eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach realizacji projektu norweskiego pn. Product and Process Management. Environmental Focus.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Poznań: Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach realizacji projektu norweskiego pn. Product and Process Management. Environmental Focus.
Numer ogłoszenia: 347594 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264714 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach realizacji projektu norweskiego pn. Product and Process Management. Environmental Focus..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą i uruchomieniem sprzętu laboratoryjnego z wyposażeniem oraz przeprowadzeniem instruktażu z obsługi sprzętu (instruktaż dotyczy części A zamówienia) w miejscu wskazanym w siedzibie zamawiającego. Sprzęt laboratoryjny musi zostać dostarczony zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ w tym specyfikacji technicznej (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 2.Przedmiot zamówienia jest przedmiotem leasingu, którego zakup sfinansuje leasingodawca zwany w niniejszym postępowaniu przetargowym kupującym i przekaże go do użytku zamawiającemu jako leasingobiorcy na warunkach zgodnych z zawartymi między stronami leasingu umowami leasingowymi oraz projektem umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3.Umowa będzie zawierana między Wykonawcą a Kupującym przy udziale Zamawiającego a faktura za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie wystawiona na Kupującego (leasingodawcę). 4.Zamawiany sprzęt zostanie dostarczony i uruchomiony (obowiązek instalacji i uruchomienia dotyczy wszystkich części) w miejscu wskazanym w siedzibie zamawiającego mieszczącym się terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy al. Niepodległości 10. 5.Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części (A, B, C i D): Część A - Przenośny kolorymetr trójchromatyczny; Część B - Komora do badania przepuszczalności tlenu; Część C - Wyparka rotacyjna; Część D - Wirówka mikrolitrowa. 6.Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 7.Dostarczony sprzęt laboratoryjny wraz z wyposażeniem musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. 8.Dostarczony laboratoryjny z wyposażeniem, będący przedmiotem zamówienia, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 9.Dostarczony sprzęt laboratoryjny z wyposażeniem, będący przedmiotem zamówienia, musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 10.Oferowany sprzęt laboratoryjny z wyposażeniem musi być zaopatrzony w akcesoria, instrukcje obsługi i inne elementy niezbędne do jego uruchomienia i eksploatacji. 11.Dostarczony sprzęt laboratoryjny z wyposażeniem przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej musi być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 12.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowany sprzęt równoważny wszystkich podanych przez zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu specyfikacji technicznej (zał. nr 4 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry czy cechy różne od wymaganych przez zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 13.Wykonawca zapewni, bez dodatkowego wynagrodzenia instruktaż (dotyczy części A zamówienia), dla co najmniej dwóch osób wskazanych przez zamawiającego. Instruktaż zostanie przeprowadzony przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia na dostarczonym i uruchomionym sprzęcie z wyposażeniem w laboratorium zamawiającego i trwać będzie co najmniej 2 godziny. Instruktaż obejmować będzie kompletne zagadnienia dotyczące m.in. konfiguracji dostarczonego sprzętu, bieżącej jego obsługi i konserwacji oraz prowadzenia przy jej użyciu pomiarów/ badań, obróbki danych i generowania raportów. 14.W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego oraz ubezpieczenie na czas dostawy. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od kupującego oraz od Zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych z jego realizacji. 15.Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania sprzętu laboratoryjnego z wyposażeniem dostarczonego w ramach realizacji niniejszego zamówienia, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych 38.43.62.00 - Wyparki rotacyjne 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: środki projektu pn. Product and Process Management. Environmental Focus FSS/2014/ HEI/W/0120 zadanie nr VI..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A - Przenośny kolorymetr trójchromatyczny;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Progress - systemy komputerowe Sp. z o.o., al. Mickiewicza 27, 31-120 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39762,21

  • Oferta z najniższą ceną: 39762,21 / Oferta z najwyższą ceną: 39762,21

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Część B - Komora do badania przepuszczalności tlenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alchem Grupa Sp. z o.o., ul. Polna 21, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18597,60

  • Oferta z najniższą ceną: 18597,60 / Oferta z najwyższą ceną: 18597,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Część C - Wyparka rotacyjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WITKO Sp. z o.o., ul. Pisłsudskiego 143, 92-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16908,81

  • Oferta z najniższą ceną: 16908,81 / Oferta z najwyższą ceną: 18597,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Część D - Wirówka mikrolitrowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERANCO Sp. z o.o., ul. Mysliborska 89, 60-432 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3402,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3402,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3886,92

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.