Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-03
Pruszków: Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Pruszkowie do placówek oświatowych.
Numer ogłoszenia: 348023 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Pruszkowie do placówek oświatowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na zamówienie składa się: dowóz 58 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Pruszkowie do placówek oświatowych. 2. Wykaz tras, szkół i placówek, do których dowożeni będą uczniowie: Wykaz tras: I trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Białobrzeska 44 - 4 dzieci ( SP Nr 1 - 1; SP 8 - 3) II trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Elektoralna 12/14 - 4 dzieci ( SP 6 - 1; PG 3 - 2; WE - 1 ) III trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Startowa 9 - 1 dziecko SP 1 - 1) IV tras - Pruszków - Warszawa, ul. Dzielna 1 a - 1 dziecko (WE - 1) V trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Kopińska 6 m 10 - 1 dziecko (PG 4 - 1) VI trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Hafciarska 80/86 - 1 dziecko (PG 3 - 1) VII trasa - Pruszków - Warszawa, Pl. Trzech Krzyży 4/6 - 1 dziecko (SP 8 - 1) VIII trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Karolkowa 56 - 2 dzieci (SP 8 - 1; PG 3 - 1 ) IX trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Tarchomińska 4 - 1 dziecko ( SP 1 - 1 ) X trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Teligi 1 - 1 dziecko (SP 8 - 1) XI trasa - Pruszków - Brwinów, ul. Konopnickiej 1 - 15 dzieci (SP 1 - 1; SP 8 - 2; PG 3 - 1; PG 4 - 10; WE - 1) XII trasa - Pruszków - Brwinów, ul. Szkolna 18- 4 dzieci ( SP 1 - 1; SP 6 - 2; SP 9 - 1) XIII trasa - Pruszków - Grodzisk Maz., ul. Kilińskiego 21 - 3 dzieci ( SP 1 - 1; SP 2 - 1; PG 3 - 1 ) XIV trasa - Pruszków - Leszno, ul. Sochaczewska 4 - 1 dziecko (WE - 1) XV trasa - Pruszków - Warszawa, ul. Leonarda 12 - 1 dziecko ( SP 1 - 1) XVI trasa - Pruszków - Pruszków, ul. Wapienna 2 - 16 dzieci ( SP 6 - 2; SP 9 - 3; SP 10 - 1; PG 3 - 1; PG 4 - 1; WE - 8) XVII trasa - Pruszków - Pruszków, ul. Topolowa 10 - 1 dziecko (SP 1 - 1).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości - 7000zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca: - wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługom transportowym w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych o różnym rodzaju niepełnosprawności. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 200 000,00zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania potencjałem technicznym będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, oznakowanymi i wyposażonymi w specjalistyczny atestowany sprzęt (podesty - windy oraz pasy do mocowania wózków inwalidzkich w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia). Wszystkie pojazdy, zgodnie z wykazem, którymi realizowany będzie przedmiot zamówienia muszą posiadać oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodne z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2003 poz. 515).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami posiadającymi przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych wobec dzieci w szczególnych przypadkach medycznych (autyzm, padaczka, zachowania agresywne) w czasie ich przewozu na trasie dom - szkoła - dom oraz posiadające przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 300 000,00zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: a) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. b) wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 14/16
Biuro Zamówień Publicznych
pok. 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz awaryjne usunięcie wody zalegającej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...)oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- Dostawa jednego fabrycznie nowego wózka jezdniowego podnośnikowego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2026 r.
- Dowóz i odwóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chełm do przedszkoli, szkół, placówek oświatowych w mieście Chełm i powiecie chełmskim od 01.01. 2026 r. do 31.12.2026 r
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- "Usługi transportowe w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wietrzychowicach w 2026 r."
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





