eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NałęczówOpracowanie projektu technicznego Zintegrowanego Węzła Przesiadkowego Nałęczów Centrum, w ramach projektu Zintegrowany Węzeł Komunikacyjny Nałęczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-17

Nałęczów: Opracowanie projektu technicznego Zintegrowanego Węzła Przesiadkowego Nałęczów Centrum, w ramach projektu Zintegrowany Węzeł Komunikacyjny Nałęczów
Numer ogłoszenia: 35076 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nałęczów , al. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów, woj. lubelskie, tel. 081 5014500, faks 081 5014500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naleczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu technicznego Zintegrowanego Węzła Przesiadkowego Nałęczów Centrum, w ramach projektu Zintegrowany Węzeł Komunikacyjny Nałęczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu technicznego dla zadania - Budowa Zintegrowanego Węzła Przesiadkowego - Nałęczów Centrum w ramach projektu Zintegrowany Węzeł Komunikacyjny Nałęczów. Wykonanie projektu zagospodarowania działek nr - 127.1, 236.6, 339, 331.1, 331.2, 332, 333.1, 333.2, 321 (od granicy wschodniej do zachodniej granicy działki 332, 335, 340.10, 236.5, 163, 16.1 uwzględniającego: 1. Opracowanie projektu budowy wielofunkcyjnego placu miejskiego, stanowiącego centralne miejsce węzła wykorzystywane w celach komunikacyjnych, wypoczynkowych i informacyjnych przez mieszkańców Nałęczowa, Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego, kuracjuszy i turystów przybywających do Nałęczowa z poza LOF. Od projektu wymagane jest przedstawienie rozwiązań w zakresie organizacji reprezentacyjnego placu miejskiego, parkingu dla pojazdów osobowych, parkingu dla rowerów tradycyjnych i elektrycznych oraz motorowerów elektrycznych, ciągu pieszego wzdłuż rzeki Bochotniczanki, małej architektury, oświetlenia terenu, zagospodarowania terenów zielonych, zagospodarowania brzegów rzeki Bochotniczanki. Działki nr 331.1, 331.2, 332, 333.1, 333.2, 321 (od granicy wschodniej do zachodniej granicy działki 332), 335. 2. Opracowanie projektu kładki nad rzeką Bochotniczanką prowadzącej z działki nr 332 na działkę nr 340.10. 3. Opracowanie projektu budowy przystanku autobusowego z wiatą przystankową przy ul. Poniatowskiego - działki nr 236.5, 332 . 4. Opracowanie projektu postoju TAXI przy ul. Poniatowskiego. Działki nr 236.5, 332. 5. Opracowanie projektu budowy parkingu przy ul. Poniatowskiego (parking dla min. 10 samochodów osobowych w tym dla osób niepełnosprawnych), działka nr 332. 6. Opracowanie koncepcji przebudowy skrzyżowania ulic Armatnia Góra, 1-go Maja, Poniatowskiego i Chopina w Nałęczowie. Działki nr: 127.1, 236.6, 339 uwzględniającą następujące elementy: - analizę funkcjonalno-ruchową z wykonaniem pomiarów ruchu o charakterze turystycznym w sobotę od 7oo do 10oo oraz w niedzielę od 17oo do 20oo, zwierającą strukturę rodzajową i kierunkową oraz prognozę ruchu na przedmiotowym skrzyżowaniu. - analizę bezpieczeństwa ruchu - analizę wypadków i kolizji na odcinku objętym opracowaniem: ilość wypadków i kolizji, rodzaj wypadku lub kolizji, przyczyny wypadku lub kolizji, - uzasadnienie przebudowy przedmiotowego skrzyżowania na skrzyżowanie z wyspą centralną typu rondo lub proponowane warianty rozwiązań geometrycznych. 7. Opracowanie projektu budowy ronda na skrzyżowaniu skrzyżowania ulic Armatnia Góra, 1-go Maja, Poniatowskiego i Chopina w Nałęczowie. Działki nr: 127.1, 236.6, 339. 8. Opracowanie projektu przebudowy ul. Partyzantów - działka nr 163 na odcinku ok. 370 mb, od ul. Poniatowskiego do ul. Nowickiego ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczenia skarpy od strony działki nr 162. 9. Opracowanie projektu budowy stacji do ładowania samochodów elektrycznych uwzględniającej 2 stanowiska do ładowania wolnego gwarantujące możliwość podłączania jak największej ilości typów samochodów i 5 stanowisk do ładowania szybkiego gwarantujące możliwość podłączania jak największej ilości typów samochodów. Działki: 333.1, 333.2, 332. 10. Opracowanie projektu budowy przystani rowerowej. Przystań powinna umożliwiać przechowywanie i wypożyczanie 50 szt. rowerów tradycyjnych, 50 szt. rowerów elektrycznych i 20 skuterów elektrycznych. Wyposażenie przystani powinno uwzględniać urządzenia pozwalające na ładowanie przechowywanych pojazdów elektrycznych. Działki nr 332. 11. Opracowanie projektu przebudowy chodnika łączącego przystanek autobusowy i parking przy ul. Poniatowskiego . Działka nr 236.5. 12. Opracowanie projektu budowy panoramicznej gabloty ekspozycyjnej na działce nr 331.1. 13. Opracowanie projektu budowy części zintegrowanego monitoringu wizyjnego obejmującego zasięgiem teren działek objętych projektowaniem, z wyłączeniem działki nr 163, połączonego z monitoringiem miejskim funkcjonującym na terenie Nałęczowa. 14. Opracowanie projektu budowy parkingu dla autobusów i samochodów osobowych przy ul. Dulębów. Projekt powinien uwzględniać: rozbiórkę budynku i elementów zagospodarowania działki nr 16.1, budowę miejsc parkingowych dla min. 10 autobusów i 50 samochodów osobowych (w tym dla osób niepełnosprawnych), budowę ogrodzenia i toalety, małą architekturę uwzględniającą stojaki na rowery umożliwiające zaparkowanie min. 20 rowerów. 15. Projekty od 1 do 10 powinny zawierać elementy małej architektury: ławki , kosze na śmiecie, tablice informacyjne, stojaki na rowery tradycyjne, stojaki na rowery elektryczne, stojaki na skutery elektryczne itp. Projekty powinny zawierać rozwiązania innowacyjne i przyjazne dla osób niepełnosprawnych zwłaszcza osób niewidomych. 3. Opracowanie kosztorysów inwestorskich. 4. Uzyskanie wymaganych decyzji, warunków, uzgodnień i zezwoleń. 5. Uzyskanie pozwolenia na budowę. 6. Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 1 000,00.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę: Realizacji z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług przedmiotem których było opracowanie dokumentacji projektowych dotyczących zagospodarowania terenów przestrzeni publicznej na obszarach objętych ochroną konserwatorską (wpisanych do Rejestru Zabytków) w tym co najmniej: - 1 usługa obejmowała swym zakresem wykonanie projektu ciągu komunikacyjnego - chodników, parkingów dróg wraz z projektem organizacji ruchu. Przez realizację usługi rozumie się uzyskanie pozwolenia na budowę dla w/w obiektów. Wykonanie powyższych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonanie i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, należy potwierdzić odpowiednimi dowodami tj. poświadczeniami lub referencjami, potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane (w przypadku świadczeń o charakterze ciągłym) należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować: - min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w branży drogowej. - min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w branży architektoniczno-budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - złożenie oświadczenie o sytuacji finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Oświadczenie Wykonawcy o sytuacji finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: - wystąpienia istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia, - zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostaje niezmienione, - zaistnienia potrzeby wykonania prac dodatkowych, nie objętych niniejszą umową koniecznych do jej prawidłowego wykonania, szczególnie tych, bez których nie zostałyby osiągnięte zakładane cele kontraktu na roboty budowlane, - istotne zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - wystąpienia nieprzewidzianej zmiany podwykonawców, - wystąpienia nieprzewidzianej zmiany osób upoważnionych do kontaktowania i nadzorowania umowy, - ograniczenia zakresu robót w sytuacji, gdy Zamawiający zaniecha ich wykonania oraz zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy o ich wartość. W powyższym przypadku Wykonawca przy udziale Zamawiającego przygotuje protokół na dzień rezygnacji, w którym zostaną wyszczególnione roboty, w których zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty netto, o którą zostanie obniżone wynagrodzenie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naleczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów pokój nr 28..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nałęczowie ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.