eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekKurs o specjalnościSpawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodach E-111, MAG-135 oraz TIG-141.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Włocławek: Kurs o specjalności: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodach E-111, MAG-135 oraz TIG-141.
Numer ogłoszenia: 35037 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2322941, fax 054 2314526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs o specjalności: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodach E-111, MAG-135 oraz TIG-141..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia dla osób bezrobotnych, skierowanych przez urząd pracy. Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników podstawowych uprawnień spawalniczych, w zakresie spawania stali niestopowej (grupy materiałowej 1) tj. blach i rur spoinami pachwinowymi, w następujących metodach: a) metoda E-111, b) metoda MAG-135, c) metoda TIG-141, Kurs należy przeprowadzić zgodnie z aktualnymi regulacjami prawnymi w sprawie szkolenia spawaczy oraz na podstawie aktualnego programu określonego w wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub programu równoprawnego. Przy przygotowywaniu programu szkolenia konieczne jest powołanie się na aktualne wytyczne Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Liczba uczestników wynosi: 2 grupy 15 osób, w tym cześć osób uczestnicząca w projektach współfinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 12.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. 1.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 3 i 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oferty zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji. Zamawiający odrzuca ofertę w sytuacjach określonych w art. 89 ust. 1 ww. ustawy. 2.1. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów, wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. UWAGA: Zamawiający ma prawo zażądać od wykonawcy przedłożenia tłumaczenia dokumentu przez biegłego przysięgłego jeżeli tłumaczenie załączone do oferty budzi wątpliwości. Nie przedłożenie tłumaczenia w miejscu i czasie wyznaczonym przez zamawiającego skutkuje wykluczeniem wykonawcy. 2.2. Oferta musi być złożona w kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron musi rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty. Zamawiający nie wymaga numerowania stron, jeżeli oferta jest trwale zespolona. 2.3. Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej kopercie. Na kopercie należy podać: 2.3.1. nazwę przedmiotu zamówienia, tj. nazwę kursu 2.3.2. dokładną nazwę i adres wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1.1. szczegółowy program szkolenia, 1.2. harmonogram szkolenia, 1.3. preliminarz kosztów 1.4. opis warunków lokalowych - miejsce (adres), w którym będzie odbywać się szkolenie, - wielkość sali wykładowej, w której będą odbywać się zajęcia w m² (w przypadku korzystania z kilku różnych sal należy w harmonogramie szkolenia wskazać , w której sali będą odbywać się zajęcia), - wielkość spawalni, w której będą odbywać się zajęcia praktyczne w m² wraz z ilością stanowisk na zajęcia praktyczne, należy podać również wyposażenie tych stanowisk, sposób oddzielenia (stałe przegrody czy przenośne)oraz sposób wentylacji sali (w przypadku korzystania z kilku różnych sal należy w harmonogramie szkolenia wskazać , w której sali będą odbywać się zajęcia), - opis innych pomieszczeń, z których rzeczywiście będą korzystać kursanci. 1.5. opis sprzętu wykorzystywanego podczas zajęć na kursie: 1.5.1. spawarki - typy, rodzaje i ilość spawarek w każdej metodzie do dyspozycji kursantów, 1.5.2. urządzenia i pomoce dydaktyczne, które będą wykorzystywane podczas zajęć, 1.5.3. podać ilość i rodzaj odzieży ochronnej z pkt.8 I Przedmiot zamówienia i sposób ustalenia ceny oferty 1.6. certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową (np. akredytacja, normy ISO), jeżeli instytucja szkoleniowa posiada certyfikaty, 1.7.charakterystykę kadry dydaktycznej, która będzie prowadziła zajęcia 1.7.1.Curriculum Vitae każdego wykładowcy, 1.7.2 kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje kadry - dokument potwierdzający wykształcenie a dla osób prowadzących praktyczną naukę wymagane są uprawnienia spawalnicze - kserokopie książeczek spawalniczych, 1.8.imienny skład komisji egzaminacyjnej, 1.9.kserokopia ważnego, co najmniej na okres trwania szkolenia, atestu z Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub Urzędu Dozoru Technicznego na Wykonawcę ( atest powinien wskazywać bazę, w której przeprowadzone będą zajęcia praktyczne, jeżeli jest to inne miejsce niż siedziba Wykonawcy - atest na bazę). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji atestów przez kontakt z Instytutem Spawalnictwa w Gliwicach w celu potwierdzenia czy wszystkie należności finansowe związane z wydaniem atestu zostały uregulowane przez Wykonawcę posługującego się nim. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. oświadczenie stanowiące (zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych). Wykonawca niespełniający warunków określonych w art. 22 ust. 1 zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne, 2.2. formularz - oferta 2.3. oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 2.4. kserokopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, 2.5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 2.6. kserokopię umów z podwykonawcami, jeśli wykonawca zamierza zlecić wykonanie części zamówienia innej instytucji. Jeśli wykonawca chce zrealizować zamówienie samodzielnie i nie zamierza zlecić żadnej części zamówienia podwykonawcy musi zawrzeć w ofercie taką pisemną informację. Uwaga: w przypadku podwykonawstwa należy określić, które elementy programu szkolenia będą realizowane przez podwykonawcę. Wymaga to także przedstawienia informacji (analogicznie, jak w przypadku wykonawcy) określonych w niniejszej specyfikacji - część II pkt. 3.4; 3.5; 3.6; 3.7. Część zamówienia realizowana przez podwykonawcę nie może przekraczać 30 % wszystkich godzin kursu, 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. UWAGA: Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania instytucji szkoleniowej zgodnie z: Krajowym Rejestrem Sądowym, Rejestrem Handlowym, wpisem do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich właścicieli lub zgodnie z innym dokumentem założycielskim wskazującym osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwa, z treści, których wynika umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników. W przypadku dołączenia jakiejkolwiek kserokopii dokumentu, powinna ona zostać potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem - pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do składania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 45
  • 2. Warunki lokalowe, sprzętowe i certyfikaty - 30
  • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Kapitulna 24 87-800 Włocławek pok. 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Kapitulna 24 87-800 Włocławek kancelaria, pok. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny - Program operacyjny Kapitał Ludzki, priorytet 6, poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności osób bezrobotnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.