Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-04
Zakopane: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 357254 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Hotelarsko-Turystycznych im. Władysława Zamoyskiego w Zakopanem , ul. Partyzantów 1/5, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 206 68 46, faks 18 206 68 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsht.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i kursów dla uczniów Zespołu Szkół Hotelarsko- Turystycznych w Zakopanem w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zajęcia będą prowadzone w ramach następujących zadań: ZADANIE 1 Kurs Matematyki- Matura - zajęcia pozalekcyjne, 111 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 3 180 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 3 180 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 3 180 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 3 Łącznie: 651 godzin lekcyjnych. ZADANIE 2 Kurs Matematyki- KL1 - zajęcia pozalekcyjne, 74 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 2 120 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 2 120 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 2 120 godziny - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 2 Łącznie: 434 godziny lekcyjne. ZADANIE 3 Kurs Matematyki- Studia - zajęcia pozalekcyjne, 37 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 217 godzin lekcyjnych. ZADANIE 4 ECDL- Europejski Certyfikat umiejętności komputerowych - kurs, 148 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 4 240 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 4 240 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 4 240 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 4 Łącznie: 868 godzin lekcyjnych. ZADANIE 5 Język angielski zawodowy - zajęcia pozalekcyjne, 37 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 217 godzin lekcyjnych. ZADANIE 6 Język niemiecki zawodowy - zajęcia pozalekcyjne, 37 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 217 godzin lekcyjnych. ZADANIE 7 Język francuski zawodowy - zajęcia pozalekcyjne, 37 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 217 godzin lekcyjnych. ZADANIE 8 Język rosyjski zawodowy - zajęcia pozalekcyjne, 37 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 217 godzin lekcyjnych. ZADANIE 9 Pilot wycieczek - kurs, 15 osób - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - minimalna ilość godzin 120 15 osób - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 120 15 osób - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 120 15 osób - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - minimalna ilość godzin 120 Łącznie: 60 osób. ZADANIE 10 Barman - kurs, 15 osób - termin realizacji od 25.11.2010r. do 31.12.2010r. - minimalna ilość godzin 20 15 osób - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 20 15 osób - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 20 15 osób - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - minimalna ilość godzin 20 Łącznie: 60 osób. ZADANIE 11 Pierwsza pomoc - kurs, 15 osób (1)- termin realizacji od 25.11.2010r. do 31.12.2010r. - minimalna ilość godzin 8 15 osób (2)- termin realizacji od 25.11.2010r. do 31.12.2010r. - minimalna ilość godzin 8 15 osób (1)- termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 8 15 osób (2)- termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 8 15 osób (1)-termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 8 15 osób (2)-termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 8 15 osób (1)-termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - minimalna ilość godzin 8 15 osób (2)-termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - minimalna ilość godzin 8 Łącznie: 120 osób. ZADANIE 12 Język migowy - kurs, 6 osób - termin realizacji od 25.11.2010r. do 31.12.2010r. - minimalna ilość godzin 30 6 osób - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 60 6 osób - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 60 6 osób - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - minimalna ilość godzin 60 Łącznie: 24 osoby. ZADANIE 13 Zasady żywienia człowieka z podstawami technologii gastronomicznej - zajęcia pozalekcyjne, 37 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 217 godzin lekcyjnych. ZADANIE 14 Kurs kelnerski - kurs, 15 osób - termin realizacji od 25.11.2010r. do 31.12.2010r. - minimalna ilość godzin 12 15 osób - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 12 15 osób - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 12 15 osób - termin realizacji od 1.01.2013r. do 30.06.2014r. - minimalna ilość godzin 12 Łącznie: 60 osób. ZADANIE 15 Animator turystyki - kurs, 15 osób - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - minimalna ilość godzin 40 15 osób - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 40 15 osób - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 40 15 osób - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - minimalna ilość godzin 40 Łącznie: 60 osób. ZADANIE 16 Akademia CISCO - kurs, 84 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 140 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 140 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 140 godziny - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 504 godziny lekcyjne. ZADANIE 17 Obsługa kasy fiskalnej - kurs, 48 osób - (6 grup) - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - minimalna ilość godzin 15 48 osób -(6 grup) termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 15 48 osób - (6 grup) termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 15 48 osób - (6 grup) termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - minimalna ilość godzin 15 Łącznie: 192 osoby. ZADANIE 18 Przygotowanie do prowadzenia biura rachunkowego - zajęcia pozalekcyjne, 37 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 2 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 2 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 2 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 2 Łącznie: 217 godzin lekcyjnych. ZADANIE 19 Prowadzenie dokumentacji małej placówki handlowej - zajęcia pozalekcyjne, 74 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 120 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 120 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 120 godziny- termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 434 godzin lekcyjnych. ZADANIE 20 Uproszczone formy rozliczeń z budżetem - kurs, 37 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 2 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 2 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 2 60 godziny- termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 2 Łącznie: 217 godzin lekcyjnych. ZADANIE 21 1. Obsługa pieca konwekcyjno- parowego - kurs, 32 godziny - termin realizacji od 25.11.2010r. do 31.12.2010r. - ilość grup- 1 32 godziny - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 32 godziny - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 32 godziny - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 128 godzin kursu. 2. Wypożyczenie pieca - kurs, 1 sztuka - termin realizacji od 25.11.2010r. do 31.12.2010r. 1 sztuka - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. 1 sztuka - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. 1 sztuka - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. Łącznie: 1 sztuka ZADANIE 22 Barista - kurs, 15 osób - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - minimalna ilość godzin 24 15 osób - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 24 15 osób - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 24 15 osób - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - minimalna ilość godzin 24 Łącznie: 60 osób. ZADANIE 23 Somolier - kurs, 15 osób - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - minimalna ilość godzin 12 15 osób - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - minimalna ilość godzin 12 15 osób - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - minimalna ilość godzin 12 15 osób - termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - minimalna ilość godzin 12 Łącznie: 60 osób. ZADANIE 24 Kuchnie świata - zajęcia pozalekcyjne, 24 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 40 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 40 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 40 godziny- termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 144 godziny lekcyjne. ZADANIE 25 Podstawy żywienia dietetycznego - zajęcia pozalekcyjne, 37 godzin - termin realizacji od 1.01.2011r. do 30.06.2011r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2011r. do 30.06.2012r. - ilość grup- 1 60 godzin - termin realizacji od 1.09.2012r. do 30.06.2013r. - ilość grup- 1 60 godzin- termin realizacji od 1.09.2013r. do 30.06.2014r. - ilość grup- 1 Łącznie: 217 godzin lekcyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: II. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe, odpowiednie dla zadania, na które składa ofertę oraz przygotowanie pedagogiczne.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, który posiada co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe, odpowiednie dla zadania, na które składana jest oferta, przygotowanie pedagogiczne, oraz co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsht.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Hotelarsko-Turystycznych ul. Partyzantów 1/5
34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 12:30, miejsce: sekretariat szkoły - Zespół Szkół Hotelarsko-Turystycznych ul. Partyzantów 1/5 34-500 Zakopane.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla uczniów Zespołu Szkół Hotelarsko- Turystycznych w Zakopanem polegającej na realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- Zakup sortów mundurowych - część I
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
- Termomodernizacja pomieszczeń parteru i elewacji leśniczówki Wanta - Morskie Oko
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.