Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Knurów: Budowa i przebudowa kolektora deszczowego w rejonie ul. Szpitalnej z odprowadzeniem do rowu Foch.
Numer ogłoszenia: 34263 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, fax 032 2351521.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa kolektora deszczowego w rejonie ul. Szpitalnej z odprowadzeniem do rowu Foch..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę odcinka kolektora deszczowego od wylotu W do studni S10d o łącznej długości około 763,9 m, w tym: a) rury typu WIPRO o średnicy Dn=1,2 m i długości ok. 179,7 m , b) rury typu WIPRO o średnicy Dn=1,0 m i długości ok. 584,2 m , c) studnie kanalizacyjne o średnicy d=2500 mm - 2 szt, d) studnie kanalizacyjne o średnicy d=2000 mm - 3 szt, e) studnie kanalizacyjne o średnicy d=1600 mm - 5 szt, 2. Wykonanie przecisku pod torami: a) rura przeciskowa stalowa o średnicy Dn=1,6m i długości 20,5m, b) rura ochronna stalowa o średnicy Dn=1,4 m i długości 25,45 m, c) rura przewodowa typu HOBAS o średnicy Dn=1,2m i długości L=28,0m, 3. Budowę wylotu do rowu FOCH, 4. Wykonanie drogi montażowej o powierzchni ok. 3375,0 m², 5. Renowację drogi gruntowej o powierzchni ok. 800,0 m², 6. Usunięcie zieleni i nasadzenia zastępcze, 7. Drenaż z rur z PVC o średnicy Dn=0,125 m i długości ok. 750.0 m. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie I Etapu oraz ustalenia wynikające z projektu umowy. Podwykonawcy nie można powierzyć wykonania robót ziemnych i montażowych związanych z budową kanalizacji deszczowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.24 - Wyloty kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.24 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 20.000,00 zł- przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1.spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2.są podmiotami zarejestrowanymi zgodnie z wymogami ustawowymi i zdolnym do wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia (budowa kanalizacji), 3.wykonali w ciągu ostatnich 5 lat: 3.1. dwa zadania polegające na budowie kanalizacji grawitacyjnej o średnicy równej d=0,2m lub większej i na długości min. 500m; 3.2. jedno zadanie polegające na wykonaniu przecisku o średnicy rury przewodowej równej d=0,4m lub większej. 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: 4.1. osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; 5. posiadają przeciętny obrót roczny w wysokości minimum 2.000.000,00 zł, liczony jako średnia z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (obrót rozumiany jest jako przychód netto ze sprzedaży); 6. być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. winni ubezpieczyć roboty od zniszczeń na kwotę równą cenie ofertowej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz każdy z w/w wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o formułę spełnia/nie spełnia (spełnia 1 pkt, nie spełnia - 0 pkt). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 7 punktów. W sytuacji gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 7 wykonawców (więcej niż 7 wykonawców otrzyma po 7 punktów), zamawiający dokona dodatkowej oceny w następujący sposób: - za wykonanie większej ilości robót polegających na budowie kanalizacji grawitacyjnej o średnicy równej d=0,2m lub większej i długości min. 500m niż wymagane minimum 2, przyznane będą wykonawcy dodatkowe punkty tj. za każdą robotę 1 punkt, - za wykonanie większej ilości robót polegających na wykonaniu przecisku o średnicy rury przewodowej równej d=0,4 m lub większej niż wymagane minimum 1, przyznane będą wykonawcy dodatkowe punkty tj. za każdą robotę 1 punkt, - w przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców, jednakowej ilości punktów dodatkowych o kolejności zdecyduje sumaryczna długość wybudowanej kanalizacji o średnicy równej d=0,2m lub większej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do wniosku następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), 4.wykaz osób proponowanych na stanowiska kierownicze wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia, przynależność do OIIB oraz ubezpieczenie OC, 5.bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego ww. części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności (dopuszcza się dokument (oświadczenie) wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania zawierający informację o braku obowiązku sporządzania bilansu oraz ww. dane tj.: obroty oraz zobowiązania i należności): - za ostatnie 3 lata obrotowe, - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 6.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7.oświadczenie wykonawcy, że w przypadku wybrania na realizatora zamówienia, wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia robót na kwotę równą cenie ofertowej zgodnie z wymaganiami określonymi w projekcie umowy. Dokumenty ww winne być złożone w formie określonej w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 ww. rozporządzenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o któym mowa w pkt IV.3.6 niniej. ogłoszenia wykonawca składa we wskazanym terminie wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja będzie przesłana/ przekazana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Knurów ul. Ogana 5, Wydział Zamówień Publicznych pok. 54 - II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zawierać co najmniej: nazwę(y) i adres(y) wykonawcy(ów), datę i miejsce sporządzenia wniosku, oznaczenie adresata oraz nazwę przetargu, którego wniosek dotyczy. Wniosek winien być podpisany przez wykonawcę lub osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz. Osobami uprawnionymi do kontaktów są: Grażyna Szweda tel. 0-32 339-23-08; Agnieszka Szulc tel/fax 032-339-22-92.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Całodobowe pogotowie techniczne oraz wykonywanie bieżących napraw i konserwacji instalacji wod-kan., c.o., gaz., elektr., wentylacji mech. i teletech. w budynkach zarządzanych przez MZGLiA
- Dostawa ciekłego tlenu oraz gazów medycznych do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Dostawa agregatów prądotwórczych oraz zapasowego źródła wody - elementów infrastruktury rezerwowej w ramach programu "Program Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup ultrasonografu - elementu infrastruktury rezerwowej w Zespole Szpitali Powiatu Gliwickiego sp. z o.o. w ramach programu "Program Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Przedszkola Publicznego w Murowie z Oddziałem Zamiejscowym w Zagwiździu na klub dziecięcy
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- ,,Poprawa infrastruktury punktów przedszkolnych w Gminie Wola Mysłowska":
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





