To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-23
Ogłoszenie nr 349512 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.
Łódź: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmiścia w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 320581
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
32341800000, ul.
Aleja Kościuszki 107/109
,
90928
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
426 640 747, faks
426 640 749, e-mail
przetargi@lodz.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lodz.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd - państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmiścia w Łodzi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DXXIII 350/05/216
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I al. Kościuszki 107/109 - powierzchnia do sprzątania m2 7 468,00 - powierzchnia dwustronna okien m2 2 360,00 ul. Wólczańska 138 - powierzchnia do sprzątania m2 1 090,70 - powierzchnia dwustronna okien m2 366,00 Łączna powierzchnia do sprzątania we wszystkich budynkach m2 8 558,70 Łączna powierzchnia mycia okien dwustronnie we wszystkich m2 2 726,00 Część II ul. Pomorska 21 - (lewa oficyna) - powierzchnia do sprzątania m2 1 201,50 - powierzchnia dwustronna okien m2 550,00 ul. Pomorska 21 - (prawa oficyna) - powierzchnia do sprzątania m2 288,00 - powierzchnia dwustronna okien m2 300,00 ul. Pomorska 37 - powierzchnia do sprzątania m2 2 100,00 - powierzchnia dwustronna okien m2 500,00 - sprzątanie parkingu i chodnika wraz z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzenia m2 450,00 Łączna powierzchnia do sprzątania we wszystkich budynkach m2 3 589,50 Łączna powierzchnia mycia okien dwustronnie we wszystkich budynkach wynosi: m2 1 350,00 Łączna powierzchnia sprzątania parkingu i chodnika wraz z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzenia m2 450,00 Część III ul. Kopcińskiego 56 budynek A - powierzchnia do sprzątania m2 1 499,00 - powierzchnia dwustronna okien m2 341,00 ul. Kopcińskiego 56 budynek B - powierzchnia do sprzątania m2 1 711,00 - powierzchnia dwustronna okien m2 394,00 Łączna powierzchnia do sprzątania we wszystkich budynkach wynosi: m2 3 210,00 Łączna powierzchnia mycia okien dwustronnie we wszystkich budynkach wynosi m2 735,00
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90919200-4
Dodatkowe kody CPV:
90911300-9,
90914000-7,
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT294946.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 301874.72 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art 93 ust 1 pkt 4 oferty przekraczały kwotę jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 3 | |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT110621.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 191531.73 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane polegające na punktowej naprawie uszkodzeń na całej powierzchni elewacji budynku Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Żeligowskiego 7/9
- Zakup sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej oraz Bezpieczne województwo łódzkie - powiatowe magazyny zarządzania kryzysowego.
- Dostawa testów narkotykowych
- USŁUGA UBEZPIECZENIA Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi
- 168/TP/ZP/D/2025 - Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





