To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-29
Nowy Targ: Zorganizowanie wyjazdu studyjnego na Międzynarodowe Targi Turystyczne w Berlinie ITB Berlin 2012 dla uczniów i opiekunów z Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu
Numer ogłoszenia: 346803 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303269 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Nowotarskiego, Aleja Tysiąclecia 35, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, faks 018 2667046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu studyjnego na Międzynarodowe Targi Turystyczne w Berlinie ITB Berlin 2012 dla uczniów i opiekunów z Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu studyjnego na Międzynarodowe Targi Turystyczne w Berlinie ITB Berlin 2012 dla uczniów i opiekunów z Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, projekt pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zamówienie jest w całości finansowane ze środków publicznych. Zobowiązania i zadania Wykonawcy: 1. Zorganizowanie wyjazdu studyjnego na Międzynarodowe Targi Turystyczne w Berlinie ITB Berlin 2012 (zwane dalej Targami) dla 25 uczniów oraz 3 opiekunów z Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu (zwanego dalej ZSE) w terminie 8-10.03.2012 r. 2. Uzgodnienie szczegółowego programu wyjazdu studyjnego z Dyrektorem ZSE i przekazanie go Zamawiającemu w ciągu trzech dni od dnia podpisania umowy. 3. Zapewnienie opiekunom grupy oraz każdemu uczniowi transportu autokarem dopuszczonym do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w którym znajdować się będzie WC, klimatyzacja, w dniu 08.03.2012 r. w godzinach porannych spod siedziby ZSE w Nowym Targu do hotelu, w którym zapewniony będzie nocleg oraz z powrotem do Nowego Targu w dniu 10.03.2012 r. (wyjazd wieczorem, po zakończonych Targach). Wykonawca zapewni również każdemu uczniowi oraz opiekunom transport do miejsc przewidzianych w programie wyjazdu studyjnego. Wszelkie opłaty drogowe i parkingowe oraz koszty komunikacji publicznej związane z wyjazdem ponosi Wykonawca. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu o takich samych lub lepszych parametrach technicznych umożliwiający realizację programu wyjazdu. 4. Zapewnienie opiekunom grupy i każdemu uczniowi dwóch noclegów (8/9 i 9/10 marca 2012) w hotelu 3-gwiazdkowym zlokalizowanym w Berlinie lub w aglomeracji berlińskiej, znajdującym się w pobliżu stacji metra lub S-Bahn. Pokój dla każdego opiekuna ma być jednoosobowy, pokoje dla uczniów mogą być jednoosobowe, dwuosobowe, trzyosobowe lub czteroosobowe, ale nie mogą to być pokoje koedukacyjne. 5. Zapewnienie opiekunom grupy i każdemu uczniowi całodziennego wyżywienia w każdym dniu wyjazdu, w tym co najmniej jednego gorącego posiłku w ciągu dnia oraz suchego prowiantu na czas podróży, a także napojów (woda mineralna i soki) w ilości nie mniejszej niż 1,5 l/dzień na osobę. Dzienna wartość kaloryczna wydawanych posiłków będzie wynosić minimum 3000 kalorii na osobę. Przy planowaniu jadłospisów posiłki powinny być komponowane pod względem smakowym i kalorycznym oraz urozmaicone. Gramatura poszczególnych produktów na osobę powinna odpowiadać standardom dietetyki. 6. Zapewnienie opiekunom grupy i każdemu uczniowi na czas wyjazdu ubezpieczenia KL na kwotę minimum 10000 EUR i NNW na kwotę minimum 10000 PL. 7. Zapewnienie pilota wyjazdu znającego język niemiecki, który będzie jednocześnie pełnił funkcję asystenta ds. organizacyjnych, odpowiadającego za sprawy organizacyjne związane z realizacją wyjazdu. Osoba ta będzie towarzyszyć uczestnikom w trakcie trwania wyjazdu, udostępni im oraz Zamawiającemu swoje dane kontaktowe oraz będzie dyspozycyjna dla uczestników i Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia. 8. Zakup dla opiekunów grupy oraz każdego ucznia biletów wstępu na Targi w dniu 10 marca 2012 r., oprowadzenie uczestników po stoiskach wystawców, zaprezentowanie targów turystycznych jako narzędzia marketingowego w branży turystycznej. 9. W ramach prezentacji organizacji wyjazdowej imprezy turystycznej Wykonawca zapewni opiekunom grupy i każdemu uczniowi możliwość zwiedzania (zakup biletów wstępu) najbardziej atrakcyjnych pod względem turystycznym miejsc w Berlinie i okolicach: Muzeum Pergamońskie, Wieża telewizyjna na Alexcanderplatz, Pałac Sanssouci w Poczdamie i Bundestag. 10. Prowadzenie dziennika zajęć oraz zebranie podpisów na listach obecności na formularzach określonych przez Zamawiającego oraz przekazanie wymienionych dokumentów Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. 11. Informowanie uczestników o współfinansowaniu wyjazdu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, projekt pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. 12. Oznaczenie wszelkich materiałów powstających w ramach wyjazdu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zatwierdzonymi przez Instytucję Zarządzającą POKL oraz zasadami promocji Projektu. 13. Umożliwienie osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji wyjazdu, w tym w szczególności przebiegu wyjazdu, treści materiałów wykorzystywanych na wyjeździe, frekwencji uczestników wyjazdu. 14. Współpraca z Zamawiającym przy realizacji działań ewaluacyjnych. 15. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących przy realizacji zadań stanowiących przedmiot zamówienia. 16. Pokrycie wszystkich strat wynikłych z powodu niewykonania przedmiotu zamówienia. 17. Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentów, opracowań i wszelkich innych materiałów wytworzonych przez siebie w ramach realizacji niniejszego zamówienia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006, nr 90 poz. 631, z późn. zm.), w tym w szczególności w celu udostępniania na stronach internetowych Zamawiającego. 18. Udostępnienie na wezwanie Zamawiającego własnej dokumentacji finansowo-księgowej z zakresu realizowanego zamówienia w terminie 3 dni od wezwania Zamawiającego. 19. Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą i będzie osobiście realizować zadania wynikające z niniejszego zamówienia to zobowiązuje się prowadzić karty czasu pracy oraz ewidencję godzin pracy na formularzach określonych przez Zamawiającego oraz niezwłocznie przekazywać je Zamawiającemu na każde jego wezwanie. 20. Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania umowy nie jest zatrudniony w żadnej instytucji uczestniczącej w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej lub że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku jeżeli Wykonawca jest lub będzie zatrudniony w jednej z ww. instytucji jest zobowiązany niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz nie ma miejsca podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. 21. W dniu podpisania umowy na realizację niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się podpisać z Zamawiającym odrębną umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 1 do przedmiotu zamówienia. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników zrekrutowanych do udziału w wyjeździe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, projekt pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANAS Sp. z o.o., ul. Narutowicza 61, 20-016 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25340,00
Oferta z najniższą ceną: 23000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49650,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1652K w miejscowości Ciche
- Roboty remontowe w budynku Szkoły Podstawowej w Krauszowie
- Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Targu - etap I".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja toalet w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
- Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Krempachy - część ul. Długiej, ul. Krótka, ul. Spiska
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów w branży Hotelarsko- Gastronomiczno-Turystycznej
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla młodzieży OHP, absolwentów OHP oraz klientów zewnętrznych w wieku 17-25 lat.
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli z zakresu "Projektowania układów elektronicznych 2d i 3d KiCad" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Projektowania układów elektronicznych 2d i 3d KiCad" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "Magazynier z obsługą wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowych"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe perspektywy w transformacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.