Ogłoszenie z dnia 2013-08-30
Łomża: usługa koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu: Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża
Numer ogłoszenia: 352318 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży , ul. Polna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 218 05 44, faks 86 218 05 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcre-lomza.webd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu: Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach projektu planuje się powołanie 4 sieci, w tym sieć dyrektorów/rek. W ramach każdej sieci współpracować ze sobą będzie 24 nauczycieli/lek lub dyrektorów/rek z różnych szkół i przedszkoli, tj, w sumie 96 nauczycieli/lek i dyrektorów/rek szkół/przedszkoli. Członkowie sieci będą spotykać się 10 razy w trakcie trwania projektu (po 5 spotkań w roku szkolnym w danej sieci). Między spotkaniami nauczyciele będą pracować na platformie internetowej udostępnionej przez ORE. Koordynator przygotuje sprawozdanie z realizacji Rocznego Planu Pracy Sieci, zawierającego relację z przebiegu spotkań oraz wypracowanych rezultatów i zamieści je na platformie internetowej. Współpraca będzie odbywać się również za pomocą forów wymiany doświadczeń, których moderatorem będzie koordynator..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art. 22 ust. 1, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : osoby, które posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W zakresie tego warunku wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami (wykonawca będący osobą fizyczną może wskazać sam siebie), które zostaną oddelegowane do pełnienia funkcji Koordynatora Sieci posiadające: wykształcenie wyższe II stopnia potwierdzone dyplomem lub odpisem dyplomu ukończenia studiów,przynajmniej 10 letni staż pracy w oświacie, potwierdzony zaświadczeniem o stażu pracy,prowadzenie w szkołach działań skierowanych do nauczycieli (np. lider WDN, przewodniczący zespołu samokształceniowego, doświadczenie w szkoleniu Rad Pedagogicznych), poświadczone zaświadczeniem o prowadzonych działaniach z 2 ostatnich lat pracy, ukończone szkolenie dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia lub inne dotyczące moderowania pracy grup dorosłych poświadczone zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia,bardzo dobra znajomość obsługi komputera, poświadczona dyplomem ukończenia studiów, kursu, oświadczeniem, złożą pisemną wypowiedź na temat:Jak planuję stworzyć grupę współpracy i samokształcenia ( sieć)? Moje metody i formy pracy z grupą dorosłych,nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art. 22 ust. 1, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art. 22 ust. 1, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art. 22 ust. 1, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy element formularza ofertowego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy element formularza ofertowego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osoby fizycznej oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy zgodnie z pkt 3.Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 U PZP albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej oświadczenie w tym zakresie zawarte jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów za grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również przez tego przedsiębiorcę. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona dokumentu składanego w kopii. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego pełnomocnika, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII ppkt 2 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Referencje - 10
- 3 - Doświadczenie w kierowaniu pracą zespołów nauczycielskich z dwóch ostatnich lat pracy - 10
- 4 - wyp. pisemna Jak planuję stworzyć grupę współpracy i samokształcenia, sieć. Moje metody i formy pracy z grupą dorosłych - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
terminu wykonania zamówienia z powodu zmian w terminie projektu, zmiany osób wymienionych w umowie reprezentujących strony lub zmiany osób przy pomocy których realizuje się zamówienie, wszystkie zmiany mogą byc dokonane na podstawie aneksu do umowy wprowadzającego te zmiany podpisanego przez obie strony umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lcre-lomza.webd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 18-400 Łomża ul. Polna 16 sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 08:00, miejsce: 18-400 Łomża ul. Polna 16 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. POKL Priorytet III- wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo-garażowo-warsztatowym oraz PSZOK na działce nr 156 obręb Janowo
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa ortez i produktów ortopedycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa odczynników i akcesoriów do diagnostyki laboratoryjnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
więcej: przetargi w Łomży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.