To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-07
Gdańsk: Usługa organizacji czterech spotkań promujących kulturę polską i regionalną dla zagranicznych studentów programu ERASMUS przebywających w Uniwersytecie Gdańskim, w tym jednego spotkania powitalno-integracyjnego dla studentów ERASMUSA przyjeżdżających do 4 uczelni gdańskich - 600 osób (Politechniki Gdańskiej, Akademii Sztuk Pięknych, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i Uniwersytetu Gdańskiego)
Numer ogłoszenia: 35177 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21579 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji czterech spotkań promujących kulturę polską i regionalną dla zagranicznych studentów programu ERASMUS przebywających w Uniwersytecie Gdańskim, w tym jednego spotkania powitalno-integracyjnego dla studentów ERASMUSA przyjeżdżających do 4 uczelni gdańskich - 600 osób (Politechniki Gdańskiej, Akademii Sztuk Pięknych, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i Uniwersytetu Gdańskiego).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa organizacji czterech spotkań promujących kulturę polską i regionalną dla zagranicznych studentów programu ERASMUS przebywających w Uniwersytecie Gdańskim, w tym jednego spotkania powitalno-integracyjnego dla studentów ERASMUSA przyjeżdżających do 4 uczelni gdańskich - 600 osób (Politechniki Gdańskiej, Akademii Sztuk Pięknych, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i Uniwersytetu Gdańskiego). 1) Zamówienie obejmuje zorganizowanie 4 spotkań integracyjnych dla studentów zagranicznych przebywających w Uniwersytecie Gdańskim w ramach programu ERASMUS w semestrze letnim roku akademickiego 2012/2013 oraz semestrze zimowym 2013/2014, w tym jednego spotkania powitalno-integracyjnego dla studentów ERASMUSA przyjeżdżających do 4 uczelni gdańskich - 600 osób (Politechnika Gdańska, Akademia Sztuk Pięknych, Gdański Uniwersytet Medyczny i Uniwersytet Gdański). Ze względu na charakter spotkań powinny być one ukierunkowane na prezentacje polskich potraw, tradycji i kultury. Spotkania mają charakter interaktywny dlatego też w ofercie powinna być przewidziana możliwość samodzielnego przygotowania przez uczestników części posiłków , wystroju sali i stołów (w przypadku Wielkanocy i Wigilii). Do przygotowania posiłków konieczne będzie poza dostarczeniem składników zapewnienie dostępu do kuchni i akcesoriów kuchennych oraz miejsca do przygotowania pierniczków, mazurków, sałatek, barszczu czerwonego. W tym przypadku konieczne będzie również wsparcie profesjonalnego personelu kuchennego. Organizator musi zapewnić studentom wymagane do przygotowania posiłków jednorazowe rękawiczki oraz fartuchy. Biorąc pod uwagę zainteresowania uczestników niezbędne będzie zapewnienie bezpiecznego terenu na wolnym powietrzu wokół lokalu (np. las, park), który będzie można wykorzystać na zabawy integracyjne: 2) Majowy marsz na orientację będzie wymagał opracowania bezpiecznej trasy w lesie wokół obiektu - studenci muszą otrzymać mapy topograficzne z zaznaczonymi punktami orientacyjnymi, podczas tego spotkania przewidziane są również inne zabawy integracyjne na wolnym powietrzu wymienione w załączniku nr 2 3) Spotkanie wigilijne przewiduje spacer do lasu po choinkę, przygotowaną uprzednio przez organizatora. 4) Spotkanie wielkanocne przewiduje szukanie czekoladowych zajączków w lesie oraz tradycyjny polski śmigus dyngus na terenie wokół obiektu. 5) Odnośnie spotkania powitalnego dla studentów zagranicznych z 4 uczelni, które odbędzie się 27.09.2013r.; - Zamawiający udziela zamówienia w imieniu i na rzecz Uczelni wchodzących w skład porozumienia, którego kopia stanowi załącznik nr 9 (do SIWZ) 6) W pobliżu obiektu powinno być miejsce przeznaczone na rozpalenie ogniska podczas wszystkich spotkań (poza Wielkanocą). 3. Mając na uwadze ukierunkowanie spotkań na promowanie tradycji polskiej obiekt musi swoim charakterem i architekturą nawiązywać do kultury regionalnej, musi mieć też charakter stały nie tylko sezonowy. Wykonawca musi wskazać w załączniku nr 1 (do SIWZ) konkretny obiekt, w którym będą odbywały się spotkania. 4. Ze względu na koszty dojazdu miejsce spotkań (obiekt) musi być położone w promieniu do 20 kilometrów od Rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego, (adres: ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk). Zamawiający zastrzega, iż każde ze spotkań musi odbyć się w tym samym miejscu (w tym samym obiekcie). Niezależnie od ilości osób podczas każdego ze spotkań, cały obiekt powinien być do dyspozycji Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zamawiającemu obiektu zapewniającego 600 miejsc siedzących w zamkniętych pomieszczeniach z ogrzewaniem. 6. Wykonawca zapewnia sprzęt multimedialny na potrzeby każdego ze spotkań. 7. W obiekcie obok sali konferencyjnej ma znajdować się oddzielne pomieszczenie, w którym odbywać się będzie dyskoteka i występ zespołu folklorystycznego. 8. Dyskoteka musi być prowadzona w języku angielskim. 9. Menu podczas spotkań dla studentów (wg. załącznika nr 2 i 6 do SIWZ), musi być opisane w jęz. angielskim. Stół na którym postawione zostaną potrawy ma być opatrzony kartonikami z angielskojęzycznym opisem danego produktu. 10. Obsługa spotkań studentów musi komunikować się z uczestnikami w języku angielskim. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. Skład menu przewidziany dla jednej osoby, z podaniem gramatury produktów znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ (4 zakładki odpowiednio dla każdego spotkania).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Tytuł projektu LLP ERASMUS Nr umowy: 2012-1-PLI-ERA02-28655 Nr zadania 1400-12.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sopocka Agencja Kultury Alicja Sowińska, ul. Króla Jana Kazimierza 4 B/5, 81-742 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96026,04
Oferta z najniższą ceną: 96026,04 / Oferta z najwyższą ceną: 96026,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługi cateringowe podczas 9 edycji Śląskiego Festiwalu Nauki
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





