To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-13
Piekary Śląskie: Obsługa prawna Urzędu Miasta Piekary Śląskie oraz miejskich jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 35205 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426476 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Urzędu Miasta Piekary Śląskie oraz miejskich jednostek organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Obsługa prawna Urzędu Miasta Piekary Śląskie oraz niżej wymienionych miejskich jednostek organizacyjnych: 1) Miejskie Przedszkole nr 1 w Piekarach Śląskich 2) Miejskie Przedszkole nr 2 w Piekarach Śląskich 3) Miejskie Przedszkole nr 3 w Piekarach Śląskich 4) Miejskie Przedszkole nr 4 w Piekarach Śląskich 5) Miejskie Przedszkole nr 5 w Piekarach Śląskich 6) Miejskie Przedszkole nr 7 w Piekarach Śląskich 7) Miejskie Przedszkole nr 8 w Piekarach Śląskich 8) Miejskie Przedszkole nr 10 w Piekarach Śląskich 9) Miejskie Przedszkole nr 11 w Piekarach Śląskich 10) Miejskie Przedszkole nr 12 w Piekarach Śląskich 11) Miejskie Przedszkole nr 13 w Piekarach Śląskich 12) Miejskie Przedszkole nr 15 w Piekarach Śląskich 13) Miejskie Przedszkole nr 17 w Piekarach Śląskich 14) Miejska Szkoła Podstawowa nr 1 w Piekarach Śląskich 15) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Piekarach Śląskich 16) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Piekarach Śląskich 17) Miejska Szkoła Podstawowa nr 5 w Piekarach Śląskich 18) Miejska Szkoła Podstawowa nr 9 w Piekarach Śląskich 19) Miejska Szkoła Podstawowa nr 11 w Piekarach Śląskich 20) Miejska Szkoła Podstawowa nr 12 w Piekarach Śląskich 21) Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 w Piekarach Śląskich 22) Miejska Szkoła Podstawowa nr 14 w Piekarach Śląskich 23) Miejska Szkoła Podstawowa nr 15 w Piekarach Śląskich 24) Zespół Szkół im. Grzegorzewskiej w Piekarach Śląskich 25) Miejskie Gimnazjum nr 1 w Piekarach Śląskich 26) Miejskie Gimnazjum nr 2 w Piekarach Śląskich 27) Miejskie Gimnazjum nr 3 w Piekarach Śląskich 28) Miejskie Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich 29) Zespół Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich 30) I Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego w Piekarach Śląskich 31) Zasadnicza Szkoła Zawodowa w Piekarach Śląskich, 32) Dom Dziecka w Piekarach Śląskich, 33) Miejska Biblioteka Publiczna w Piekarach Śląskich, 34) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Piekarach Śląskich, 35) Zakład Ekonomiczno - Finansowej Obsługi Placówek Oświatowych w Piekarach Śląskich, 36) Żłobek Miejski w Piekarach Śląskich. Obsługa prawna obejmuje w szczególności: a) udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i formalno-prawnym, b) sporządzanie projektów przepisów gminnych w sprawach szczególnie skomplikowanych, c) udział w sesjach Rady Miasta, świadczenie pomocy prawnej w ich trakcie, udział w posiedzeniach komisji według zapotrzebowania, d) reprezentowanie Zamawiającego przed sądami powszechnymi i szczególnymi, organami administracji publicznej oraz innymi organami i instytucjami (w tym Krajowej Izbie Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz sądami polubownymi lub mediatorami), jak również przed organami egzekucyjnymi, e) udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych, f) udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, g) wydawanie opinii prawnych, h) opiniowanie projektów: umów, porozumień, statutów, regulaminów, upoważnień, pełnomocnictw i zarządzeń, i) sporządzanie projektów umów cywilnoprawnych w sprawach szczególnie skomplikowanych, j) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach i negocjacjach, k) świadczenie pomocy prawnej w trakcie narad Prezydenta Miasta, l) opiniowanie treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych, m)wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Zamawiającego oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, n) zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wszystkich sprawach będących w toku, postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych, jak również i innych rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać ww. czynności bez zbędnej zwłoki, przy czym ustala się terminy wyrażone w dniach, dla czynności wymienionych w: lit.a) 7 dni, w sprawach szczególnie skomplikowanych 10 dni, lit. b) 10 dni, lit. g) 5 dni, w sprawach szczególnie skomplikowanych 7 dni, w sprawach dotyczących zamówień publicznych 4 dni, lit h) 3 dni, lit i) 10 dni, lit. l) 10 dni. 3. Wykonawca będzie wykonywał ww czynności w terminach gwarantujących ich należyte wykonanie, z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu tego rodzaju usług i z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia minimalnego standardu świadczonych usług, na okoliczność czego: a/ wyznacza koordynatora obsługi prawnej jako odpowiedzialnego za całokształt spraw związanych z realizacją postanowień niniejszej umowy, b/ zapewnia świadczenie w siedzibie Zamawiającego w sposób stały obsługi prawnej przez radcę prawnego/adwokata oraz przez aplikanta radcowskiego/adwokackiego przez 6 godzin w każdym dniu roboczym, według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu pracy, c/ zapewnia kontakt telefoniczny w pozostałych godzinach urzędowania Zamawiającego pod wskazanymi numerami telefonów, d/ zapewnia obsługę prawną poza siedzibą Urzędu Miasta, jeżeli jest to niezbędne do wykonania określonej czynności. 5.Osoby, o których mowa w pkt 4, zobowiązane będą podporządkować się w niezbędnym zakresie wszelkim postanowieniom określającym organizację pracy w Urzędzie Miasta w Piekarach Śląskich. 6.Zmiana radców prawnych wykazanych przez Wykonawcę w harmonogramie pracy do obsługi Urzędu jest możliwa po złożeniu pisemnego wniosku będzie wymagała wyrażenia zgody przez Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO DARIUSZ MICHALSKI
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO DARIUSZ MICHALSKI
- Kancelaria Radcy Prawnego Dariusza Michalskiego, ul. Dmowskiego 15/1, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 374000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 458286,00
Oferta z najniższą ceną: 458286,00 / Oferta z najwyższą ceną: 458286,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2025 roku - Pieczywo oraz wyroby cukiernicze
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2025 - Nabiał
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2025 roku - Mięso, wędliny oraz drób
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2025 roku - Jaja
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2025 roku - Ryby oraz mrożonki i lody
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2025 roku - Art. sypkie, przyprawy, słodycze
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług prawnych oraz pomocniczych działań zakupowych związanych z realizacją przedsięwzięć w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na trzy części
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.