eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiecdostawa obejmująca



Ogłoszenie z dnia 2006-07-05

POZYCJA 35405

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sosnowiec: dostawa obejmująca: DOSTAWĘ APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezntowana przez Prezydenta Miasta, do kontaktów: Jan Andrzej Wieja Naczelnik Wydziału Zdrowia i Opieki Społecznej, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,, e-mail: informatyk@um.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Zdrowie, Ochrona socjalna, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa obejmująca: DOSTAWĘ APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 41-200 Sosnowiec ul.3-go Maja 33. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż jednego fabrycznie nowego aparatu ultrasonograficznego spełniającego niżej wymienione wymagania techniczne i funkcjonalne oraz przeszkolenie co najmniej 6 osób personelu w zakresie obsługi aparatu. LP. Parametry: / Wartość graniczna: I PARAMETRY OGÓLNE 1. Autoryzacja producenta na sprzedaż i serwis oferowanego sprzętu/Tak 2. Aparat fabrycznie nowy, rok produkcji 2006/ Tak 3. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie reklamacji / Do 48 h 4. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych dla danego modelu/Tak, min. 10 lat 5. Instrukcja obsługi aparatu w J. Polskim/Tak II PARAMETRY JEDNOSTKI GŁÓWNEJ 1.Kanały nadawcze/Min. 1024 2. Kanały odbiorcze/Min. 1024 3. Minimalna częstotliwość pracy/Min. 1,5 MHz 4. Maksymalna częstotliwość pracy/Max. 18,0 MHz 5. Ilość gniazd do podłączenia sond/Min. 4 6. Dynamika systemu/Min. 150 dB 7. Aparat przystosowany do badań: 1 - Ginekologia 2 - Położnictwo 3 - Kardiologia (echo płodu) 4 - Jama brzuszna/Tak, inne (opisać) 8. Głębokość penetracji/ Min.2- 28cm III ARCHIWIZACJA 1. Pamięć filmowa CINE/Min. 3000 obr. 2. Archiwizacja obrazów/Tak 3. Zapis obrazów, pętli i raportów na twardym dysku oraz DVD/Tak 4. Wbudowany w aparat dysk twardy/Min. 80GB 5. Zapis obrazów w formatach JPG, Raw Data, BMP/Tak 6. Zapis pętli filmowych w formatach AVI/Tak IV MONITOR 1. Cyfrowy bez przeplotu/Tak 2.Regulacja pochył, lewo/prawo/Tak 3. Przekątna ekranu/Min.15 cali V OBRAZOWANIE 1. Doppler kolorowy/Tak 1.1 Prędkość przepływu/Min. 1,0 cm/s 1.2 Prędkość przepływu/Max. 2,0 m/s 1.3 Zakres regulacji uchylności bramki/+/- 20 stopni 2. Power Doppler/Tak 3. Doppler Tkankowy kolorowy/Tak 4. Doppler Pulsacyjny/ Tak 1.1 Kąt korekcji/Min. 0-+/-80 stopni 1.2 Min. mierzona prędkość przepływu/Min. 0,4 cm/s 1.3 Regulacja bramki/Min. 1 -15mm 1.4 Max. mierzona prędkość przepływu przy zerowym kącie [cm/s]/Min. 6,5 m/s 5. Obrazowanie 3D/4D/Tak 1.1 Obrazowanie trójwymiarowe ze specjalnych sond objętościowych/Tak 1.2 Prędkość obrazowania 4D/Min. 25 obr/s VI POMIARY 1. Pomiary ginekologiczno- położnicze/Tak, opisać 2. Raporty ginekologiczno- położnicze/Tak, opisać 3. Pomiary kardiologiczne płodu/Tak, opisać 4. Raporty kardiologiczne płodu/Tak, opisać 5. Pomiar objętości w trybie 3D/Tak, opisać VII GŁOWICE 1. Głowica typu convex objętościowa do badań 3D/4D 1.1 Zakres częstotliwości pracy głowicy / Min. 2-5MHz 1.2 Obrazowanie harmoniczne/Tak 1.3 Praca w trybie duplex/triplex/Tak 1.4 Praca w trybie 3D/4D w czasie rzeczywistym/Tak 1.5 Ilość niezależnych elementów/ Min. 192 1.6 Kąt obrazowania/Min. 75 stopni 2. Głowica elektroniczna typu microkonweks do badań endowaginalnych/Tak 1.1 Zakres częstotliwości pracy głowicy/Min. 5-9MHz 1.2 Obrazowanie harmoniczne/Tak 1.3 Ilość niezależnych elementów/ Min. 192 1.4 Kąt obrazowania/Min. 145 stopni 3. Głowica elektroniczna typu linia do badań małych narządów, naczyń/Tak 1.1 Zakres częstotliwości pracy głowicy/Min. 3-10MHz 1.2 Ilość niezależnych elementów/ Min. 192 1.3 Szerokość czoła/Min. 36 mm 1.4 Obrazowanie harmoniczne/Tak VIII WIDEOPRINTER 1. Drukarka termiczna czarno - biała/Tak 2. Drukowanie zdjęć bezpośrednio z klawiatury aparatu/Tak IX MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY APARATU 1. Głowica elektroniczna typu Linia do badań 3D/Tak 1.1 Zakres częstotliwości pracy głowicy/Min. 6-18 MHz 1.2 Ilość niezależnych elementów/ Min. 192 1.3 Obrazowanie harmoniczne/Tak 2. Opcja DICOM/Tak 3. Możliwość podłączenia drukarki kolorowej laserowej/Tak 4. Możliwość podłączenia urządzenia do archiwizacji danych typu. PEN DRIVE /Tak X WYPOSAŻENIE DODATKOWE 1. Dodatkowy Monitor LCD/Min. 17 cali 2 Szkolenie dla 6 asystentów w ośrodku referencyjnym, dającym certyfikaty.( W okresie do 3 miesięcy od daty zainstalowania sprzętu)/Tak 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowany aparat ultrasonograficzny spełnia co najmniej minimalne parametry funkcjonalne i techniczne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz dokument potwierdzający, że aparat ultrasonograficzny jest oznakowany znakiem CE. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa jednego kompletnego aparatu ultrasonograficznego o szacunkowej wartości zamówienia powyżej 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 18.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych PLN 00/100) najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 29.08.2006r. do godz.10.30. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki : 1. Określone w art. 22 ust. 1 w związku z postanowieniami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a)Posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. b)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w punkcie VII. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stwierdzając, jedynie na podstawie dostarczonych dokumentów, czy warunek udziału w postępowaniu został spełniony czy nie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego Rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualne zaświadczenie wystawione przez właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenia wystawione przez : -właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, -właściwy Oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwy Oddział Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, o zwolnieniu, odroczeniu, rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Sprawozdanie finansowe w rozumieniu przepisów o rachunkowości (dla Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego) za rok poprzedzający rok dostawy lub zaświadczenie wydane przez właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o obrotach i dochodach za rok poprzedzający rok dostawy. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert / dotyczy podmiotów zbiorowych /. 9.Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia a także dysponowaniu potencjałem technicznym osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Treść oświadczenia musi być poparta wykazem dostaw aparatów o podobnym charakterze, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy przedstawić wykaz przedmiotów zamówienia, z podaniem ich wartości, terminów (dat) wykonania oraz odbiorców zamówienia. Wykonawca powinien również dołączyć do przedmiotowego oświadczenia dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. 10. Dokument potwierdzający posiadanie przez aparat ultrasonograficzny oznakowania znakiem CE. 11 .Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 12.Wykonawca posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w punktach : 1, 3, 4, 5, 7 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca Ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10 oraz wymienionego w pkt. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. CENA 50 2. JAKOŚĆ 50 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl Opłata: 13,56 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest wysyłana za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.08.2006, godzina 11:00, Urząd Miejski w Sosnowcu Al.Zwycięstwa 20 pokój nr 307.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.