Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-12-01
K³obuck: Otwarcie i prowadzenie konta Funduszu Pracy wraz z co najmniej dwoma subkontami dla Powiatowego Urzêdu Pracy w K³obucku.
Numer og³oszenia: 341969 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w K³obucku , ul. Rynek im. Jana Paw³a II 12, 42-100 K³obuck, woj. ¶l±skie, tel. 034 3109500, faks 034 3109507.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.klobuck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Otwarcie i prowadzenie konta Funduszu Pracy wraz z co najmniej dwoma subkontami dla Powiatowego Urzêdu Pracy w K³obucku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konta Funduszu Pracy wraz z co najmniej dwoma subkontami, w tym dla projektu p.n. Uwierz w siebie wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Poddzia³ania 6.1.3 PO KL, a w szczególno¶ci: a. otwarcie i prowadzenie rachunku Funduszu Pracy; b. otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych ( subkont ); c. przeprowadzanie rozliczeñ pieniê¿nych, gotówkowych i bezgotówkowych; d. prowadzenie punktu bankowego w miejscowo¶ci K³obuck ( punkt kasowy ), gdzie bêd± wyp³acane zasi³ki i inne ¶wiadczenia dla bezrobotnych w godzinach 8:00-14:30 w dni powszednie, tj. od poniedzia³ku do pi±tku, przez co najmniej 13 dni w miesi±cu Terminy wyp³at zasi³ków okre¶lane bêd± przez Zamawiaj±cego na 15 dni poprzedzaj±cych okres wyp³aty; e. bie¿±ce przekazywanie wyci±gów z ustaleniem salda dla Powiatowego Urzêdu Pracy w K³obucku; f. za³±czanie dokumentów ¼ród³owych do wyci±gów bankowych, a w szczególno¶ci: - wp³at ¶rodków przez osoby fizyczne i inne podmioty na rachunki Powiatowego Urzêdu Pracy w K³obucku, - wyp³at realizowanych przez osoby fizyczne z rachunków Urzêdu; g. przekazywanie zawiadomienia o stanie rachunków na koniec ka¿dego roku kalendarzowego; h. uzgadnianie dokumentacji z zapisami na rachunkach; i. potwierdzanie zgodno¶ci salda; j. bezp³atna instalacja w siedzibie Powiatowego Urzêdu Pracy w K³obucku pe³nego oprogramowania zwi±zanego z systemem bankowo¶ci elektronicznej oraz bezp³atne przeszkolenie wskazanych pracowników. Tym samym zapewnienie obs³ugi i prowadzenia rachunków w systemie elektronicznej obs³ugi bankowej (EOB). Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: k. bezp³atne ¶wiadczenie dodatkowych us³ug (kompleksowa obs³uga rachunków przez wytypowanego pracownika banku, telefoniczne uzgadnianie sald na has³o); l. oprocentowanie ¶rodków zgromadzonych na rachunkach bie¿±cych i pomocniczych; m. automatyczne inwestowanie (O/N) wszystkich ¶rodków zgromadzonych na rachunku g³ównym Funduszu Pracy; n. kapitalizacjê odsetek na koncie g³ównym i subkontach kwartalnie; o. brak op³at od wp³at gotówkowych w³asnych oraz od wyp³at gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku; p. sporz±dzanie odpisów wyci±gów z rachunków wraz z odpisem za³±czników (bezp³atnie); q. inne czynno¶ci zwi±zane z prowadzeniem rachunków stosownie do potrzeb..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 66.00.00.00 - Us³ugi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: - posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, tzn. posiadaj± uprawnienia do wykonywania czynno¶ci bankowych, zgodnie z ustaw± z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (tekst jednolity - Dz. U. z 2002 r. nr 72 poz. 665 z pó¼n. zm.), - posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, - nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - Ofertê (wzór - za³. nr 1 do SIWZ); - O¶wiadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (wzór - za³. nr 2 do SIWZ); - Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, wystawiony nie wcze¶niej, ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - z³o¿one w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Banki pañstwowe obowi±zane s± z³o¿yæ statut oraz dokument powo³uj±cy Zarz±d. Do formy i tre¶ci dokumentów, sk³adanych przez wykonawców, maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania za granic± stosuje siê odpowiednio § 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z dnia 24 maja Nr 87, poz. 605 z pó¼n. zm.); - O¶wiadczenie, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert (wzór - za³. nr 3 do SIWZ); - Projekt umowy zgodny ze s.i.w.z..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klobuck.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w K³obucku, 42-100 K³obuck, ul. Ks. Skorupki 46, pok. nr 208..
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w K³obucku, 42-100 K³obuck, ul. Rynek im. Jana Paw³a II 13, pok. Nr 25.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: konto Funduszu Pracy wraz z co najmniej dwoma subkontami, w tym dla projektu p.n. Uwierz w siebie wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Poddzia³ania 6.1.3 PO KL.
INNE PRZETARGI Z K£OBUCKA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzêtem (tj. przedni ³adowacz czo³owy, przedni TUZ oraz p³ug od¶nie¿ny) dla potrzeb Powiatowego Zarz±du Dróg w K³obucku.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Kolejowej w miejscowo¶ci K³obuck
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych do Dzia³u Farmacji Szpitalnej Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku ul. 11 Listopada 5 C
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w K³obucku
- Budowa o¶wietlenia boiska sportowego przy ul. Parkowej w £obodnie
wiêcej: przetargi w K³obucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego z opcj± wykupu
- Najem d³ugoterminowy dwóch fabrycznie nowych wózków wid³owych
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego u¿ywanej koparki obrotowej na podwoziu ko³owym
- Us³uga dostarczenia, zainstalowania, wdro¿enia, uruchomienia, przeprowadzenia szkoleñ (finansowana leasingiem operacyjnym) wraz z us³ug± serwisow± zintegrowanego elektronicznego systemu parkingowego.
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU D£UGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJÊ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJ¡CYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obs³ugi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.