Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-23
Ogłoszenie nr 349157 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.
Chojnice: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych z podziałem na części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniatak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Bursa dla Młodzieży Szkolnej, krajowy numer identyfikacyjny
20109800000, ul.
ul. Świętopełka
1,
89620
Chojnice, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-52 3972996, e-mail
, faks
0-52 3972996.
Adres strony internetowej (URL): http://bursa.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bursa.chojnice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
http://bura.chojnice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zamkniętą kopertę zawierjącą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie w:
Adres:
Powiatowa Bursa dla Młodzieży Szkolnej w Chojnicach ul. Świętopełka 1 89-6200 Chojnice w pokoju nr 101
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych z podziałem na części
Numer referencyjny: PN.1.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne artykułów żywnościowych, zgodnie z poniższym podziałem na części zwanych dalej pakietami: Pakiet I - dostawa mięsa i wędlin, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ, Wspólny słownik zamówień (CPV): 15.10.00.00-9 Pakiet II - dostawa mleka i artykułów mleczarskich, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ, Wspólny słownik zamówień (CPV): 15.50.00.00-3 Pakiet III - dostawa pieczywa, panierki i ciasta, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ, Wspólny słownik zamówień (CPV): 15.81.00.00-9 Pakiet IV - dostawa warzyw i owoców, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ, Wspólny słownik zamówień (CPV): 03.22.00.00-9 Pakiet V - dostawa ryb i artykułów mrożonych, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ, Wspólny słownik zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.89.60.00-5 Pakiet VI - dostawa artykułów spożywczych, których ilość i asortyment zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ, Wspólny słownik zamówień (CPV): 15.80.00.00-6 Pakiet VII - dostawa ziemniaków jadalnych, których ilość i została określona w załączniku nr 7 do SIWZ, Wspólny słownik zamówień (CPV): 03.21.21.00-1 Pakiet VIII - dostawa ziemniaków jadalnych których ilość została określona w załączniku nr 8 do SIWZ, Wspólny słownik zamówień (CPV): 03.21.21.00-1 Pakiet IX - dostawa ziemniaków jadalnych, których ilość została określona w załączniku nr 9 do SIWZ, Wspólny słownik zamówień (CPV): 03.21.21.00-1 Pakiet X - dostawa ziemniaków jadalnych, których ilość została określona w załączniku nr 10 do SIWZ, Wspólny słownik zamówień (CPV): 03.21.21.00-1 3. Wykonawca dowiezie towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. 4. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia a) Każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności ( Dz. U. z 2006, Nr 171 , poz. 1225 , z 2008 r Nr 214, poz. 1346, Nr 233, poz. 1463, r 234, poz. 1570) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie. b) Każdy produkt realizowany będzie zgodnie z systemem HACCP, c) Każdy dostarczony produkt winien być I klasy , zgodny z Polską Normą d) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską normą lub normami europejskimi itp. e) Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy do Zamawiającego, minimum 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostarczenia do Zamawiającego, opisaną na opakowaniu lub w Polskiej Normie. f) Wszystkie stwierdzone po odbiorze i zgłoszone przez Zamawiającego wady jakościowe artykułów spożywczych zobowiązują Wykonawcę do bezpłatnej wymiany artykułów spożywczych na wolne od wad w terminie 2 dni roboczych od pisemnego zgłoszenia zastrzeżeń jakościowych towaru. Zwrot jakości towaru i dostarczenie wolnego od wad następuje na koszt Wykonawcy. W przypadku nieprzestrzegania terminów dostaw, jakości towarów oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający ma prawo wypowiedzenia umowy w terminie natychmiastowym. 1. Szczegółowe postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w szczególności: a) Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w SIWZ w ramach zawartej umowy; b) W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) Dopuszcza się zmianę świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
Dodatkowe kody CPV:15100000-9, 15500000-3, 15810000-9, 03220000-9, 15220000-6, 15200000-0, 15896000-5, 15800000-6, 03212100-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01/01/2017
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 7 SIWZ złożonego przez Wykonawcę wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 11 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy dotyczące pełnienia warunków udziału w postepowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 7 SIWZ złożonego przez Wykonawcę wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 11 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy dotyczące pełnienia warunków udziału w postepowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 7 SIWZ złożonego przez Wykonawcę wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 11 do SIWZ Oświadczenie wykonawcy dotyczące pełnienia warunków udziału w postepowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w szczególności: a) Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w SIWZ w związku z czym wartość umowy może ulec zmianie w zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby; b) W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) Dopuszcza się zmianę świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w SIWZ w związku z czym wartość umowy może ulec zmianie w zależności od wielkości dostaw do Zamawiającego, uwzględniając jego bieżące potrzeby. 4. Zamawiający ma prawo nie wykonać w okresie trwania umowy całej ilości zaplanowanych dostaw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu utraconych korzyści.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 01/12/2016, godzina: 8:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: dostawa mięsa i wędlin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. Nazwa J.m. Ilość
1 szynka wieprzowa pieczona kg 20
2 kiełbasa biała parzona kg 30
3 kiełbasa jałowcowa kg 5
4 kiełbasa krakowska parzona kg 20
5 "kiełbasa krakowska sucha
min 100g mięsa na 100g gotowego produktu" kg 50
6 kiełbasa zwyczajna kg 100
7 szynka w galarecie kg 5
8 metka łososiowa kg 50
9 ogonówka parzona kg 60
10 "parówki cienkie
zawartość mięsa min 80%" kg 120
11 "pasztet pieczony
zawartość mięsa min 30%" kg 20
12 "pasztetowa wieprzowa
mięso wieprzowe min 30%" kg 25
13 pasztet z przyprawami kg 25
14 pieczeń kanapkowa kg 10
15 piwna kg 40
16 polędwica sopocka kg 80
17 "serdelki wieprzowe
zawart. mięsa min. 40%" kg 20
18 szynka wiejska kg 40
19 szynka gotowana w siatce kg 50
20 szynka konserwowa z kurczaka kg 50
21 szynka cygańska kg 45
22 łopatka z przyprawami kg 50
23 szynkówka kg 45
24 "szynkówka wieprzowa
zawart. mięsa min 70%" 20
25 szynkowa z indyka kg 40
26 szynkówka drobiowa kg 35
27 "kurczak gotowany
zawart. Mięsa min 85%" 20
28 "tatrzańska
min. 65% mięsa" kg 20
29 "tatrzańska
min.90% mięsa" 20
30 szynka konserwowa kg 30
31 schab w przyprawach kg 50
32 salami kg 20
33 salami w przyprawach kg 45
34 "żywiecka
min. 65% mięsa" kg 50
35 "żywiecka
min 100g mięsa na 100g gotowego produktu" 20
36 pierś z indyka wędzona kg 50
37 "filet wędzony z indyka
100% mięso" kg 40
38 "szynka delikatna
z fileta zawart. mięsa min 85%" kg 35
39 schab wieprzowy z/k kg 30
40 schab wieprzowy b/k kg 500
41 karkówka wiep. z/k kg 20
42 karkówka wiep. b/k kg 260
43 łopatka wieprzowa b/k kg 120
44 "mięso wieprzowe b/k
szynka myszka " kg 200
45 wołowina extra kg 10
46 wątroba wieprzowa kg 5
47 łopatka mielona kg 350
48 kości kg 10
49 boczek surowy kg 60
50 boczek wędzony paski kg 160
51 kurczaki świeże kg 240
52 filety z kurczaka-piersi kg 750
53 udziec z kurczaka kg 200
54 udka z kurczaka kg 120
55 porcje rosołowe kg 300
56 filet z indyka piersi kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100 |
Część nr: II
Nazwa: dostawa mleka i artykułów mleczarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA J.M. ILOŚĆ
1 Jogurt z kawałkami owoców 150g szt 350
2 Jogurt owocowy 150g szt 350
3 Jogurt naturalny 150g szt 100
4 "Masło śmietankowe
zawartość tłuszczu
min 82% tłuszczu 200g" szt 1900
5 "Mleko UHT
o zawrt. tłuszczu 2%" litr 6500
6 "Ser żółty mazdamer
zawartość tłuszczu
w suchej masie min 40%" kg 70
7 "Ser żółty Tylżycki
zawartość tłuszczu
w suchej masie min 40%" kg 40
8 "Ser żółty twardy Edamski
zawartość tłuszczu
w suchej masie min 40%" kg 40
9 "Ser żółty twardy Królewskii
zawartość tłuszczu
w suchej masie min 40%" kg 100
10 "Ser żółty twardy Salami
zawartość tłuszczu
w suchej masie min 40%" kg 300
11 "Ser żółty twardy dziurawiec
zawartość tłuszczu
w suchej masie min 40%" kg 50
12 "Ser żółty twardy Gouda
zawartość tłuszczu
w suchej masie min 40%" kg 200
13 "Ser topiony (kostka)
skład: ser dojrzewający min 27%" kg 120
14 ser topiony zegar 200g szt 400
15 ser topiony plastry 150g szt 200
16 ser twarogowy plastry 150g szt 200
17 Ser twardy wędzony kg 50
18 "Serek kanapkowy
twarogowy z dodatkami 150g" szt 100
19 Serek homogenizowany 150g szt 250
20 Serek twarożkowy 200g szt 220
21 Śmietanka 18% słodka 500ml szt 700
22 "Śmietana jogurtowa 200ml
zawartość tłuszczu max 10%" szt 500
23 Śmietana 30% słodka 500ml szt 30
24 Twarożek grani 200g szt 200
25 Twaróg półtłusty kostka 200g szt 1900
26 "Wyrób seropodobny
dobrze topiący się" kg 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100 |
Część nr: III
Nazwa: dostawa pieczywa, panirki i ciasta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA "Zapotrzebowanie
roczne w kg"
1 Chleb (krojony) 1000
2 Chleb wiejski (krojony) 100
3 "Chleb z ziarnami (krojony)
typu: wieloziarnisty, 7 ziaren, z soją, z ziołami" 600
4 Chleb słonecznikowy (krojony) 2000
5 " Chleb smakowy ciemny (krojony)
typu: razowy, krajan, graham" 800
6 Bułka podłużna do zapiekanki 800
7 Bułka wrocławska 30000
8 Bułki grahamki 15000
9 Drożdżówka - sznek 150
10 Pączek 150
11 Panierka 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100 |
Część nr: IV
Nazwa: dostawa warzyw i owoców
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. "PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA" J.M. ILOŚĆ
1 banany kg 700,00
2 brokuły kg 40,00
3 brukiew kg 70,00
4 brzoskwinie kg 200,00
5 buraki kg 350,00
6 cebula kg 300,00
7 cytryna kg 50,00
8 fasola szparagowa kg 20,00
9 gruszki kg 400,00
10 jabłka kg 1 300,00
11 kalafior szt 50,00
12 kapusta czerwona kg 200,00
13 kapusta kiszona kg 300,00
14 kapusta pekińska kg 300,00
15 Kapusta świeża kg 600,00
16 kapusta biała-młoda szt 100,00
17 kapusta włoska kg 50,00
18 kiwi kg 400,00
19 koper pęczek 300,00
20 koper kg 10,00
21 mandarynka kg 500,00
22 marchew płukana kg 1 100,00
23 nektarynki kg 200,00
24 ogórek kiszony kg 1 600,00
25 ogórek świeży kg 700,00
26 papryka świeża kg 450,00
27 pieczarki kg 450,00
28 pietruszka korzeń płukana kg 130,00
29 pietruszka nać pęczek 200,00
30 pomarańcz kg 450,00
31 pomidor kg 700,00
32 por kg 150,00
33 Por młody szt 100,00
34 rzodkiewka pęczek 600,00
35 rzodkiew biała kg 100,00
36 sałata szt 600,00
37 szczypior pęczki 70,00
38 seler płukany kg 300,00
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03220000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100 |
Część nr: V
Nazwa: dotawa ryb i artykułów mrożonych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA J.M. ILOŚĆ
1 makrela wędzona - tuszki kg 50
2 delfinki - mrożone kg 20
3 kotlet rybny - mrożony kg 60
4 panga mrożona kg 50
5 kostka z mintaja kg 100
6 kostka z mintaja panierowana kg 40
7 kostka z morszczuka kg 60
8 tilapia filet - glazura min 15% kg 80
9 dorsz czerniak - filet (szaterpak) kg 100
10 miruna ze skórą - filet (szaterpak) kg 150
11 "sałatka pik. z makreli EO
zawartość makreli min 20%" szt 400
12 śledź Bismarck kg 60
13 śledź Matyjas kg 15
14 śledź - filet w pomidorze szt 40
15 "kalafior różyczki
gatunek I mrożony" kg 200
16 "brokuły różyczki
gatunek I mrożone" kg 150
17 "mieszanka warzywna - leczo
gatunek I mrożona" szt 50
18 "mieszanka kompotowa
gatunek I mrożona" szt 100
19 "miesznka warzywna - CHIŃSKA
gatunek I mrożona" kg 20
20 "wiśnie b/p
gatunek I mrożone " szt 80
21 "brukselka
gatunek I mrożona" kg 100
22 "marchew mini
gatunek I mrożona" kg 100
23 "groszek zielony
gatunek I mrożony" kg 150
24 "fasolka szparagowa żółta
gatunek I mrożona" kg 150
25 "kukurydza
gatunek I mrożona" kg 100
26 "frytki - proste min 10mm
- do piekarnika" kg 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15220000-6, 15200000-0,
15896000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100 |
Część nr: VI
Nazwa: dostawa artkułów spożywczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.P. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA J.M. ILOŚĆ
1 Ananasy konserwowe plastry 565g szt 100
2 Batonik toffi w czekoladzie 45g szt 200
3 Batonik z orzeszkami w czekoladzie 50g szt 200
4 Budyń 65g szt 30
5 Chrzan tarty 200g szt 15
6 Ciastka kruche różne kształty i smaki 1kg kg 10
7 Cukier biały "kryształ" 1kg kg 250
8 Cukier puder 500g kg 25
9 Cukier waniliowy 16g szt 250
10 Cukierki czekoladowe z nadzieniem różne smaki 1kg kg 25
11 Cukierki owocowe różne smaki 1kg kg 5
12 Cukierki toffi różne smaki 1kg kg 5
13 Cynamon 15g szt 20
14 "Czekolada gorzka
Skład:masa kakaowa minimum 45%" 100g szt 10
15 "Czekolada z dodatkami
Skład: masa kakaowa minimum 30%, masa mleczna minimum 15%" 100g szt 130
16 Czosnek granulowany 25g szt 50
17 Drożdże 100g szt 25
18 "Dżem brzoskwiniowy wysokosłodzony
pełen kawałków owoców
bez konserwantów" 280g szt 600
19 "Dżem z czarnej porzeczki wysokoslodzony
pełen kawałków owoców
bez konserwantów
" 280g szt 300
20 "Dżem truskawkowy wysokosłodzony
pełen kawałków owoców
bez konserwantów
" 280g szt 800
21 "Dżem wiśniowy wysosłodzony
pełen kawałków owoców
bez konserwantów
" 280g szt 500
22 Fasola sucha 500g szt 100
23 Fasolka konserwowa czerwona 400g szt 20
24 Fasolka konserwowa w słoiku 900ml szt 10
25 Galaretka owocowa (różne smaki) 50g szt 60
26 "Groch konserwowy
Skład: groszek zielony, woda, sól
Wartość odżywcza w 100g wyrobu 64 kcal" 400g szt 50
27 Groch suchy 500g szt 45
28 Gorczyca 10g szt 30
29 Herbata indyjska granulowana 100g szt 150
30 "Herbata ekspresowa, dwukomorowa z zawieszką
(starannie dobrana kompozycja wysokiej jakości czarnych herbat o klasycznym smaku i aromacie)" 100g szt 10
31 herbata miętowa ekspresowa 100g 80
32 herbata wieloowocowa ekspresowa - różne smaki 100g szt 100
33 Jajka kurze (klasa L)* szt szt 7500
34 "Kakao ciemne niskotłuszczowe
zawierające nie więcej niż 10g tłuszczu na 100g produktu" 150g kg 200
35 "Kasza jęczmienna z zastosowaniem
do zup i II dań" 1kg kg 150
36 Kasza manna 1000g 30
37 Kasza jaglana 350g szt 10
38 Kawa inka 150g szt 50
39 Kawa naturalna - drobno mielona z wyselekcjonowanych ziaren arabiki o delikatnym smaku i przyjemnym aromacie 500g szt 15
40 Kawa rozpuszczalna - kawa liofilizowana z 100% kawy naturalnej 100g szt 15
41 "Ketchup
Skład: pomidory, cukier, ocet spirytusowy, sól, przyprawy, bez zagęstników oraz dodatków ""E""" 500g szt 200
42 Kompot agrestowy "
900ml
" szt 5
43 Koncentrat pomidorowy 30% 900ml szt 320
44 Koper susz 6g szt 30
45 "Kukurydza konserwowa
" "400g
po
odcieku
220g" szt 30
46 Kwasek cytrynowy 20g szt 80
47 Liść laurowy 10g szt 75
48 Majeranek 10g szt 250
49 "Majonez
olej,musztarda(woda,ocet,gorczyca,cukier,sól,zioła)woda,żółtka bez syntetycznych przeciwutleniaczy i konserwantów
" 1000ml szt 180
50 "Makaron, po ugotowaniu nie lepiący się, odpowiednio twardy, sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor
Skład: mąka z przenicy durum
" 500g szt 650
51 "Makaron pełnoziarnisty, po ugotowaniu nie lepiący się, odpowiednio twardy, sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor
Skład: mąka makaronowa pszenna pełnoziarnista
" 500g szt 100
52 "Margaryna do pieczenia
zawart. sodu 0,09g, zawart. Tłuszczu min 72%" 250g szt 70
53 "Margaryna do pieczywa z masłem
zawartość tłuszczu min 39%
z niską zawartością soli, niaaromatyzowana
" 500g szt 200
54 Marmolada wieloowocowa - twarda 1000g szt 10
55 Masło czekoladowe do pieczywa 350g kg 30
56 "Mąka pszenna typ 500
Zastosowanie: jako zawiesina do zup i
sosów do pieczenia ciast" 1kg kg 450
57 "Mąka ziemniaczana
Skład: skrobia ziemniaczana" 1kg szt 100
58 Miód sztuczny 350g 10
59 Miód pszczeli naturalny 700g szt 30
60 Mleko skondensowane słodzone w puszce 510g szt 15
61 "Musztarda
Skład: woda, gorczyca, ocet spirytusowy,
cukier, sól, przyprawy bez konserwantów" 200g szt 120
62 Ocet 500ml szt 50
63 Ogórki konserwowe 900ml szt 30
64 "Olej uniwersalny rafinowany
o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%
" 1000ml szt 300
65 Papryka konserwowa 900ml szt 20
66 Papryka sucha 20g szt 350
67 Pieprz mielony 20g szt 500
68 Pieprz ziarnisty 15g szt 80
69 "Płatki kukurydziane
Skład:kukurydza 98%" 500g szt 20
70 Płatki sniadaniowe w różnych smakach z pełnego ziarna 250g szt 20
71 Płatki jęczmienne błyskawiczne 500g szt 20
72 Proszek do pieczenia 30g szt 220
73 Przyprawa bazylia 10g szt 250
74 Przyprawa do gyrosa 20g szt 20
75 Przyprawa do kurczaka 20g szt 20
76 Przyprawa jarzynka 200g szt 20
77 Przyprawa oregano 10g szt 300
78 Przyprawa kurkuma mielona 20g szt 15
79 Przyprawa do potraw meksykańskich 25g szt 20
80 Przyprawa do chińszczyzny 25g szt 20
81 Przyprawa curry 20g szt 15
82 Przyprawa chilli 20g szt 35
83 Przyprawa pieprz biały 20g szt 40
84 Przyprawa lubczyk 10g szt 60
85 Przyprawa rozmaryn 10g szt 25
86 "Przyprawa cebula suszona
bez zawartosci soli" 10g szt 100
87 Przyprawa kmin rzymski 10g szt 30
88 Przyprawa kolendra 10g szt 50
89 Przyprawa zioła prowansalskie 10g szt 100
90 Przyprawa cząber 10g szt 20
91 Przyprawa estragon 10g szt 20
92 " Przyprawa natka pietruszki suszona
bez soli" 10g szt 50
93 Przyprawa tymianek 10g szt 50
94 Przyprawa szałwia 10g szt 40
95 Przyprawa imbir 10g szt 20
96 Przyprawa gałka muszkatułowa 10g szt 15
97 "Przyprawa w płynie do zup i sosów
Skład: woda, sól, substancja wzmacniająca
smak i zapach:glutaminian sodu:barwnik:
karmel E150c: regulator kwasowości: kwas
cytrynowy: ekstrakt z lubczyka, aromat" 860ml netto szt 5
98 "Przyprawa warzywna
Skład: warzywa suszone, sól, bez konserwantów" 1kg szt 5
99 Pomidor konserwowy 400g szt 100
100 Rodzynki 200g szt 100
101 Rodzynki w czekoladzie 80g kg 120
102 Ryż biały długoziarnisty 1kg szt 500
103 Sałatka szwedzka 840g szt 10
104 Słonecznik łuskany 200g szt 20
105 Sos do spaghetti w słoikach 350g szt 10
106 Sos pieczarkowy w proszku 27g szt 10
107 Sos pieczeniowy "ciemny" w proszku 27g szt 10
108 Sos sałatkowy (różne smaki) 9g szt 30
109 Sos słodko-kwaśny w słoikach 300g szt 20
110 Sosy w różnych smakach w słoikach 300g szt 10
111 Sól 1kg szt 40
112 "Sól o obniżonej zawartości sodu
(sodowo-potasowa)" 350g szt 10
113 "Syrop do napojów
wytworzony na bazie naturalnego zagęszczonego soku owocowego z dodatkiem wit. C
Skład: cukier, syrop glukozowy-fruktozowy,
woda, zagęszczony sok, kwas cytrynowy,
aromat, kwas askorbinowy, przeciwutleniacz
Wartość energet. W 100ml syropu 348 kcal
nie barwiący szklanek" 500ml szt 50
114 "Sok owocowy 100% - jabłko
bez dodatku cukru" 1000ml szt 1600
115 "Sok owocowy 100% - pomarańcz
bez dodatku cukru" 1000ml szt 1400
116 Wafel przekładany kremem kakaowym w czekoladzie paczkowany, czekolada 28,5 % 39g szt 150
117 Wiórki kokosowe 100g szt 30
118 "Woda mineralna naturalna niegazowana
nisko lub średniomineralizowana
1500 ml" 1500ml szt 100
119 "Woda mineralna naturalna niegazowana
nisko lub średniomineralizowana
500 ml" 500ml szt 150
120 "Zagęszczacz do śmietany
pozwalający utrzymać właściwą konsystencję bitej śmietany" 9g szt 40
121 Ziele angielskie 20g szt 100
122 Zupa pieczarkowa w proszku 40g szt 30
123 Żelatyna spożywcza 40g szt 10
124 "Żur naturalny zagęszczany
Skład: woda, mąka żytnia żurkowa (zawiera
gluten) mąka pszenna, zakwas, czosnek,
produkt naturalny otrzymany na drodze
fermentacji mlekowej, pasteryzowany," 460g szt 150
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100 |
Część nr: VII
Nazwa: dostawa ziemniaków jadalnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki jadalne
od stycznia do końca marca 2017 Kg 3 000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03212100-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100 |
Część nr: VIII
Nazwa: dostawa ziemniaków jadalnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki jadalne
od kwietnia do końca czerwca 2017 Kg 4 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03212100-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100 |
Część nr: IX
Nazwa: dostawa ziemniaków jadalnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki jadalne
od lipca do końca sierpnia 2017 Kg 700
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03212100-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100 |
Część nr: X
Nazwa: dostawa ziemniaków jadalnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki jadalne
od września do końca grudnia 2017 Kg 5 000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03212100-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100 |
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla budowy drogi rowerowej na odcinku od miejscowości Chojniczki do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 235.
- Roboty budowlane pn.: Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisk - Orlik 2012" z podziałem na części:
- Dostawa ładowarki w ramach Projektu pn. "Doposażenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz punktu przygotowania do ponownego użycia na terenie ZZO Nowy Dwór"
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie (powtórzony)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia, monitorowania oraz przechowywania danych z podziałem na części.
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu od 25.08.2025 r. do 30.06.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.