eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszyniec › Zamówienie uzupełniające do umowy nr 2710-5/UL/2013 z dnia 28.01.2013 r. pn.Usługi z zakresu obsługi systemu obserwacyjno - alarmowego Nadleśnictwa Myszyniec w 2013 roku



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Myszyniec: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 2710-5/UL/2013 z dnia 28.01.2013 r. pn.: Usługi z zakresu obsługi systemu obserwacyjno - alarmowego Nadleśnictwa Myszyniec w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 355052 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Myszyniec, Zawodzie 3, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721413, 7722215, faks 029 7721421.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka ogranizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 2710-5/UL/2013 z dnia 28.01.2013 r. pn.: Usługi z zakresu obsługi systemu obserwacyjno - alarmowego Nadleśnictwa Myszyniec w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi leśnictwa polegające na kompleksowym wykonaniu prac z zakresu: a) obsługi punktu alarmowo - dyspozycyjnego (PAD) w siedzibie Nadleśnictwa b) obsługi trzech dostrzegalni przeciwpożarowych zlokalizowanych na terenie leśnictw: Brzozowy Kąt, Podgórze, Dęby 2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 1. Opis przedmiotu zamówienia do Istotnych warunków zamówienia przekazanych w zaproszeniu do negocjacji dotychczasowemu wykonawcy usług. 3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany 7 dni w tygodniu: a) w dostrzegalniach przeciwpożarowych - od godziny 9:00 b) w punkcie alarmowo dyspozycyjnym (PAD): - w dni robocze - od godziny 15:15 - w dni wolne od pracy - od godziny 9:00 c) czas trwania dyżurów w poszczególnych miesiącach: - wrzesień - do godziny 18:00 - październik - do godziny 18:00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Leśnych BARTEK Czesław Brzózka, Wach 84, 07-420 Kadzidło, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14508,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15668,64

  • Oferta z najniższą ceną: 15668,64 / Oferta z najwyższą ceną: 15668,64

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1. Zamówienie uzupełniające do umowy nr 2710-5/UL/2013 udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług, będące powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień 2. Zamówienie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (data zawarcia umowy podstawowej - 28.01.2013 r.) 3. Zamówienie stanowi 24,3 % wartości zamówienia podstawowego (wartość umowy podstawowej netto wynosi 59 706,00 zł) 4. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego 5. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu do zamówienia podstawowego. Precyzyjne ustalenie rozmiaru usług w zamówieniu podstawowym było trudne i opierało się na szacowaniu liczby dni bez deszczu, przewidzianych do objęcia dyżurem przeciwpożarowym. Liczba dni bez deszczu w 2013 roku przewyższała śrenią wartość z ostatnich 3 lat.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.