eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockModernizacja pieszo-rowerowego obiektu mostowego na rzece ¦wider zlokalizowanego na granicy Józefowa i Otwocka



Og³oszenie z dnia 2025-10-15

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja pieszo-rowerowego obiektu mostowego na rzece ¦wider zlokalizowanego na granicy Józefowa i Otwocka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pieszo-rowerowego obiektu mostowego na rzece ¦wider zlokalizowanego na granicy Józefowa i Otwocka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-04a0118f-2a0c-416d-b843-b18eac88c939

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00477462

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00041949/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Modernizacja pieszo-rowerowego obiektu mostowego na rzece ¶wider zlokalizowanego na granicy Józefowa i Otwocka

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://otwock.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za po¶rednictwem Platformy Zamawiaj±cego
https://otwock.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
informacji:1.1. Elektronicznie za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w
zak³adce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy,
;2.1.zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ;
https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania”
zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do
za³o¿enia bezp³atnego konta.
Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza
has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie
do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w
procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas
nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ
z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki
„Korespondencja”.3.Zamawiaj±cy zgodnie okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie
„pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,3.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie
wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu
oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB wtxt,
rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,
mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik za³±czony przez Wykonawcê na
Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Mo¿liwo¶æ otworzenia
pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru
danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.35.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest: :
Wykonanie roboty i czynno¶ci dotycz±ce wykonania zadania pn. „Modernizacja pieszo-rowerowego obiektu mostowego na rzece ¦wider zlokalizowanego na granicy Józefowa i Otwocka”.
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia\Wykonawca w szczególno¶ci:
3.1 wykona wszystkie roboty i czynno¶ci zwi±zane z realizacj± inwestycji, zgodnie z dokumentacj± projektow±: „Projekt remontu mostu dla pieszych na rzece ¦wider w km 4+650”
3.2 wykona dokumentacjê powykonawcz±;
3.3 wykona niezbêdne roboty towarzysz±ce i czynno¶ci formalnoprawne umo¿liwiaj±ce przekazanie wykonanych robót do eksploatacji;
3.4 przeniesie na Zamawiaj±cego maj±tkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej oraz wytworzonej na potrzeby wykonania zamówienia;
3.5 udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia;
3.6 udzieli gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty i wszystkie dostarczone w ramach zamówienia elementy w szczególno¶ci: dokumentacjê, urz±dzenia, systemy, wyposa¿enie i instalacje, infrastrukturê towarzysz±c±.
4. Zakres i opis przedmiotu zamówienia:
Most nad rzek± ¦wider jest czê¶ci± ci±gu komunikacyjnego pieszego i rowerowego dróg publicznych – który stanowi po³±czenie ul. Turystycznej w Otwocku oraz ul. Wawerskiej (Wschodniej) w Józefowie.
Istniej±cy sposób zagospodarowania terenu zosta³ usankcjonowany w sposób formalny przez wytyczenie szlaku pieszo-rowerowego na terenie Rezerwatu ¦wider – Postanowienie Dyrektora RDO¦ (dokument wchodzi w sk³ad dokumentacji projektowej).
W ramach wykonania prac objêtych zamówieniem wykonane zostan±, w szczególno¶ci:
1) wszelkie czynno¶ci okre¶lone w wymaganiach wykazanych w decyzjach, uzgodnieniach uzyskanych w ramach opracowywania ww. projektu, m.in.:
a) zabezpieczenie drzew, na czas robót budowlanych, odpowiednimi zas³onami,
b) przed przyst±pieniem do prac ziemnych, rozpoznanie terenu w zakresie wystêpowania p³azów lub innych zwierz±t chronionych oraz ewentualne, w przypadku stwierdzenia obecno¶ci ww. zwierz±t na terenie budowy, pozyskanie zgody regionalnego Dyrektora Ochrony ¦rodowiska w Warszawie na ich przeniesienie i nastêpnie na przeniesienie w trybie uzyskanej zgody;
c) czynno¶ci i prace okre¶lone w STWIOR oraz decyzjach organów;
2) niezbêdny demonta¿ i rozbiórka elementów obiektu;
3) remont konstrukcji mostu pieszo-rowerowego, w tym w szczególno¶ci: wymianê nawierzchni obiektu, p³yty nadbetonu oraz naprawê gzymsów i wykonanie balustrad obiektu, wzmocnienie posadowienia obiektu, wzmocnienie podpór obiektu strefy dolnej i górnej odtworzenie izbic zabezpieczaj±cych obiektu, wykonanie nowych murów oporowych, naprawê ustroju no¶nego, wykonanie odwodnienia,
4) wykonanie dylatacji ustroju no¶nego,
5) budowê kana³u technologicznego,
6) wykonanie o¶wietlenia obiektu;
7) osadzenie znaków wysoko¶ciowych na obiekcie powi±zanych z osnow± niwelacji pañstwowej;
8) uporz±dkowanie przestrzeni pod mostem w obszarze inwestycji w tym w szczególno¶ci:
usuniêcie sztucznego przetamowania, które znajduje siê pod mostem, oczyszczenie koryta rzeki z drzew i krzewów w rejonie oko³o 8÷10m od krawêdzi obiektu – po stronie górnej i dolnej wody, w tym wykonanie wymaganych nasadzeñ zastêpczych (za ka¿d± wyciêt± 1 szt. drzewa zostanie wykonane nasadzenie zastêpcze).
(W ramach prac projektowych dokumentacji uzyskano zgodê na wycinkê 18 drzew)
9) remont odcinków dojazdowych, bez zmiany uk³adu w planie, z dostosowaniem niwelety do rzêdnych wyremontowanego obiektu,
9) wykonanie nowych schodów w miejsce istniej±cych.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w PPU i dokumentacji Projektowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przej¶æ dla pieszych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 305 pkt 1) w zwi±zku z art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. o warto¶ci: 1 500 000,00 z³ brutto w zakresie polegaj±cym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1 . Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w:
1) w art. 108 ust. 1 Pzp. oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1) – 10) ustawy Pzp;
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Wykluczenie Wykonawcy nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w/w art. 7 ust 1 oraz nie podlegam wykluczeniu z postêpowania na art. 5k Rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporz±dzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporz±dzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporz±dzenie 2022/576.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu
na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca, na funkcjê wymienion± poni¿ej, wska¿e osobê któr± musi mieæ dostêpn± na etapie realizacji zamówienia, spe³niaj±c± nastêpuj±ce wymagania: osoba proponowana do pe³nienia funkcji Kierownik Budowy
wymagana liczba osób: 1
Do¶wiadczenie zawodowe:
Do¶wiadczenie przy budowie, przebudowie lub remoncie 1 obiektu mostowego o d³. min. 40 m o warto¶ci wykonanych prac nie mniejszej ni¿: 1 500 000,00 PLN brutto, na stanowisku:
Kierownika robót mostowych lub Kierownika Budowy lub Inspektora nadzoru robót mostowych.
Za obiekt mostowy Zamawiaj±cy uzna obiekt mostowy w rozumieniu ustawy z dnia 21marca 1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2022., poz. 1693 ze zm.)
Za obiekt mostowy Zamawiaj±cy uzna równie¿ obiekt mostowy w rozumieniu uprzednio obowi±zuj±cego rozporz±dzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ drogowe obiekty in¿ynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 nr 63 poz. 735 ze zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, spe³nianie warunków, Wykonawcy wykazuj± ³±cznie.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie wykona³ dwa zadania obejmuj±ce roboty budowlane dotycz±ce obiektu mostowego obejmuj±ce: budowê, przebudowê lub remont w szczególno¶ci: fundamentowanie, zbrojenie, barierki mostowego o warto¶ci wykonanych prac nie mniejszej ni¿ 1 300 000,00 z³ brutto;
Jako wykonanie (zakoñczenie) zadania nale¿y rozumieæ wystawienie Referencji lub co najmniej ¦wiadectwa Przejêcia (wydanego zgodnie z Subklauzul± 10.1 Warunków Kontraktu dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie koñcowego Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).”
Za obiekt mostowy Zamawiaj±cy uzna równie¿ obiekt mostowy w rozumieniu uprzednio
obowi±zuj±cego rozporz±dzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ drogowe obiekty in¿ynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 nr 63 poz. 735 ze zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, spe³nienie warunków Wykonawcy wykazuj± ³±cznie.
c) Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów,
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami,
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 80 000,00 z³.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zakresu robót i zmiany do umowy
1. Niezale¿nie od podstaw przewidzianych w Pzp Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie
art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ umowy, w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia lub zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów lub zmiany terminu wykonania umowy z powodów przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, a je¿eli spowoduje to udokumentowany wzrost kosztów wykonania umowy, wraz ze stosownym wzrostem wynagrodzenia, je¿eli zmiana uzasadniona jest
1) dzia³aniem organów administracji lub dzia³aniem innych podmiotów z przekroczeniem okre¶lonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w zwi±zku z realizacj± umowy, decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.; lub
2) zmian± przepisów maj±cych znaczenie dla wykonania umowy; lub
3) innych niewymienionych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy wraz ze zmian± wynagrodzenia, je¿eli wyst±pi konieczno¶æ zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy lub ich zastosowanie mia³oby korzystny wp³yw na wykonanie przedmiotu Umowy i osi±gniecie, korzystniejszych parametrów jako¶ciowych lub ekonomicznych równie¿ w eksploatacji obiektu.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, je¿eli wyst±pi konieczno¶æ realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo Budowlane.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku wyst±pienia warunków na placu budowy odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji.
6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w szczególno¶ci, w przypadku :
1) zmiany w bud¿ecie Zamawiaj±cego w zakresie zabezpieczenia ¶rodków na sfinansowanie Umowy,
2) zmian spowodowanych konieczno¶ci± wykonania zamówieñ (robót ) podobnych lub zamiennych, które wstrzymuj± lub maj± wp³yw na terminow± realizacjê przedmiotu Umowy,
3) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego,
4) zmian powoduj±cych opó¼nienie w stosunku do zapisów umowy w terminie przekazania Wykonawcy placu budowy.
7. W przypadku kiedy planowane zmiany maj± istotny wp³yw na zmianê wynagrodzenia Wykonawca mo¿e wyst±piæ do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania przedmiotu Umowy oraz okre¶liæ stopieñ, w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia.
8. Wykonawca jest zobowi±zany w terminie 5 dni roboczych od zawarcia aneksu do umowy do zaktualizowania i uzgodnienia z Zamawiaj±cym harmonogramu, o którym mowa w § 4 ust. 1, z zastrze¿eniem ¿e w przypadku zawarcia aneksu, z uwagi na ewentualn± konieczno¶æ wstrzymania robót, aktualizacja i uzgodnienie harmonogramu rzeczowo-finansowego nast±pi nie pó¼niej ni¿ w terminie 5 dni roboczych od dnia ponownego wprowadzenia Wykonawcy na teren robót.(...)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://otwock.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-28

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Realizacja zadania przez Miasto Otwock stosownie do porozumienia miêdzygminnego nr WIN/1P/2025 pomiêdzy Miastem Otwock a Miastem Józefów w sprawie przyjêcia przez Miasto Otwock zadania pn: „Modernizacja pieszo-rowerowego obiektu mostowego na rzece ¦wider zlokalizowanego na granicy Józefowa i Otwocka”, dotycz±cego wykonania modernizacji pieszo-rowerowego obiektu mostowego usytuowanego na dzia³kach 23,28/8, obr. 82 i 3/2, 3/1 obr. 50 w Józefowie oraz 15/5 obr. 2 i 29/7 obr. 1 w Otwocku.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.