Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-01
Żywiec: Zakup i dostawa żywności do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu
Numer ogłoszenia: 35137 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8612424, faks 033 8614623.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.zywiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa żywności do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa żywności do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 3. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części i obejmuje: a) CZĘŚĆ I: Dostawa mięsa i wędlin Wspólny słownik zamówień: - 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - 15110000-2 - Mięso - 15131130-5 - Wędliny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I określa wykaz mięs i wędlin stanowiący Załącznik Nr 4 do specyfikacji. b) CZĘŚĆ II: Dostawa produktów mleczarskich Wspólny słownik zamówień: - 15500000-3 - Produkty mleczarskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II określa wykaz produktów mleczarskich stanowiący Załącznik nr 5 do specyfikacji. 3. Ilości podane przez Zamawiającego w wykazach dotyczących części I oraz części II zamówienia stanowiących Załączniki Nr 4 i Nr 5 do Specyfikacji są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na mięsa, wędliny i produkty mleczarskie będzie odbiegać od ilości wskazanych w wykazach. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych mięs, wędlin i produktów mleczarskich oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych mięs, wędlin i produktów mleczarskich, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. 4. Dostarczony towar powinien być dobrej jakości, odpowiadać przepisom sanitarnym i recepturom, powinien posiadać oznaczenia daty przydatności do spożycia oraz jego producenta. 5. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w wykazie. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. 6. Towar powinien być dostarczany w każdy dzień roboczy i w soboty (sporadycznie). 7. Szczegółowy asortyment dostawy podawany będzie wykonawcy najpóźniej na dzień przed dostawą do godz. 15:00. 8. Towar dostarczany ma być do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy najpóźniej do godz. 08:00 w dniu dostawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.50.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości określonej dla każdej z części w następujących kwotach: a) dla CZEŚĆI I w wysokości: 1 500,00 zł, b) dla CZĘŚĆI II w wysokości: 1 500,00 zł W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, na dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium należy wyszczególnić poszczególne kwoty wadium na każdą z części. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Żywcu, na konto: Getin Noble Bank Oddział w Bielsku-Białej Filia w Żywcu 37 1560 1023 0000 9140 0000 0253. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż wyżej opisanej, należy składać w kasie Starostwa Powiatowego w Żywcu przy ul. Krasińskiego 13, I piętro, pok. nr 31, przy czym na każdą z części należy złożyć oddzielny dokument. 5. Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający nie będzie wymagał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy od Wybranego Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie oceniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 30 000,00 PLN. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W celu potwierdzenia, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest przedłożyć : a) Wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji), zawierający m.in.: - oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, - oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 2 do Specyfikacji), a także -- o ile wynika to ze złożonego oświadczenia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. c) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) W przypadku złożenia oferty na część I zamówienia - wypełniony przez Wykonawcę wykaz mięs i wędlin zgodny z wykazem stanowiącym Załącznik nr 4 do Specyfikacji. e) W przypadku złożenia oferty na część II zamówienia - wypełniony przez Wykonawcę wykaz produktów mleczarskich zgodny z wykazem stanowiącym Załącznik nr 5 do Specyfikacji. f) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych - postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. W przypadku złożenia oferty na obydwie części, dokumenty o których mowa w ppkt. d) i e) winny być złożone łącznie. 3) Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, z tym że pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 4) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oraz zostać przedłożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 5) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. (Dz. U. 2009r. Nr 226 poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 6) W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 7) Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 8) W wypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) dokumenty, o których mowa w pkt. IV SIWZ ppkt. 2 a - d) winny zostać przedłożone odrębnie w odniesieniu do każdego z wykonawców. 9) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia w ramach spółki cywilnej dokumenty, o których mowa w pkt. IV SIWZ ppkt. 2 c) i d) winny zostać przedłożone odrębnie w odniesieniu do spółki cywilnej oraz odrębnie w odniesieniu do jej wspólników. 10) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna), warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę, natomiast warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 - 4 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Złożone przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie oświadczenia, o których mowa wyżej powinny potwierdzać spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zywiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żywcu
Wydział Rozwoju i Strategii
ul. Leśnianka 102a
34-300 Żywiec
pok. nr 24 - II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żywcu ul. Krasińskiego 13 34-300 Żywiec parter - Biuro Informacji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I: Dostawa mięsa i wędlin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa żywności do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 3. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części i obejmuje: a) CZĘŚĆ I: Dostawa mięsa i wędlin Wspólny słownik zamówień: - 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - 15110000-2 - Mięso - 15131130-5 - Wędliny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I określa wykaz mięs i wędlin stanowiący Załącznik Nr 4 do specyfikacji. b) CZĘŚĆ II: Dostawa produktów mleczarskich Wspólny słownik zamówień: - 15500000-3 - Produkty mleczarskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II określa wykaz produktów mleczarskich stanowiący Załącznik nr 5 do specyfikacji. 3. Ilości podane przez Zamawiającego w wykazach dotyczących części I oraz części II zamówienia stanowiących Załączniki Nr 4 i Nr 5 do Specyfikacji są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na mięsa, wędliny i produkty mleczarskie będzie odbiegać od ilości wskazanych w wykazach. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych mięs, wędlin i produktów mleczarskich oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych mięs, wędlin i produktów mleczarskich, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. 4. Dostarczony towar powinien być dobrej jakości, odpowiadać przepisom sanitarnym i recepturom, powinien posiadać oznaczenia daty przydatności do spożycia oraz jego producenta. 5. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w wykazie. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. 6. Towar powinien być dostarczany w każdy dzień roboczy i w soboty (sporadycznie). 7. Szczegółowy asortyment dostawy podawany będzie wykonawcy najpóźniej na dzień przed dostawą do godz. 15:00. 8. Towar dostarczany ma być do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy najpóźniej do godz. 08:00 w dniu dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II: Dostawa produktów mleczarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa żywności do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu przy ul. Komisji Edukacji Narodowej 3. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części i obejmuje: a) CZĘŚĆ I: Dostawa mięsa i wędlin Wspólny słownik zamówień: - 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - 15110000-2 - Mięso - 15131130-5 - Wędliny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I określa wykaz mięs i wędlin stanowiący Załącznik Nr 4 do specyfikacji. b) CZĘŚĆ II: Dostawa produktów mleczarskich Wspólny słownik zamówień: - 15500000-3 - Produkty mleczarskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II określa wykaz produktów mleczarskich stanowiący Załącznik nr 5 do specyfikacji. 3. Ilości podane przez Zamawiającego w wykazach dotyczących części I oraz części II zamówienia stanowiących Załączniki Nr 4 i Nr 5 do Specyfikacji są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na mięsa, wędliny i produkty mleczarskie będzie odbiegać od ilości wskazanych w wykazach. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych mięs, wędlin i produktów mleczarskich oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych mięs, wędlin i produktów mleczarskich, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. 4. Dostarczony towar powinien być dobrej jakości, odpowiadać przepisom sanitarnym i recepturom, powinien posiadać oznaczenia daty przydatności do spożycia oraz jego producenta. 5. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w wykazie. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. 6. Towar powinien być dostarczany w każdy dzień roboczy i w soboty (sporadycznie). 7. Szczegółowy asortyment dostawy podawany będzie wykonawcy najpóźniej na dzień przed dostawą do godz. 15:00. 8. Towar dostarczany ma być do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy najpóźniej do godz. 08:00 w dniu dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- "Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1425 S (...) w Jeleśni" - drugie postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Adama Mickiewicza w Żywcu
- Oczyszczanie dróg gminnych na terenie miasta Żywca
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2025/2026 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby realizacji działań w ramach projektu pn. "Jestem!"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie na okres 01.09.2025 r. - 30.08.2026 r.
- "Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2025/2026 roku"
- Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Gostycynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.