eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych w zarządzie Gminy Bytom, stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu, zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania



Ogłoszenie z dnia 2013-08-26

Bytom: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych w zarządzie Gminy Bytom, stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu, zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Numer ogłoszenia: 343018 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Mieszkania, ul. Zielna 25B, 41-907 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 413 00 30, faks 32 430 00 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych w zarządzie Gminy Bytom, stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu, zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach a) codzienne (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) kontrolowanie nieruchomości i usuwanie z całej powierzchni objętej przedmiotem umowy zanieczyszczeń (np. papiery, niedopałki, butelki, puszki, rozsypane produkty, rozlane płyny, itp.); b) czynności okresowe: 1) 1 raz w tygodniu zamiatanie; 2) 1 raz w tygodniu lub częściej, w uzasadnionych przypadkach, mycie klatek schodowych, po uprzednim zamiataniu (w odstępie co najmniej 2 dniowym od czynności wymienionej w pkt. b.1.) 3) 2 razy w okresie realizacji przedmiotu umowy mycie lamperii, balustrad, drzwi, skrzynek listowych i liczników, mycie drzwi wejściowych do budynku i urządzenia domofonowego (w danej nieruchomości w odstępach czasowych co najmniej 2 miesięcznych); 4) 1 raz w okresie realizacji przedmiotu umowy mycie okien na klatkach schodowych; 5) 1 raz w okresie realizacji przedmiotu umowy sprzątanie ganków piwnicznych, strychów wraz z usunięciem i przygotowaniem (poprzez zgromadzenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) do wywozu porzuconych przedmiotów wielkogabarytowych; 6) utrzymanie porządku i czystości w miejscu ustawienia pojemników na odpady komunalne (bieżące zbieranie odpadów zalegających przy pojemnikach i umieszczenie ich w tych pojemnikach; c) niezwłoczne oczyszczanie miejsc i pomieszczeń wspólnego użytku po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu nieruchomości; d) wykonywanie czynności związanych z deratyzacją pomieszczeń urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku, przy użyciu środków posiadających atest, zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Bytomia Uchwałą Nr VII/74/12 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 17 grudnia 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Bytomia - w terminie jesiennym - od 1 października do 31 października, koszty zakupu środków do deratyzacji obciążają Wykonawcę; e) w okresie zimowym systematyczne kontrolowanie i w sytuacji nie wymagającej użycia sprzętu specjalistycznego usuwanie na bieżąco sopli i nawisów śnieżnych z dachów; f) w przypadku wystąpienia zagrożenia osunięciem się z dachu nawisów śnieżnych, sopli, zlodowaceń, niezwłoczne zabezpieczenie terenu zagrożonego taśmą ostrzegawczą i zgłoszenie faktu zagrożenia Zamawiającemu; B. czynności pozostałe do realizacji w nieruchomościach: a) niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych oraz innych zagrożeniach zarówno wewnątrz budynku jak i na zewnątrz budynku m.in. luźny tynk elewacji, naruszone pokrycie dachowe, brak klap w studzienkach, wyciek wody, itp; b) udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń wynikających z tych kontroli; c) wywieszanie dostarczonych przez Zamawiającego informacji w gablotach na klatkach schodowych oraz dopilnowanie ich utrzymania; d) usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego; e) wywieszanie flag w święta państwowe na budynkach wyposażonych w uchwyty do mocowania drzewca - flagi z drzewcami zapewnia Wykonawca Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2013 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych w zarządzie Gminy Bytom, stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu, zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania OBSZAR POM 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Drogowych i Terenów Zielonych Sp. z o.o., ul. Zabrzańska 21, 41-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6105,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5999,05

  • Oferta z najniższą ceną: 5999,05 / Oferta z najwyższą ceną: 5999,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych w zarządzie Gminy Bytom, stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu, zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania OBSZAR POM 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Drogowych i Terenów Zielonych Sp. z o.o., ul. Zabrzańska 21, 41-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7555,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8376,68

  • Oferta z najniższą ceną: 8376,68 / Oferta z najwyższą ceną: 8376,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych w zarządzie Gminy Bytom, stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu, zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania OBSZAR POM 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Drogowych i Terenów Zielonych Sp. z o.o., ul. Zabrzańska 21, 41-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2266,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2096,30

  • Oferta z najniższą ceną: 2096,30 / Oferta z najwyższą ceną: 2096,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych w zarządzie Gminy Bytom, stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu, zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania OBSZAR POM 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Oczyszczania Miasta Zbigniew Strach, Korzonek 98, 42-274 Konopiska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10141,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9350,94

  • Oferta z najniższą ceną: 9350,94 / Oferta z najwyższą ceną: 9350,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych w zarządzie Gminy Bytom, stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu, zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania OBSZAR POM 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Drogowych i Terenów Zielonych Sp. z o.o., ul. Zabrzańska 21, 41-907 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4699,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4194,85

  • Oferta z najniższą ceną: 4194,85 / Oferta z najwyższą ceną: 4194,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach budynkowych w zarządzie Gminy Bytom, stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu, zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania OBSZAR POM 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatny Zakład Oczyszczania Miasta Waldemar Strach, ul. Spółdzielcza 1/1, 42-274 Konopiska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5776,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6011,92

  • Oferta z najniższą ceną: 6011,92 / Oferta z najwyższą ceną: 6011,92

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wystąpienie konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowym Wykonawcom usług. Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym oraz SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.