wykonanie usług w zakresie prania, dezynfekcji, prasowania, maglowania bielizny i pościeli szpitalnej oraz odzieży w tym bielizny osobistej pacjentów SPZZOD w Olecku wraz z transportem
- Przebudowa chodnika wraz z wyniesionym przejściem dla pieszych w miejscowości Stożne
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Remont/modernizacja budynków gospodarczych z przeznaczeniem na potrzeby OC w Bytnicy
- Przebudowa drogi gminnej nr DG112401E w Tworowicach
- ZMIANA UKŁADU FUNKCJONALNEGO ŁAZIENEK DLA PACJENTÓW I TOALETY DLA PERSONELU
- Rozbudowa infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej na terenie gminy Ostrówek
- Modernizacja pieszo-rowerowego obiektu mostowego na rzece Świder zlokalizowanego na granicy Józefowa i Otwocka
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.