To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-25
Częstochowa: przeprowadzenie badań marketingowych.
Numer ogłoszenia: 344518 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257850 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie badań marketingowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. przeprowadzenie badań marketingowych w celu określenia potencjału turystycznego, rynków promocji oraz narzędzi i technik promocyjnych właściwych dla produktu turystycznego pn. Częstochowski Festiwal Sportu Sportowe Wyżyny w ramach realizacji projektu pn. Częstochowski Festiwal Sportu Sportowe Wyżyny- badanie marketingowe potencjału marki turystycznej w ramach Działania 3.4. Promocja Turystyki, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Celem badań marketingowych jest określenie formuły, potencjału, rynków promocji oraz narzędzi i technik promocyjnych właściwych dla produktu, jakim potencjalnie będzie Częstochowski Festiwal Sportu Sportowe Wyżyny, aby mógł on stać się marką szeroko rozpoznawalną o zasięgu ponadregionalnym. Zakres przeprowadzonego badania marketingowego obejmuje w szczególności analizę stanu obecnego w oparciu o dane z badań zawierające informacje na temat: a) jakości oferty sportowej Miasta Częstochowy, b) stopnia i sposobu jej wykorzystania przez mieszkańców województwa śląskiego i turystów, c) preferencji mieszkańców naszego województwa dotyczących oferty sportowej. Badanie ma określić również: a) formułę proponowanego produktu, jakim ma być Częstochowski Festiwal Sportu Sportowe Wyżyny, b) termin i miejsce jego potencjalnej organizacji, c) grupę docelową istniejącej oferty sportowej Miasta Częstochowy, wg cech: geograficznych, demograficznych, ekonomicznych, psychograficznych, behawioralnych, d) optymalną grupę docelową dla proponowanego produktu turystycznego, jakim ma być Częstochowski Festiwal Sportu Sportowe Wyżyny, poprzez określenie profilu odbiorcy wg cech: geograficznych, demograficznych, ekonomicznych, psychograficznych, behawioralnych, e) stan ilościowy i jakościowy istniejących na terenie Miasta Częstochowy obiektów sportowych, f) rynki promocji oraz narzędzia i techniki promocyjne właściwe dla tego rodzaju produktu. 1.1. Przygotowanie ankiety - kwestionariusza ankiety, uwzględniającego zagadnienia zawarte w pkt. 1. 1.2. Przeprowadzenie badania marketingowego przy zastosowaniu metody wywiadu standaryzowanego przy użyciu dwóch technik: a) wywiadu telefonicznego, b) wywiadu ulicznego. Ze względu na określenie cechy jaką jest wiek osób biorących udział w badaniu marketingowym dobór próby będzie celowy. Liczba badanych osób: 1000, w przedziale wiekowym: a) 18-28, b) 29-39, c) 40-50, d) 51-61, e) 62-72. W każdej kategorii wiekowej będzie badanych 200 osób, z czego przy pomocy wywiadu telefonicznego 180 osób, a w formie wywiadu ulicznego 20 osób. 1.3. Badanie ma być przeprowadzone wśród: a) mieszkańców Częstochowy i województwa śląskiego, b) turystów i pielgrzymów przebywających w momencie prowadzenia badań na terenie miasta Częstochowy. 1.4. Przygotowanie sprawozdania z akcji badawczej oraz raportu końcowego z przeprowadzonych badań. 2. Przygotowanie artykułu sponsorowanego prezentującego wyniki przeprowadzonego badania marketingowego, który zostanie zamieszczony w lokalnym wydaniu Gazety Wyborczej w Częstochowie (2 emisje - wydanie poniedziałkowe i piątkowe) oraz w dzienniku Życie Częstochowskie (1 emisja - wydanie piątkowe). Artykuł ma zajmować minimum ? kolumny gazety. Treść artykułu oraz strona, na której będzie umieszczony materiał zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 3. Przygotowanie, skład, druk oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiału prezentującego wyniki z przeprowadzonych badań marketingowych: broszura zszyta 2 zszywkami po długości, po pionowym boku Format B6, Kolor 4+4, 8 stron, nakład 3 tys. szt. Okładka: papier kreda 170 gram Środek: papier kreda 150 gram Przygotowany materiał przed drukiem ma być zaakceptowany przez Zamawiającego. 4. Przygotowanie prezentacji multimedialnej przedstawiającej wyniki z przeprowadzonych badań marketingowych. Prezentacja zostanie wykorzystana przez Zamawiającego podczas spotkania informującego o zrealizowanym projekcie oraz badaniach marketingowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Częstochowski Festiwal Sportu Sportowe Wyżyny w ramach realizacji projektu pn. Częstochowski Festiwal Sportu Sportowe Wyżyny - badanie marketingowe potencjału marki turystycznej w ramach Działania 3.4. Promocja Turystyki, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biostat Piszczek, Wolny Sp.j. ul. Kościuszki 32/34 c4 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 32/34 c4, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70918,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22692,00
Oferta z najniższą ceną: 18666,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Wydanie monografii naukowych
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Przeprowadzenie 60 wywiadów IDI w ramach projektu badawczego pt.: "Wykwalifikowani pracownicy z Ukrainy na polskim rynku pracy. Potencjał i możliwości zatrudnienia"
- Druk i montaż na terenie województwa mazowieckiego 128 banerów oraz druk i dostarczenie do delegatur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego 1139 banerów wraz z opaskami do montażu banerów
- Usługa polegająca na wydrukowaniu książek i folderów dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





