Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Zakopane: Wykonanie map do celów projektowych w zakresie inwestycji prowadzonych przez Powiat Tatrzański
Numer ogłoszenia: 355393 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego , ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie map do celów projektowych w zakresie inwestycji prowadzonych przez Powiat Tatrzański.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi geodezyjne i kartograficzne polegające na wykonaniu map do celów projektowych w zakresie inwestycji prowadzonych przez Powiat Tatrzański. Świadczenie usług geodezyjnych i kartograficznych, o których mowa wyżej, polega na wykonanie następującego zakresu prac: 1) Wykonanie mapy do celów projektowych na przebudowę drogi powiatowej Nr 1651 K Czarny Dunajec - Poronin w km 13+068 - 21+100, 2) Wykonanie mapy do celów projektowych na przebudowę drogi powiatowej Nr 1656 K ulica Powstańców Śląskich w Zakopanem w km 0+467 - 1+985.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, 2) składanych przez Wykonawców do oferty przetargowej uprawnień geodezyjnych z zakresu I prawa geodezyjnego odpowiadających wymaganiom określonym w punkcie 9.1.3) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. IV. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych, tj. uprawnień geodezyjnych z zakresu I prawa geodezyjnego, potwierdzające posiadanie, wymaganych przepisami prawa, przez Wykonawcę uprawnień zawodowych pozwalających świadczyć usługi będąc przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby Zamawiającego, tj.: Starostwo Powiatowe w Zakopanem ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ulica Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, pokój nr 1 Dziennik Podawczy, osobiście lub za pośrednictwem poczty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Nadzór botaniczny nad pracami związanymi z modernizacją szlaków turystycznych
- Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Chramcówki w Zakopanem na potrzeby klubu 'Senior plus'
- Świadczenie usług kontroli biletów w autobusach komunikacji miejskiej
- Zakup wyposażenia oraz urządzeń na potrzeby Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem - II postępowanie
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Zamoyskiego w Zakopanem na cele rekreacyjne.
- Budowa siłowni zewnętrznej - toru przeszkód przy ul. Przewodników Tatrzańskich nr 4 w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowania geodezyjne (14 części)
- Obsługa geodezyjna Gminy Czorsztyn w roku 2025
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Kasinie Wielkiej - Etap I - zlewnia potoku Kasinianka
- Realizacja koncepcji oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji placów zabaw wraz z nadzorem autorskim, z podziałem na zadania.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Szejwy w Dankowicach.
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kobyle, gmina Frysztak"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.